Misschien iets teveel een open deur?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:17 schreef SVW5. het volgende:
R&P / Ik rook weer
Reactie van mij was weggehaald. Ik vroeg "Waarom wil je stoppen met roken?"
Ben benieuwd wat daar mis mee is. Ik zag overigens dat er een stuk of 10 andere reacties verwijderd waren.
Dat kan maar uit de OP blijkt wel voldoende dat de ts er zelf wel problemen mee heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:21 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik niet wat er mis is met roken op de gezondheidsrisico's na.
Ik vond het zelf ook een lastige, ik ben degene die de opmerking heeft weggehaald. Mijn denkwijze: TS geeft duidelijk aan dat hij ervan baalt dat hij weer heeft gerookt. Dat wil hij niet. Hij wil zo snel mogelijk stoppen. Hij gaf ook aan waarom het slecht voor hem was. Ik vond jouw vraag daarom dus een beetje dubbel/niet relevant. Hij had die uitleg al gegeven. Daarnaast kon het gelezen worden (ik zeg niet dat dat je insteek was) als een ''zo erg is het niet'', wat voor hem misschien juist een trigger zou kunnen zijn om weer te beginnen. Ik heb jouw opmerking in combinatie met wat andere comments weg gehaald, ik handelde op gevoel. Zoals ik al zei vond ik het een lastigequote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:17 schreef SVW5. het volgende:
R&P / Ik rook weer
Reactie van mij was weggehaald. Ik vroeg "Waarom wil je stoppen met roken?"
Ben benieuwd wat daar mis mee is. Ik zag overigens dat er een stuk of 10 andere reacties verwijderd waren.
Dit ook even naar feedback, kan het in het topic on-topic blijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:21 schreef TomStall het volgende:
Goh! worden er tegenwoordig ook al grapjes weg gehaald zonder even vermelding "even on topic of zonder grapjes graag"? Ik denk waar is mijn post nou, zo erg was het toch ook weer niet. Sjonge jonge fok is laag gezonken en kan blijkbaar nog lager.
ik reageer regelmatig op TS zijn posts, vrijwel altijd gewoon echt gemeend en serieus. Nu maak ik een grapje, de vraag of de sigaret na de seks was of niet, en gelijk poef weg. Leuker kunnen we het niet maken...
Ik persoonlijk denk dat je deze opmerking niet weg hoorde te halen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook een lastige, ik ben degene die de opmerking heeft weggehaald. Mijn denkwijze: TS geeft duidelijk aan dat hij ervan baalt dat hij weer heeft gerookt. Dat wil hij niet. Hij wil zo snel mogelijk stoppen. Hij gaf ook aan waarom het slecht voor hem was. Ik vond jouw vraag daarom dus een beetje dubbel/niet relevant. Hij had die uitleg al gegeven. Daarnaast kon het gelezen worden (ik zeg niet dat dat je insteek was) als een ''zo erg is het niet'', wat voor hem misschien juist een trigger zou kunnen zijn om weer te beginnen. Ik heb jouw opmerking in combinatie met wat andere comments weg gehaald, ik handelde op gevoel. Zoals ik al zei vond ik het een lastige
No problem man. In ieder geval bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook een lastige, ik ben degene die de opmerking heeft weggehaald. Mijn denkwijze: TS geeft duidelijk aan dat hij ervan baalt dat hij weer heeft gerookt. Dat wil hij niet. Hij wil zo snel mogelijk stoppen. Hij gaf ook aan waarom het slecht voor hem was. Ik vond jouw vraag daarom dus een beetje dubbel/niet relevant. Hij had die uitleg al gegeven. Daarnaast kon het gelezen worden (ik zeg niet dat dat je insteek was) als een ''zo erg is het niet'', wat voor hem misschien juist een trigger zou kunnen zijn om weer te beginnen. Ik heb jouw opmerking in combinatie met wat andere comments weg gehaald, ik handelde op gevoel. Zoals ik al zei vond ik het een lastige
Wat een toffe post is dit zegquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:00 schreef SVW5. het volgende:
[..]
No problem man. In ieder geval bedankt voor je uitleg.
Ik heb wel eens klote opmerkingen naar je gemaakt maar ik vind je een prima mod, AlwaysHappy. Dat meen ik.
Ach ja, voor beide kanten valt er wat voor te zeggen, daarom was 't een lastige. Als ik in zo'n alcohol topic een opmerking zag staan in de trant van ''ach, eentje kan geen kwaad'' had ik die overigens ook weg gehaald. In dit geval wist ik gewoon niet hoe het binnen zou komen bij Keep Walking, die zelf aangaf er wel echt last van te hebben (het roken). Dus tja. Beide kanten. Sowieso bedankt voor je centsquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat je deze opmerking niet weg hoorde te halen.
Het gaat om roken en in combinatie met de rest van Keep_Walking zijn problematiek, is roken een van zijn minst lastige probleem.
Dat in combinatie met het motto van alleen modereren als het moet, lijkt het mij gewoon een normale opmerking.
Aan de andere kant, in het stoppen met drinken-topic was het ook not done om te zeggen ach eentje is niet zo erg, maar dat was volgens mij topic gerelateerd.
Dus mssn ben ik wel een van de laatste die hierover wat mag zeggen.
Echter mijn dokter heeft mij ook afgeraden om te stoppen met roken, aangezien andere zaken prioriteit hadden toendertijd
My2cents
Toffe reactie ditquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:00 schreef SVW5. het volgende:
[..]
No problem man. In ieder geval bedankt voor je uitleg.
Ik heb wel eens klote opmerkingen naar je gemaakt maar ik vind je een prima mod, AlwaysHappy. Dat meen ik.
Jupquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:40 schreef SVW5. het volgende:
hoi mods is forum@fok.nl nog steeds het e-mail adres om in contact te komen met de beheerders
Groeten SVW5.
Oke bedankt.quote:
Vervelend dat je je zo voeltquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:01 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Ik wil hier nog even iets kwijt over het religietopic omdat ik het idee heb dat ik door Gary_Oak als een stuk stront behandeld ben.
Hij reageert nota bene als eerste in mijn topic zonder enkel blijk van empathisch vermogen. Daar reageer ik op en hij blijft volhouden dat ik een zendeling ben. Ik heb minstens 10x gezegd dat ik GEEN zendeling ben en toch bleef hij doorgaan. Hij loopt dus glashard te liegen.
Daarna DM's uitgewisseld. Er werd door hem gezegd "Kanker op naar de hel" en "debiele christenhond". Ik kan zeer veel hebben kwa kritiek maar dit ging alle perken te buiten. Het heeft me zelfs pijn gedaan.
Bedankt kameraadquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vervelend dat je je zo voeltIk heb die discussie verder niet echt gevolgd, dat heeft een van mijn collega's opgelost volgens mij.
Maar het is sowieso een goeie zet om dan forum@fok.nl te mailen. Als het even kan inclusief die DM's (screenshot of zo), de FA's kunnen daar meer mee dan dat wij dat kunnen.
Succes!
quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:19 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Bedankt kameraad
Ik ga straks eerst lekker naar mijn vader hij gaat visjes bakken. Had al een mail gestuurd naar desbetreffende adres maar als er morgen geen antwoord is zal ik screenshots sturen.
Donder op. We konden twee weken geleden normaal discussiëren. Vervolgens was het onderwerp vriendelijk afgesloten. Ik was het hele topic vergeten. Twee weken later haalt meneertje het ineens omhoog en is het niet ok. Ik vind dat opdringerig en zendelingachtig, gewoon evident. Heen en weer, gaat niet inhoudelijk in waarom hij twee weken later ineens een discussie openbreekt die gewoon netjes was afgesloten. Ik val jou niet lastig, mafkees. Discussie was vervolgens gesmoord en afgesloten in het topic door Samzz. Jij bleef doorgaan na de modbreak, ik liet het gaan. Jij gaat vervolgens op eigen initiatief mij stalken in DM, omdat dat nog je enige optie is. Ik zeg dat je moet oprotten en het moet laten gaan. Ja, als je me dan blijft lastigvallen, ga ik niet netjes blijven. Ga je gang, stuur die screenshots maar, kunnen ze zien dat jij me steeds opzoekt en niet andersom. Rot gewoon op en laat me met rust.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:01 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Ik wil hier nog even iets kwijt over het religietopic omdat ik het idee heb dat ik door Gary_Oak als een stuk stront behandeld ben.
Hij reageert nota bene als eerste in mijn topic zonder enkel blijk van empathisch vermogen. Daar reageer ik op en hij blijft volhouden dat ik een zendeling ben. Ik heb minstens 10x gezegd dat ik GEEN zendeling ben en toch bleef hij doorgaan. Hij loopt dus glashard te liegen.
Daarna DM's uitgewisseld. Er werd door hem gezegd "Kanker op naar de hel" en "debiele christenhond". Ik kan zeer veel hebben kwa kritiek maar dit ging alle perken te buiten. Het heeft me zelfs pijn gedaan.
Ik ben geen zendeling (heb ik al zo'n 10x gezegd), ik stalk niet en ik heb niet gelogen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Donder op. We konden twee weken geleden normaal discussiëren. Vervolgens was het onderwerp vriendelijk afgesloten. Ik was het hele topic vergeten. Twee weken later haalt meneertje het ineens omhoog en is het niet ok. Ik vind dat opdringerig en zendelingachtig, gewoon evident. Heen en weer, gaat niet inhoudelijk in waarom hij twee weken later ineens een discussie openbreekt die gewoon netjes was afgesloten. Ik val jou niet lastig, mafkees. Discussie was vervolgens gesmoord en afgesloten in het topic door Samzz. Jij bleef doorgaan na de modbreak, ik liet het gaan. Jij gaat vervolgens op eigen initiatief mij stalken in DM, omdat dat nog je enige optie is. Ik zeg dat je moet oprotten en het moet laten gaan. Ja, als je me dan blijft lastigvallen, ga ik niet netjes blijven. Ga je gang, stuur die screenshots maar, kunnen ze zien dat jij me steeds opzoekt en niet andersom. Rot gewoon op en laat me met rust.
Overigens is DM's openbaren niet toegestaan. Net als liegen volgens dat boekje van je.
Dit topic is geopend in R&P, en het mag lekker in R&P blijven staanquote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef phoenyx het volgende:
R&P / Aan het einde van de rit kan alleen God je beoordelen
Ik dacht eerder dit topic gezien te hebben in f&l maar nu staat het in r&p..
Waarom in Gods naam?
Bedoel je kan altijd alles onder psychologie scharen, ook mijn postzegelverzameling, maar f&l is toch gewoon een veel geschikter subforum hiervoor?
Of the truth is in here van mijn part, TS is nogal zeker van zijn zaak, laat ze daar zich met religie bezig houden..
Ik zal eens kijken om welke post het gaat.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:44 schreef phoenyx het volgende:
R&P / Date advies
Waarom wordt hayenidae zijn post hier verwijderd als ik vragen mag? Heb hem gelezen en leek me niet raar ofzo, bedoel was een beetje een reactie in de trant net zoals de overige reacties die wel blijven staan..
Als je dat 'constant' hebt en jij bent de constante factor daarin zou dat je aan het denken moeten zetten.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:47 schreef phoenyx het volgende:
R&P / Mannen die elkaar "koosnaampjes" geven
Kan een forumadmin hiernaar kijken?
Van mijn part krijg ik een ban als blijkt dat ik ongelijk heb.
Maar voor mij lijkt het gewoon weer op het zoveelste gedoe met moderators hier
Ja bedankt voor deze nuttige informatie. Kan nu iemand er objectief naar kijken?quote:Op maandag 1 juli 2019 22:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je dat 'constant' hebt en jij bent de constante factor daarin zou dat je aan het denken moeten zetten.
Zeker.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja bedankt voor deze nuttige informatie. Kan nu iemand er objectief naar kijken?
Klopt, vraag me af of we zijn naam verkeerd spellen of dat FA's niet ge @ kunnen worden. Lijkt me het laatste maar weet het nietquote:Op maandag 1 juli 2019 22:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En zoals je ziet werkt die mention niet.
@Straatcommando.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Klopt, vraag me af of we zijn naam verkeerd spellen of dat FA's niet ge @ kunnen worden. Lijkt me het laatste maar weet het niet
Joh geef me even tijd om te reageren. Ook geen pop-up ofzo gezienquote:Op maandag 1 juli 2019 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:straatcommando.
groetjes thuis. Reageer je nog op me in je moodswings-topic?
Die ga ik ook gebruiken als excuus als er een groepje sc'ers aan het rellen zijn.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je dat 'constant' hebt en jij bent de constante factor daarin zou dat je aan het denken moeten zetten.
Staat in de policy dat het niet mag. Mijn eigen normen en waarden staan daar helemaal los van.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:18 schreef Allures het volgende:
Euhm mag je geen kankerlijer meer zeggen op fok?
Ik ben oprecht geen fan van die manier van praten maar users zo gaan censureren vind ik toch wel tegen wat grondrechten in gaan hoor
Volgens mij ben je hier een beetje te individualistisch en vanuit je eigen normen en waarden aan het opereren alwayshappy
Het probleem is niet Alwayshappy. Het probleem is het gebruiken van dergelijke terminologie.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:18 schreef Allures het volgende:
Euhm mag je geen kankerlijer meer zeggen op fok?
Ik ben oprecht geen fan van die manier van praten maar users zo gaan censureren vind ik toch wel tegen wat grondrechten in gaan hoor
Volgens mij ben je hier een beetje te individualistisch en vanuit je eigen normen en waarden aan het opereren alwayshappy
Ik vind dat ook echt een nare manier van schelden hoorquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het probleem is niet Alwayshappy. Het probleem is het gebruiken van dergelijke terminologie.
naja, censureren. Kijk het mag niet volgens de policy. Even los daarvan zou ik veel liever zien dat we dat soort dingen niet hoeven weg te halen omdat mensen het niet gebruiken en er simpelweg geen actie nodig is. Ik vind dat zo armoedig, zo'n taalgebruik.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt een nare manier van schelden hoor
Maar persoonlijk vind ik mensen patsboem censureren nog naarder
Maar dat is een heel andere discussie en policy is policy
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Staat je vrij om hem zelf te heropenen met een vd bronnen, al zie ik er weinig discussiewaarde in. Gewoon weer een aantal pagina's kankeren op allochtonen, yippie-kay-yee.
Je zit hier in de verkeerde FB, dit is R&Pquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:49 schreef praadje het volgende:
Dan ook even alle mods wijzen op dat armoedige taalgebruik. Zoals bv in dit topic NWS / [NWShttps://fok.nl/shop Feedsp3c]dit is superniger zijn TT
[..]
1. Dat is NWS, daar ben ik geen mod en 2. Dat is een FA, geen modquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:49 schreef praadje het volgende:
Dan ook even alle mods wijzen op dat armoedige taalgebruik. Zoals bv in dit topic NWS / [NWShttps://fok.nl/shop Feedsp3c]dit is superniger zijn TT
[..]
Oke.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
1. Dat is NWS, daar ben ik geen mod en 2. Dat is een FA, geen mod
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je zit hier in de verkeerde FB, dit is R&P
NWS / [NWShttps://fok.nl/shop Feedsp3c]dit is superniger zijn TT
Dat is NWS
k....rlijer ook, het is maar net waar je aanstoot aan neemt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:05 schreef Straatcommando. het volgende:
En kankeren is gewoon een normaal Nederlands woord hoor.
Uit de policy:quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:42 schreef dop het volgende:
[..]
k....rlijer ook, het is maar net waar je aanstoot aan neemt.
Alwayshappy heeft gewoon prima gehandeld.quote:Discussies worden gevoerd op normale toon. Dat houdt in dat we niet persoonlijk worden, elkaar niet uitschelden en het gebruik van grove scheldwoorden zoveel mogelijk vermijden. Schelden met kanker staan we niet toe.
dat ontken ik ook niet. Maar kankeren kan dus ook aanstoot gevend zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uit de policy:
[..]
Alwayshappy heeft gewoon prima gehandeld.
Ik vind kankeren zelf ook te ver gaan ja met de policy in achterhoofd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:50 schreef dop het volgende:
[..]
dat ontken ik ook niet. Maar kankeren kan dus ook aanstoot gevend zijn.
Of iets in het woordenboek staat veranderd daar niets aan
Denk op het randje en beetje afhankelijk van de contextquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind kankeren zelf ook te ver gaan ja met de policy in achterhoofd.
Ik vind 'men zit altijd over onderwerp X te kankeren' op de een of andere manier anders dan tegen iemand zeggen 'vuile kankerlijer', maar het blijft beiden het gebruik van dat woord, ja, dat is correct. Maar ik zou op dat 2e voorbeeld veel sneller reageren dan op dat 1e voorbeeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:53 schreef dop het volgende:
[..]
Denk op het randje en beetje afhankelijk van de ve derde context
Niemand die er moeilijk over doet, we handelen gewoon volgens de policyquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:54 schreef Samzz het volgende:
Kankeren betekent al sinds jaar en dag zeuren. Ik heb daar niet zo'n moeite mee, maar snap wel dat mensen er aanstoot aan kunnen nemen.
Toch voelt t wel een beetje als zout op een slak om daar moeilijk over te doen.
Scheldwoorden zijn toch ook juist bedoeld om aanstoot te geven? Dat lijkt me dan toch een beetje verschillen van werkwoorden..quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:42 schreef dop het volgende:
[..]
k....rlijer ook, het is maar net waar je aanstoot aan neemt.
Oh, verkeerd gelezen danquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niemand die er moeilijk over doet, we handelen gewoon volgens de policywat we er persoonlijk van vinden staat er los van.
altijd lastig wat nu wel en niet kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:54 schreef Samzz het volgende:
Kankeren betekent al sinds jaar en dag zeuren. Ik heb daar niet zo'n moeite mee, maar snap wel dat mensen er aanstoot aan kunnen nemen.
Toch voelt t wel een beetje als zout op een slak om daar moeilijk over te doen.
denk dat het meer een beetje is de manier waarop he.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:07 schreef dop het volgende:
[..]
altijd lastig wat nu wel en niet kan.
Vind kankeren nu ook niet de meest gangbare en vriendelijk manier.
Maar goed, ging mij er om dat straatcommando zich er misschien net wat te makkelijk, of met het verkeerde voorbeeld er vanaf maakte.
Denk als een user aanstaat neemt aan kankeren dat je daar ook naar moet kijken.
waar ja (helaas dus voor velen van ons die dit meemaken enzo) Mja ik ben opzich niet tegen dat iemand zoiets keer zegt in goeie content dan van topic.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:39 schreef Droopie het volgende:
Het woord kankeren hoort niet in R&P thuis vind ik.
Ja ik vloek er ook genoeg ermee in een voetbal stadion, maar laten we het in R&P achterwege laten.
Genoeg mensen die psychologische problemen krijgen door kanker in hun omgeving.
Omdat het niet inhoudelijk op het onderwerp in gaat. Je post gewoon dat de OP je te lang is en het niet gelezen hebt? Ja en? Als je het niet gelezen hebt omdat het te lang is, dan hoef je dat ook niet te reageren, want daar heeft TS helemaal niets aan.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:35 schreef Tailless het volgende:
Waarom is mijn redactie verwijderd dat het verhaal niet kort is?
lees mijn post even na. Staat daar dat ik het niet gelezen heb? Ik geef aan dat door het zinnetje even kort mensen afhaken omdat het vervolgens nogal lang isquote:Op maandag 8 juli 2019 16:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat het niet inhoudelijk op het onderwerp in gaat. Je post gewoon dat de OP je te lang is en het niet gelezen hebt? Ja en? Als je het niet gelezen hebt omdat het te lang is, dan hoef je dat ook niet te reageren, want daar heeft TS helemaal niets aan.
Dus jíj hebt de gehele post wel gelezen, hebt daar inhoudelijk 0,0 op in te brengen, maar wil wél even laten weten aan TS dat mensen afhaken omdat het nogal lang is, terwijl er daarvoor een inhoudelijke reactie is geplaatst wat betekent dat er ook mensen zijn die het wel lezen?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:41 schreef Tailless het volgende:
[..]
lees mijn post even na. Staat daar dat ik het niet gelezen heb? Ik geef aan dat door het zinnetje even kort mensen afhaken omdat het vervolgens nogal lang is
Aardig he.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus jíj hebt de gehele post wel gelezen, hebt daar inhoudelijk 0,0 op in te brengen, maar wil wél even laten weten aan TS dat mensen afhaken omdat het nogal lang is, terwijl er daarvoor een inhoudelijke reactie is geplaatst wat betekent dat er ook mensen zijn die het wel lezen?
Het was vooral bijdehand proberen te doen. Daarnaast was het 0,0 inhoudelijk ontopic dus heb ik het weg gehaald. Denk dat de discussie hiermee wel klaar is.quote:
Fijn dat je heel bijdehand het weggehaald heb. Kan je het ook weer terug zeggen?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het was vooral bijdehand proberen te doen. Daarnaast was het 0,0 inhoudelijk ontopic dus heb ik het weg gehaald. Denk dat de discussie hiermee wel klaar is.
Nee. Dat weet je best.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:58 schreef Tailless het volgende:
[..]
Fijn dat je heel bijdehand het weggehaald heb. Kan je het ook weer terug zeggen?
Dat discussiëren om te discussiëren is nu wel klaar.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:58 schreef Tailless het volgende:
[..]
Fijn dat je heel bijdehand het weggehaald heb. Kan je het ook weer terug zeggen?
Doe niet zo moeilijk man. Je post voegde niets toe aan zo'n ernstig onderwerp.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:16 schreef Tailless het volgende:
[..]
Hoe weet ik welke knopjes jullie hebben?
Kan het niet ruiken he.
Jij weet heel goed dat mods geen posts terug kunnen zetten. En al konden we het wel, jouw post en de posts die van gelijke aard waren, zijn terecht verwijderd.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:16 schreef Tailless het volgende:
[..]
Kan het niet ruiken he.
Ik hoop dat ze een "mute" knop hebben.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:16 schreef Tailless het volgende:
[..]
Kan het niet ruiken he.
Uhm, neequote:Op zondag 14 juli 2019 04:38 schreef kree het volgende:
doe die trouwen maar naar KLB tis niet voor dit forum en ik ben er ook nu klaar mee eigenlijk wel. Genoeg kansen gehad alleen zeuren is ander forum voor?
Of mbt geef TS een kans (nog een keer) maar ok ik hou ermee op daar, zie maar wat jullie ermee doen. Uit mijn active topcis nu iig tenzij ik nog wat zie van sprankje hoop ofzo van TS enzo ga me niet meer in die discussie mengen
tja weet niet waar dat topic heen moet gaan hoor? geklaag aanhoren? tsja dat is niet echt R&P maar laat die aan jullie als mod, kijk ben er beetje klaar me zelf wel. tis niet 1 maar 2 topics vol met iedereen die wel wil helpen en TS blijft zijn poot stijf houden, naja zijn goed recht, maar of het hier past???quote:
Waarom zou dat niet passen? R&P is t forum bij uitstek voor mensen die vastzitten met zichzelf. En soms duurt t wat langer om iets dat vastzit los te maken.quote:Op zondag 14 juli 2019 07:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet niet waar dat topic heen moet gaan hoor? geklaag aanhoren? tsja dat is niet echt R&P maar laat die aan jullie als mod, kijk ben er beetje klaar me zelf wel. tis niet 1 maar 2 topics vol met iedereen die wel wil helpen en TS blijft zijn poot stijf houden, naja zijn goed recht, maar of het hier past???
Dus simpel gezegd Ts wil alleen maar klagen enzo?
ok dan ik leg mij erbij neer dan npquote:Op zondag 14 juli 2019 08:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet passen? R&P is t forum bij uitstek voor mensen die vastzitten met zichzelf. En soms duurt t wat langer om iets dat vastzit los te maken.
Zo lang er een nette discussie loopt, TS fatsoenlijk reageert en users datzelfde doen zie ik geen enkele reden een topic naar KLB te zetten omdat jij vindt dat TS alleen maar wil klagen. Klagen is niet aan KLB voorbehouden en als je je er zo aan stoort stel ik voor dat je t topic ontvolgt.
Die voorlichting kan ook gegeven worden zonder dat soort walgelijke opmerkingen, toch? Ik vond m veel te ver gaan en op de persoon, dus ik heb het weggehaald.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Heel erg lief dat jullie de reactie van Grems in het huiselijk geweld topic hebben verwijderd.
Ja, ik had het gelezen dus. Geen zin om te reageren want hij is onverbeterbaar.
Maar nu ontnemen jullie mensen de kans om te laten zien dat er nog heelveel stupide mensen zijn die denken dat het voor de vrouw alleen maar om een lul gaat als je uit het ziekenhuis komt.
Er behoeft nog een hoop voorlichting over huiselijk geweld.
Mensen als Grems vinden sowieso iedereen minderwaardig als ze niet aan hun standaard voldoen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Heel erg lief dat jullie de reactie van Grems in het huiselijk geweld topic hebben verwijderd.
Ja, ik had het gelezen dus. Geen zin om te reageren want hij is onverbeterbaar.
Maar nu ontnemen jullie mensen de kans om te laten zien dat er nog heelveel stupide mensen zijn die denken dat het voor de vrouw alleen maar om een lul gaat als je uit het ziekenhuis komt.
Er behoeft nog een hoop voorlichting over huiselijk geweld.
Mensen als Grems vinden sowieso iedereen minderwaardig als ze niet aan hun standaard voldoen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die voorlichting kan ook gegeven worden zonder dat soort walgelijke opmerkingen, toch? Ik vond m veel te ver gaan en op de persoon, dus ik heb het weggehaald.
Het is jammer dat ie gemodereerd is, zo blijft een niet onaanzienlijk aspect van huiselijke geweld chronisch onderbelicht ( namelijk de aantrekkingskracht van licht ontvlambare/agressieve karakters op bepaalde mensen ).quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:52 schreef loveli het volgende:
Ik vond 'em walgelijk en had daarom een topic report gemaakt.
Volgens mij heeft TS geen wake-up call nodig of interessante feitjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:37 schreef Grems het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is jammer dat ie gemodereerd is, zo blijft een niet onaanzienlijk aspect van huiselijke geweld chronisch onderbelicht ( namelijk de aantrekkingskracht van licht ontvlambare/agressieve karakters op bepaalde mensen ).
Het antwoord op een dergelijke vraag zou natuurlijk een goede wake-up call kunnen zijn voor mensen die in de beginfase van een dergelijke relatie zitten.
Uiteraard is het ook interessant om te achterhalen of de relatie eenzijdig gewelddadig was.
Ja? Jij vond de vraag hoe snel ze weer aan zijn piemel hing daaraan bijdragen? Schiet op zeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:37 schreef Grems het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is jammer dat ie gemodereerd is, zo blijft een niet onaanzienlijk aspect van huiselijke geweld chronisch onderbelicht ( namelijk de aantrekkingskracht van licht ontvlambare/agressieve karakters op bepaalde mensen ).
Het antwoord op een dergelijke vraag zou natuurlijk een goede wake-up call kunnen zijn voor mensen die in de beginfase van een dergelijke relatie zitten.
Uiteraard is het ook interessant om te achterhalen of de relatie eenzijdig gewelddadig was.
Ik heb ook wel een vraag. Als je nou zo’n enorme zak hooi bent zoals jij, realiseer je je dat dan ook? Of leef je in de veronderstelling dat het aan de anderen ligt, dat die maar belachelijk gevoelig met elkaar omgaan, en dat jij met je botte gedrag eigenlijk de norm zou moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:37 schreef Grems het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Jij vond de vraag hoe snel ze weer aan zijn piemel hing daaraan bijdragen? Schiet op zeg.
Ik hou echt zo erg van jouquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een vraag. Als je nou zo’n enorme zak hooi bent zoals jij, realiseer je je dat dan ook? Of leef je in de veronderstelling dat het aan de anderen ligt, dat die maar belachelijk gevoelig met elkaar omgaan, en dat jij met je botte gedrag eigenlijk de norm zou moeten zijn?
Maar was jij niet degene die daadwerkelijk 127x keer terugging naar je ex? Of heb ik dat verkeerd onthouden. Ook nadat er aangifte was gedaan? En nadat er veroordeeld was?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Even voor jouw beleving lieve Grems: de laatste aangifte is door de politie gedaan .Hij is voor alles veroordeeld waar politie en ik foto's van hadden en dat is niet voor niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |