abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187686373
Hoi allen,

Mss een rare vraag maar enige tijd geleden heb ik mijn huis verkocht aan een vrijgezelle dame. Ik had toen een relatie, maar de dame in kwestie vond ik toch ook erg leuk. Andersom kreeg ik dat idee ook enigzins, zeker de enkele keren die ik er daarna geweest ben om de post ed op te halen.

Ondertussen is de relatie over en ze blijft maar door mijn hoofd spoken. ik vraag me af of hoe vreemd het over zou komen om haar eens uit eten te vragen oid.

Iemand meningen/tips?
pi_187686632
Ik zou de volgende keer dat je je post gaat controleren gewoon een wat langer gesprekje met haar aangaan om een beetje te vissen of ze echt interesse heeft. Misschien juist wat extra sip kijken als je zegt dat het uit is tussen jou en je vriendin, aan haar reactie kan je dan misschien al wat zien en als je extra verdrietig blijft doen dan gaat zij ook wel extra tegen jou aanpraten als ze het erg voor jou vindt. Als ze jou niet leuk vindt en gewoon vindt dat je wat zeurt en je relatieproblemen bij jezelf moet houden merk je dat ook wel, dan probeert ze je wat weg te werken uit haar huis. Want dat is het nu, haar huis.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2019 19:43:14 ]
pi_187687526
En nu?
pi_187687755
Schieten pik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187687815
Hoe weet je dat ze vrijgezel is?
pi_187687984
Als je denkt dat ze geïnteresseerd is is het ergste wat je kan overkomen dat je een blauwtje loopt. :)

Ik zou in ieder geval niet gelijk over je ex beginnen.
pi_187688129
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 19:43 schreef phoenyx het volgende:
Ik zou de volgende keer dat je je post gaat controleren gewoon een wat langer gesprekje met haar aangaan om een beetje te vissen of ze echt interesse heeft. Misschien juist wat extra sip kijken als je zegt dat het uit is tussen jou en je vriendin, aan haar reactie kan je dan misschien al wat zien en als je extra verdrietig blijft doen dan gaat zij ook wel extra tegen jou aanpraten als ze het erg voor jou vindt. Als ze jou niet leuk vindt en gewoon vindt dat je wat zeurt en je relatieproblemen bij jezelf moet houden merk je dat ook wel, dan probeert ze je wat weg te werken uit haar huis. Want dat is het nu, haar huis.
Ja, zou je daar zelf intrappen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187688197
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, zou je daar zelf intrappen?
Ach als hij stelt dat het net een week uit is ofzo dan wel. Niet intrappen, bedoel als ik hem niet leuk vindt dan vind ik hem niet leuk, dat hij geen relatie meer heeft verandert dan niks voor mij. Als ik hem wel leuk vind dan mag ik er toch vanuit gaan dat hij eerlijk is, en hij zal er vast ook wel echt enigzins mee zitten toch, maar alles hangt ervanaf of ik hem leuk vindt of niet
pi_187688215
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:43 schreef Cryptocoryne het volgende:
Hoe weet je dat ze vrijgezel is?
Dat staat in de OP.
pi_187688334
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:02 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ach als hij stelt dat het net een week uit is ofzo dan wel. Niet intrappen, bedoel als ik hem niet leuk vindt dan vind ik hem niet leuk, dat hij geen relatie meer heeft verandert dan niks voor mij. Als ik hem wel leuk vind dan mag ik er toch vanuit gaan dat hij eerlijk is, en hij zal er vast ook wel echt enigzins mee zitten toch, maar alles hangt ervanaf of ik hem leuk vindt of niet
Natuurlijk, maar gaat zijn leukheid niet naar beneden door dat zielig gedoe? Komt een beetje over alsof hij om een nieuwe relatie bij je smeekt.
pi_187688350
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar gaat zijn leukheid niet naar beneden door dat zielig gedoe? Komt een beetje over alsof hij om een nieuwe relatie bij je smeekt.
Hij kan toch er oprecht mee zitten? Het is niet zo dat hij zit te snikken en zegt dat hij mij leuk vindt toch? Nee hij heeft het gewoon even moeilijk
  Spellchecker zondag 30 juni 2019 @ 21:23:08 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187688683
Ben je bijna jarig? Stuur jezelf een opvallende verjaardagskaart naar je oude adres en ga die ophalen ..... en vraag of zij iets met je gaat drinken om je verjaardag te vieren.
B:)B
pi_187688740
Waarom blijft ze door je hoofd spoken? Wat weet je over deze vrouw wat je zo aantrekt?
pi_187688762
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:09 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hij kan toch er oprecht mee zitten? Het is niet zo dat hij zit te snikken en zegt dat hij mij leuk vindt toch? Nee hij heeft het gewoon even moeilijk
Ik heb het er verder niet moeilijk mee, dan komt het ook zo over van 1 eruit volgende erin.

Veel verder als een gesprekje over hoe ze nu woont en de post komt het niet. Als ik haar gedrag interpreteer dan wil ze wel verder praten maar weet niet goed hoe, hetzelfde geldt voor mij eigenlijk.

Vandaar dat ik ze graag eens in een andere omgeving tref
pi_187688797
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:23 schreef maily het volgende:
Ben je bijna jarig? Stuur jezelf een opvallende verjaardagskaart naar je oude adres en ga die ophalen ..... en vraag of zij iets met je gaat drinken om je verjaardag te vieren.
Dit vind ik wel een geweldige tip haha
  Spellchecker zondag 30 juni 2019 @ 21:27:36 #16
197773 crew  maily
pi_187688806
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:27 schreef Pof het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een geweldige tip haha
Go for it.

^O^
En als je nog (lang) niet jarig bent .... verzin iets anders ..... een opvallende "hoe is het nou met jou"-kaart ofzo .....
pi_187688912
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:25 schreef Pof het volgende:

[..]

Ik heb het er verder niet moeilijk mee, dan komt het ook zo over van 1 eruit volgende erin.

Veel verder als een gesprekje over hoe ze nu woont en de post komt het niet. Als ik haar gedrag interpreteer dan wil ze wel verder praten maar weet niet goed hoe, hetzelfde geldt voor mij eigenlijk.

Vandaar dat ik ze graag eens in een andere omgeving tref
Of je gaat gewoon vragen over haar baan. Haar hobbies. Wat dan ook. Je kan toch over van alles praten?
pi_187689865
Dus niet simpel een appje sturen of ze wat wil gaan drinken maar echt persoonlijk vragen. Ik vond een appje beter denk ik zodat ze niet flabbergasted is maar wat beter over het antwoord na kan denken.....
pi_187691885
quote:
Of: woont ze daar precies 1 maand, 1 half jaar of een jaar. Ga dan de aankoop/jouw verkoop vieren.

Stuur een klein briefje (gewoon per post) met deze herinnering en dat je hierom wat wil drinken met haar.

Maak dan op de date wel de move (na te hebben gesproken over haar relatiestatus) anders wordt het nog niks.
pi_187692502
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 22:14 schreef Pof het volgende:
Dus niet simpel een appje sturen of ze wat wil gaan drinken maar echt persoonlijk vragen. Ik vond een appje beter denk ik zodat ze niet flabbergasted is maar wat beter over het antwoord na kan denken.....
Nee joh, niet doen. Een blauwtje oplopen en straks je post ophalen is wel heel zuur straks. Pas na een leuk praatje oid zou je dat kunnen vragen.
pi_187692508
quote:
Deze is wel goed ja :D
  maandag 1 juli 2019 @ 12:35:56 #22
471637 TomStall
I buried Joey
pi_187696855
Mijn mening is ook om er voor te gaan, was toch een leuke klik?

Geen tips verder, gewoon normaal wat contact zoeken zoals je ook contact zocht voor je post ofzo. Misschien heb je een telefoon nummer, of je kunt er gewoon langs gaan. Niet te groot maken, het is zomertijd nu, gewoon even vragen hoe het met haar is en dat je het een leuke klik vond, en of ze misschien iets een keer wilde gaan drinken ofzo is toch niks mis mee?
  Spellchecker maandag 1 juli 2019 @ 13:13:20 #23
197773 crew  maily
pi_187697478
Geef haar tips over je hoe jij de tuin altijd bijhield.
  maandag 1 juli 2019 @ 13:24:43 #24
486095 NotWijs
25 jaar, soms niet wijs
pi_187697636
Misschien gewoon vragen of ze een keer een drankje wil doen omdat je haar dankbaar bent voor het bewaren van de post?

Of gewoon een doosje merci meenemen? Haar reactie peilen en lijkt ze het lief te vinden dan aangegeven dat je eigenlijk wilde voorstellen om wat te gaan drinken maar niet goed weet of dat gepast is.

Ligt er een beetje aan hoe jij bent. Kwetsbaar of niet, een makkelijke prater, vol zelfvertrouwen?
pi_187698979
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 19:43 schreef phoenyx het volgende:
Haha nee, met een pruillipje aan de deur staan.
Vrouwen vallen toch niet voor wanhopige en zielige mannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')