Ja, zou je daar zelf intrappen?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:43 schreef phoenyx het volgende:
Ik zou de volgende keer dat je je post gaat controleren gewoon een wat langer gesprekje met haar aangaan om een beetje te vissen of ze echt interesse heeft. Misschien juist wat extra sip kijken als je zegt dat het uit is tussen jou en je vriendin, aan haar reactie kan je dan misschien al wat zien en als je extra verdrietig blijft doen dan gaat zij ook wel extra tegen jou aanpraten als ze het erg voor jou vindt. Als ze jou niet leuk vindt en gewoon vindt dat je wat zeurt en je relatieproblemen bij jezelf moet houden merk je dat ook wel, dan probeert ze je wat weg te werken uit haar huis. Want dat is het nu, haar huis.
Ach als hij stelt dat het net een week uit is ofzo dan wel. Niet intrappen, bedoel als ik hem niet leuk vindt dan vind ik hem niet leuk, dat hij geen relatie meer heeft verandert dan niks voor mij. Als ik hem wel leuk vind dan mag ik er toch vanuit gaan dat hij eerlijk is, en hij zal er vast ook wel echt enigzins mee zitten toch, maar alles hangt ervanaf of ik hem leuk vindt of nietquote:
Natuurlijk, maar gaat zijn leukheid niet naar beneden door dat zielig gedoe? Komt een beetje over alsof hij om een nieuwe relatie bij je smeekt.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:02 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach als hij stelt dat het net een week uit is ofzo dan wel. Niet intrappen, bedoel als ik hem niet leuk vindt dan vind ik hem niet leuk, dat hij geen relatie meer heeft verandert dan niks voor mij. Als ik hem wel leuk vind dan mag ik er toch vanuit gaan dat hij eerlijk is, en hij zal er vast ook wel echt enigzins mee zitten toch, maar alles hangt ervanaf of ik hem leuk vindt of niet
Hij kan toch er oprecht mee zitten? Het is niet zo dat hij zit te snikken en zegt dat hij mij leuk vindt toch? Nee hij heeft het gewoon even moeilijkquote:Op zondag 30 juni 2019 21:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar gaat zijn leukheid niet naar beneden door dat zielig gedoe? Komt een beetje over alsof hij om een nieuwe relatie bij je smeekt.
Ik heb het er verder niet moeilijk mee, dan komt het ook zo over van 1 eruit volgende erin.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij kan toch er oprecht mee zitten? Het is niet zo dat hij zit te snikken en zegt dat hij mij leuk vindt toch? Nee hij heeft het gewoon even moeilijk
Dit vind ik wel een geweldige tip hahaquote:Op zondag 30 juni 2019 21:23 schreef maily het volgende:
Ben je bijna jarig? Stuur jezelf een opvallende verjaardagskaart naar je oude adres en ga die ophalen ..... en vraag of zij iets met je gaat drinken om je verjaardag te vieren.
Go for it.quote:
Of je gaat gewoon vragen over haar baan. Haar hobbies. Wat dan ook. Je kan toch over van alles praten?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:25 schreef Pof het volgende:
[..]
Ik heb het er verder niet moeilijk mee, dan komt het ook zo over van 1 eruit volgende erin.
Veel verder als een gesprekje over hoe ze nu woont en de post komt het niet. Als ik haar gedrag interpreteer dan wil ze wel verder praten maar weet niet goed hoe, hetzelfde geldt voor mij eigenlijk.
Vandaar dat ik ze graag eens in een andere omgeving tref
Of: woont ze daar precies 1 maand, 1 half jaar of een jaar. Ga dan de aankoop/jouw verkoop vieren.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:23 schreef maily het volgende:
Ben je bijna jarig? Stuur jezelf een opvallende verjaardagskaart naar je oude adres en ga die ophalen ..... en vraag of zij iets met je gaat drinken om je verjaardag te vieren.
Nee joh, niet doen. Een blauwtje oplopen en straks je post ophalen is wel heel zuur straks. Pas na een leuk praatje oid zou je dat kunnen vragen.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:14 schreef Pof het volgende:
Dus niet simpel een appje sturen of ze wat wil gaan drinken maar echt persoonlijk vragen. Ik vond een appje beter denk ik zodat ze niet flabbergasted is maar wat beter over het antwoord na kan denken.....
Deze is wel goed jaquote:Op zondag 30 juni 2019 21:23 schreef maily het volgende:
Haha nee, met een pruillipje aan de deur staan.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:43 schreef phoenyx het volgende:
Ik zou de volgende keer dat je je post gaat controleren gewoon een wat langer gesprekje met haar aangaan om een beetje te vissen of ze echt interesse heeft. Misschien juist wat extra sip kijken als je zegt dat het uit is tussen jou en je vriendin, aan haar reactie kan je dan misschien al wat zien en als je extra verdrietig blijft doen dan gaat zij ook wel extra tegen jou aanpraten als ze het erg voor jou vindt. Als ze jou niet leuk vindt en gewoon vindt dat je wat zeurt en je relatieproblemen bij jezelf moet houden merk je dat ook wel, dan probeert ze je wat weg te werken uit haar huis. Want dat is het nu, haar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |