Omdat ik nu pas begrijp dat het een teken kan zijn dat hij zelf wat te verbergen heeft.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom blijf jij de nadruk leggen op dat schat noemen van collega's?
Terwijl iedereen hier bijna unaniem aangeeft dat de andere zaken opvallender zijn en ook meer prioriteit verdienen... Zoals zijn homofobie en het betrekken van jullie zoon daarin. Maar nee hoor, dat hij zijn collega's 'schat' noemt, dat is pas echt reden voor twijfel
Ik zou het hem gewoon vragen. Dat moet kunnen toch na zoveel jaar samen?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:57 schreef Melissadk het volgende:
[..]
Omdat ik nu pas begrijp dat het een teken kan zijn dat hij zelf wat te verbergen heeft.
Heel naïef mischien...maar zoals ik al aangaf ik ben niet wantrouwend en op zich heeft hij een Naar karakter trekje dat hij iedereen afzeikt en dat doet hij al sinds ik hem ken(zijn vader trouwens ook).
In mijn gedachte snapte ik niet waarom je je (gaan we weer..sorry alvast)mannelijke collega schat noemt terwijl je zo een hekel hebt aan alles wat gay is.
Bij mij ging pas een belletje rinkelen toen hij zo extreem reageerde op mijn opmerking.
En wat nou als hij enorm aangevallen alles ontkent en boos nee zegt? Dat geeft vertrouwen wil je zeggen?quote:Op maandag 1 juli 2019 21:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zou het hem gewoon vragen. Dat moet kunnen toch na zoveel jaar samen?
Dan heb je duidelijkheid en is de zaak klaar.
Ik denk dat dat (Vooral nu) idd de beste oplossing is.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zou het hem gewoon vragen. Dat moet kunnen toch na zoveel jaar samen?
Dan heb je duidelijkheid en is de zaak klaar.
Dan is het nee toch? Dan weet ze dat ook weer en kan ze alles wegzetten.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En wat nou als hij enorm aangevallen alles ontkent en boos nee zegt? Dat geeft vertrouwen wil je zeggen?
Succes!quote:Op maandag 1 juli 2019 21:05 schreef Melissadk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat (Vooral nu) idd de beste oplossing is.
Ik ga vanavond maar aangeven dat ik hem morgen graag ergens over wil spreken.
Zodat ik nu alle info ff kan laten bezinken.
Iedereen in ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties.
Ik denk, maar dat is mijn persoonlijke mening, dat iemand met zo'n homofoob gedrag eerder zou liegen dan iets toegeven.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan is het nee toch? Dan weet ze dat ook weer en kan ze alles wegzetten.
Hoe dan ook zal er gepraat moeten worden of gewoon niet meer eraan denken.
Die homofobie is nog een veel groter teken dat hij iets te verbergen heeft. En veel kwalijker. Toch staar jij je blind op 'schat'.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:57 schreef Melissadk het volgende:
[..]
Omdat ik nu pas begrijp dat het een teken kan zijn dat hij zelf wat te verbergen heeft.
Heel naïef mischien...maar zoals ik al aangaf ik ben niet wantrouwend en op zich heeft hij een Naar karakter trekje dat hij iedereen afzeikt en dat doet hij al sinds ik hem ken(zijn vader trouwens ook).
In mijn gedachte snapte ik niet waarom je je (gaan we weer..sorry alvast)mannelijke collega schat noemt terwijl je zo een hekel hebt aan alles wat gay is.
Bij mij ging pas een belletje rinkelen toen hij zo extreem reageerde op mijn opmerking.
Tussendoor.. waarom vandaag aangeven dat je morgen wilt praten.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:05 schreef Melissadk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat (Vooral nu) idd de beste oplossing is.
Ik ga vanavond maar aangeven dat ik hem morgen graag ergens over wil spreken.
Zodat ik nu alle info ff kan laten bezinken.
Iedereen in ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties.
Eigenlijk was hetgeen wat mijn aandacht trok zijn overtrokken reactie op mijn "lieve schat?getver" reactie.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tussendoor.. waarom vandaag aangeven dat je morgen wilt praten.
Zou het niet zo groot maken als ik jou, dan weet je zeker dat hij gaat steigeren. Meld gewoon dat je dat homofobe eerder koppelt aan latente gevoelens dan aan de man van je dromen en laat het daarbij. Wat zit je nou echt dwars? Heb je reden om te denken dat hij homo is?
Een “luister, lieverd,...” of een “lieve schat, als..” is niet zo vreemd. Wat was het dat je triggerde? Waarom voelde het ineens anders na 20 jaar?
Je bent dit toch niet pas na 20 jaar zat?quote:Op maandag 1 juli 2019 21:34 schreef Melissadk het volgende:
[..]
Eigenlijk was hetgeen wat mijn aandacht trok zijn overtrokken reactie op mijn "lieve schat?getver" reactie.
Ik wil in ieder geval serieus gaan bespreken dat ik niet meer met zijn homofobe gedrag geconfronteerd wil worden.(word er letterlijk moe van om iedere keer mijn weerwoord te moeten geven)
En dat ik ook niet meer ga accepteren dat hij onze zoon homootje noemt.
En ik zal eerlijk aangeven dat ik de hele situatie op zijn minst heel bedenkelijk vind.
Ik zou liegen als ik dat gedeelte zou ontkennen.
Soms heeft het tijd nodig, geduldig zijn en dan is er die bekende druppelquote:Op maandag 1 juli 2019 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent dit toch niet pas na 20 jaar zat?
Ik wel. Schat, schratje, babe, sletje. En voor zover ik weet zijn ik en mijn vrienden heteroseksueel.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:03 schreef phoenyx het volgende:
Nog nooit een vriend schat genoemd.
Ik kan het begrijpen dat iemand het doet maar vind het zelf wel raar.
Je vriend (de vriend waarmee hij praat) is dan een heel vrouwelijk type.
Of hij is zelf het vrouwelijke type
Het is niet echt geweldig nieuws nee
Ik denk dat jullie dan vrouwelijker zijn dan dat jullie denken. Het is geen kracht om je vrienden schat ofzo te noemen hoor. Ook al heb jij vast allerlei redenen ervoor bedachtquote:Op maandag 1 juli 2019 22:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik wel. Schat, schratje, babe, sletje. En voor zover ik weet zijn ik en mijn vrienden heteroseksueel.
En we zijn ook geen vrouwelijke types.
Die ''getver'' had ik ook niet leuk gevonden als het gewoon een inside joke is met een collega of zo. Ik kan de humor er niet echt van inzien in ieder geval (en de noodzaak om het te zeggen ook niet - ik had er gewoon om gelachen). Ik kan me best voorstellen dat hij het niet leuk vond dat je er zo moeilijk over deed, je zorgde er daarmee ook zelf mee dat het groter werd dan strikt noodzakelijk.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:34 schreef Melissadk het volgende:
[..]
Eigenlijk was hetgeen wat mijn aandacht trok zijn overtrokken reactie op mijn "lieve schat?getver"
Ik denk dat dat wel meevalt (en Probeer zal zichzelf nog het beste kennen imo). Iedereen is anders he, ik heb het ook regelmatig zien gebeuren bij hetero's in mijn omgeving. Dan is het gewoon een lolletje onder vrienden. Hoef je niet bepaald vrouwelijk voor te zijn.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:13 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie dan vrouwelijker zijn dan dat jullie denken. Het is geen kracht om je vrienden schat ofzo te noemen hoor. Ook al heb jij vast allerlei redenen ervoor bedacht
Ik denk dat wij prima weten hoe wij ons identificeren, en daar geen oordeel van derden voor nodig hebben omtrent onze woordkeuzes.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:13 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie dan vrouwelijker zijn dan dat jullie denken.
Dat beweer ik dan ook nergens.quote:Het is geen kracht om je vrienden schat ofzo te noemen hoor.
Vind het gewoon leuk klinken.quote:Ook al heb jij vast allerlei redenen ervoor bedacht
Jij accepteert toch ook niet dat probeer aangeeft zichzelf het beste te kennen? Je blijft er ook over doorgaan.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:24 schreef phoenyx het volgende:
Ik ken niemand die een vriend schat noemt. Is geen rolpatroon. Is gewoon de praktijk. Als je zoiets wel doet ben je nogal speciaal, dat betekent ook niet dat je homo of bi bent, maar zoals ik ook al zei ben je dan gewoon wat vrouwelijk aangelegd. Ik weet ook niet waarom je dit niet gewoon kan accepteren maar oke
Volgens mij neem je het nu onterecht voor een ander persoon op. Bedoel wat ik met hem heb is gewoon een discussie. Geen idee waarom dit nou weer bij mij wordt gelegd alsof ik niet weet wanneer ik moet stoppen.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij accepteert toch ook niet dat probeer aangeeft zichzelf het beste te kennen? Je blijft er ook over doorgaan.
Laten we ons hier vooral focussen op het helpen van TS, oke? Gewoon let it go.
Ik wijs je er alleen maar op dat je reactie hypocriet is. Je geeft aan dat je snapt waarom probeer jouw mening over hem niet wil accepteren, terwijl je dat andersom ook niet doet. Dat is alles.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Volgens mij neem je het nu onterecht voor een ander persoon op. Bedoel wat ik met hem heb is gewoon een discussie. Geen idee waarom dit nou weer bij mij wordt gelegd alsof ik niet weet wanneer ik moet stoppen.
Ik wel.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:24 schreef phoenyx het volgende:
Ik ken niemand die een vriend schat noemt.
Het rolpatroon waar ik naar refereer, is dat jij het gebruik van het woord 'schatje' blijkbaar meteen als vrouwelijk moet typeren.quote:Is geen rolpatroon. Is gewoon de praktijk.
Fijn dat jij denkt dat dat zo werkt.quote:Als je zoiets wel doet ben je nogal speciaal
Nee hoor. Hooguit ben ik dan volgens jou wat vrouwelijk aangelegd. Maar meer ook niet.quote:dat betekent ook niet dat je homo of bi bent, maar zoals ik ook al zei ben je dan gewoon wat vrouwelijk aangelegd.
Ow ja, ik zal inderdaad maar snel accepteren dat ik eigenlijk anders ben dan dat ik en mijn omgeving dachten, omdat een anonieme forumgebruiker dat tegen me zegt.quote:Ik weet ook niet waarom je dit niet gewoon kan accepteren maar oke
Oke die discussie is wel klaar hier. Dit topic draait om TS en haar issuequote:Op maandag 1 juli 2019 23:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]
Het rolpatroon waar ik naar refereer, is dat jij het gebruik van het woord 'schatje' blijkbaar meteen als vrouwelijk moet typeren.
[..]
Fijn dat jij denkt dat dat zo werkt.
[..]
Nee hoor. Hooguit ben ik dan volgens jou wat vrouwelijk aangelegd. Maar meer ook niet.
[..]
Ow ja, ik zal inderdaad maar snel accepteren dat ik eigenlijk anders ben dan dat ik en mijn omgeving dachten, omdat een anonieme forumgebruiker dat tegen me zegt.
Kom op zeg. Je moet wel een heel hoge eigendunk van jezelf hebben als je serieus denkt dat anderen zich op zo'n manier door jouw mening laten beïnvloeden.
Bedankt voor je mening/antwoord,ik denk dat hier zeker een kern van waarheid in zit waar ik nog niet eerder aan gedacht heb.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die ''getver'' had ik ook niet leuk gevonden als het gewoon een inside joke is met een collega of zo. Ik kan de humor er niet echt van inzien in ieder geval (en de noodzaak om het te zeggen ook niet - ik had er gewoon om gelachen). Ik kan me best voorstellen dat hij het niet leuk vond dat je er zo moeilijk over deed, je zorgde er daarmee ook zelf mee dat het groter werd dan strikt noodzakelijk.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |