Dit is tenminste live en puur.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik prefereer de Engelse versie, in dit geval.
Goedemorgen!
Stokoudquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Als je deze kent, ben je oud he?![]()
Goedemorgen allen.
Nou, dank je, dan ben ik Methusalem.quote:
Ik ga de volgende keer ook eens de infrarood proberen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh, lekker als er een fijn geurtje hangt.
80 graden is nog te doen. Veel hoger vind ik niet zo prettig.
Infrarood omdat het je tot op het bot verwarmt, dat is fijn voor spieren, botten, pezen.
Hoe durf je.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:39 schreef Voxs het volgende:
Ik schreef een t ipv d en kon niet meer editten
Gezelligquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer ook eens de infrarood proberen.
Infraroodmeet bij D.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer ook eens de infrarood proberen.
Infraroodmeet bij D.
Alles beter dan Saskia en Serge Frank en Mirella! :dquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik prefereer de Engelse versie, in dit geval.
Goedemorgen!
#metooquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb nog een paar uur slaap tegoed
Waar?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:39 schreef Voxs het volgende:
Ik schreef een t ipv d en kon niet meer editten
#methreequote:
' Het.... verwarmt'quote:
Ik kan me wel voorstellen dat de beleving thuis anders is dan in de sauna.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:40 schreef D. het volgende:
@:Deisyy
Geen geduld vooral denk ik, en minder fijn dan een ‘echte’ sauna
Boven de 80 moet je langzaam aan wennen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh, lekker als er een fijn geurtje hangt.
80 graden is nog te doen. Veel hoger vind ik niet zo prettig.
Infrarood omdat het je tot op het bot verwarmt, dat is fijn voor spieren, botten, pezen.
Ik doe het gewoon, lieg er zo tien jaar vanaf.quote:
Slim wel, ik heb vaak dat ik gedurende de dag toch niet goed koel. Vorige keer gelukkig wel gedaan, dat scheelde hoofdpijnquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Boven de 80 moet je langzaam aan wennen.
Eerst een rondje 80 graden, afkoelen, rusten, dan 85, etc.
Ook dat, daar kan ik wel geduld vindenquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de beleving thuis anders is dan in de sauna.
Ik zit ineens heel erg te twijfelenquote:
Kan wel, maar heeft weinig nutquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon, lieg er zo tien jaar vanaf.
Ik heb thuis een sauna staan en inderdaad, we gaan er veel te weinig in maar gaan wel met regelmaat naar een saunacomplex.. Ik ben complex denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de beleving thuis anders is dan in de sauna.
Goed koelen en veel drinkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slim wel, ik heb vaak dat ik gedurende de dag toch niet goed koel. Vorige keer gelukkig wel gedaan, dat scheelde hoofdpijn
Ach, dan ga ik tien jaar eerder dood.quote:
Koelen is essentieel, vooral je hoofdquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slim wel, ik heb vaak dat ik gedurende de dag toch niet goed koel. Vorige keer gelukkig wel gedaan, dat scheelde hoofdpijn
Dat zijn we allemaalquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:45 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb thuis een sauna staan en inderdaad, we gaan er veel te weinig in maar gaan wel met regelmaat naar een saunacomplex.. Ik ben complex denk ik.
Deze sc is een antireclame voor de thuissauna'squote:Op donderdag 30 mei 2019 09:45 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb thuis een sauna staan en inderdaad, we gaan er veel te weinig in maar gaan wel met regelmaat naar een saunacomplex.. Ik ben complex denk ik.
Meer koffie en ontwarring is nodig!quote:
Hebben we het over bier?quote:
Daar ben ik ook gek op.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb nu koffie en een hazelnootschuimgebakje, ben aan de lijn..
Kwark en granola!quote:
Hazelnootschuim!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Over 10 min. gaat de supermarkt open en ik weet nu dus wat te halen.quote:
De lekkerste die er is, dit is mn 2de, had voor manlief gekocht maar die zei ook, ik ben aan de lijn..Ja weggooien is te erg natuurlijk.quote:
Oh ik ook, mijn favoriet. Of eigenlijk de hazelnootschuimtaart van Maison Kelder.quote:
Ja hoor, ik doe het pruimendieet, werkt als een tierelier.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hazelnootschuim!Dat is mijn lievelings!
Wil het een beetje lukken met de lijn?
Dat is ook lekker om de dag mee te beginnen.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:51 schreef espri het volgende:
[..]
De lekkerste die er is, dit is mn 2de, had voor manlief gekocht maar die zei ook, ik ben aan de lijn..Ja weggooien is te erg natuurlijk.
Ik dacht eigenlijk dat je het hazelnootschuimdieet deedquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hoor, ik doe het pruimendieet, werkt als een tierelier.
Bijna elke ochtend. In het weekend vaak een croissantje.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook lekker om de dag mee te beginnen.
Ouwe taart!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Je kan hem ook voor morgen bewaren.
Ik heb gelukkig geen lijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:51 schreef espri het volgende:
[..]
De lekkerste die er is, dit is mn 2de, had voor manlief gekocht maar die zei ook, ik ben aan de lijn..Ja weggooien is te erg natuurlijk.
Bewaren????quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan is het een oude taart.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Doe ik een andere keer, nu het pruimendieet, je mag alles eten behalve pruimen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je het hazelnootschuimdieet deed
Ik ook meestal kwark met zaden en noten, soms Brintaquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bijna elke ochtend. In het weekend vaak een croissantje.
Welke lijn probeer je na te streven?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:54 schreef espri het volgende:
[..]
Doe ik een andere keer, nu het pruimendieet, je mag alles eten behalve pruimen.![]()
![]()
Mijn granola heet ook zaden en noten, van Eat Natural. Brintaquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook meestal kwark met zaden en noten, soms Brinta
Als je je granola dan toch een naam wil geven vind ik het wel een rare naam.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn granola heet ook zaden en noten, van Eat Natural. BrintaHeb geen goede herinneringen aan brinta (klontjes!)
Ik heb Happy Seeds, klinkt een beetje vreemd, maar is wel lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn granola heet ook zaden en noten, van Eat Natural. BrintaHeb geen goede herinneringen aan brinta (klontjes!)
Kunnen jullie elkaar steunen als de pruimen jullie verleidelijk aan lijken te kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:56 schreef espri het volgende:
[..]
Gezellig, samen aan de lijn, goed voor de motivatie.
Jij bent een lijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben blij dat ik niet aan 'de lijn' hoef te doen, kan vreten wat ik wil, kom er geen gram van aan.
Noem je mij dik?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar steunen als de pruimen jullie verleidelijk aan lijken te kijken
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar steunen als de pruimen jullie verleidelijk aan lijken te kijken
Ow!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op Mo’s taart uit het vorige deel
Nee hoor Miss Piggy.quote:
Die is oud maar smaakt nog steeds prima.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op Mo’s taart uit het vorige deel
ieuws!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Happy Seeds, klinkt een beetje vreemd, maar is wel lekker
En klontjes!Ik probeer altijd Brinta met klontjes te maken, maar dat valt nog niet mee.
Met haar.quote:
Velletjes op warme chocolademelk of warme melk, ook zo lekker!quote:
Nou, je mag mijn velletje hebben hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Velletjes op warme chocolademelk of warme melk, ook zo lekker!
Ieeuww, dat je wil drinken en het velletje slaat tegen het puntje van je neus..quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige gruwelen ervan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Goor, daar ga ik acuut van over mijn nek.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n grote neus heb ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:04 schreef espri het volgende:
[..]
Ieeuww, dat je wil drinken en het velletje slaat tegen het puntje van je neus..
Ja daag, straks staat er ook nog een paard in de gang.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze moet even, het is de schuld van de TT.
quote:
Heb je teveel vel en wil wat kwijt?quote:
Dat bespreek ik wel met Deisyyquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je teveel vel en wil wat kwijt?
En oppassen, ik ben in een hele recalcitrante bui.quote:
Jij bent een topic killer.quote:
We kunnen jou wel handlen hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En oppassen, ik ben in een hele recalcitrante bui.
Heb ik nooit last van.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En oppassen, ik ben in een hele recalcitrante bui.
Vechten? Kom maar.quote:
Nee, da’s zieligquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vechten? Kom maar.[ afbeelding ]
Ja dan moeten we weer bij jou op ziekenbezoek.quote:
Optimistquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja dan moeten we weer bij jou op ziekenbezoek.
Always look on the bright side of life.quote:
*meefluitquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life.
Hoi D.quote:
Zijn oren laten hem in de steek.quote:Eddy Ouwens zegt dat hij het heeft aangekaart bij Jan Smit, maar als reactie alleen kreeg: 'Ik hoor het niet'.
Dus een stukje uit zijn liedje lijkt op....quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Nieuwe single Jan Smit is plagiaat’.
Nee, krijg nou wat, hoe is het mogelijk?
En de rest klinkt ook niet erg origineelquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Nieuwe single Jan Smit is plagiaat’.
Nee, krijg nou wat, hoe is het mogelijk?
Nee, de melodie is een letterlijke kopie dus, maar Jan hoort het niet.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus een stukje uit zijn liedje lijkt op....
WAT, heb jij geluisterd.quote:
Nog niet,ben er wel achter dat de goedkoopste snel gaat vervelen.quote:
quote:
Hoe groot is je budget en heb je specifieke wensen?quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog niet,ben er wel achter dat de goedkoopste snel gaat vervelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik bedoel zijn hele repertoirequote:Op donderdag 30 mei 2019 10:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
WAT, heb jij geluisterd.Respect.
Ongedwongen?quote:
Niet de goedkoopste nemen dusquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog niet,ben er wel achter dat de goedkoopste snel gaat vervelen.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe groot is je budget en heb je specifieke wensen?Ik wil een all in mengpaneel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe groot is je budget en heb je specifieke wensen?Ik wil een DJ set.De RX 2 lijkt me wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Native Instruments Traktor Kontrol S8 DJ controllerquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Niet de goedkoopste nemen dus
Die L2B heeft leek me wel een leuk ding
En waarvoor eigenlijk?quote:
Daar zitten niet eens draaischijven opquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Native Instruments Traktor Kontrol S8 DJ controller
Als ik ooit zo'n ding zou kopen dan nam ik deze, ding heeft alles wat je maar zou willen voor 900 euro.
Maar ik ben niet van plaatjes mixen.
quote:
Dan neem je deze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 257 euro."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan neem je deze.
https://www.bax-shop.nl/d(...)s2-mk3-dj-controllerIk heb iets meer budget.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 257 euro.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Wil je ook met software werken?quote:
mp3'squote:Op donderdag 30 mei 2019 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je ook met software werken?
Of puur en alleen mp3's mixen?
quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:09 schreef mario390 het volgende:
hallo![]()
DONAU UNGARN TOURISTENBOOT ONDERSWIMMT ,7 Doode ,vermiste
Morgen.quote:
Flac.quote:
Gutemorgen.Hoe is het met Vati?quote:
Dan duurt het laden veel te lang joh, teveel mb's.quote:
Ongeveer 10x zo lang?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan duurt het laden veel te lang joh, teveel mb's.
Maar goed, wat jij wil.
ja ik was gisteren, het gaat hem wat beterquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gutemorgen.Hoe is het met Vati?
Ik heb nog geen idee eigenlijk.Ben echt een beginner.Zou het liefst ook een CD ding er bij willen.Daar heb ik er nogal veel van.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je ook met software werken?
Of puur en alleen mp3's mixen?
Dat is fijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik was gisteren, het gaat hem wat beter
Klopt, voor de meeste muziek maakt het idd niet veel uit.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan duurt het laden veel te lang joh, teveel mb's.
Maar goed, wat jij wil.
Alsof jij op een dance event het verschil tussen mp3 en flac kan horen.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Groetjes van Soul.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Fijn om te horen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Morgen.quote:
Chufgod.quote:
Dat gaat een dure hobby worden dan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee eigenlijk.Ben echt een beginner.Zou het liefst ook een CD ding er bij willen.Daar heb ik er nogal veel van.
Begin jij godverdomme ook al?quote:
Mo ngool.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begin jij godverdomme ook al?Eén drol is hier wel voldoende.
Ik geb nergens om gevraagdquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begin jij godverdomme ook al?Eén drol is hier wel voldoende.
Dieren houden is pas een dure hobby.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gaat een dure hobby worden dan.
Je bent een god of je bent het niet, dat bepalen anderen voor je.quote:
En een belediging voor....quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mo ngool.
Nee, sorry, da's een heel naar scheldwoord.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dieren houden is pas een dure hobby.
@:soulraven
Lief van je dat hij zakgeld krijgt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat moet hij zelf weten. Hij heeft zijn eigen geld.
Is net boven mijn budget.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik er geld voor had kocht ik deze.
Google maar voor het prijskaartje.
Prijskaartje als in, daar koop je een goede auto voor?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
2 hondjes, een kat, fretjes, eekhoorn, vogels, kikkers,muizen slangen, en tenrecs.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lief van je dat hij zakgeld krijgt.
Wat voor dieren had je ook alweer?
Het kost wat maar dan heb je ook wat.quote:
Ja die is van GoTquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze heeft ook parkieten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lief van je dat hij zakgeld krijgt.
Wat voor dieren had je ook alweer?
Onder andere, Hans Zimmer heeft er een.quote:
Een hele dierentuin dus.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
2 hondjes, een kat, fretjes, eekhoorn, vogels, kikkers,muizen slangen, en tenrecs.
Ik ben de aap.quote:
https://www.gearnews.com/(...)expensive-hot-cakes/quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prijskaartje als in, daar koop je een goede auto voor?
quote:What makes it worth ¤20k?
Der Hans zelfquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onder andere, Hans Zimmer heeft er een.
quote:
Hij heeft Soulraven en haar dierentuin.quote:
Ik mag meegenieten van Soul haar hobby.quote:
Vrouwen met een hobby.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mag meegenieten van Soul haar hobby.
OKquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mag meegenieten van Soul haar hobby.
Hij krijgt regelmatig complimentjes over zijn 18 jaar jongere vriendin dus wat dat betreftquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft Soulraven en haar dierentuin.
Ja ja, maar komt dat feit de seks ook ten goede?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij krijgt regelmatig complimentjes over zijn 18 jaar jongere vriendin dus wat dat betreft
Lekkere vraag welquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ja, maar komt dat feit de seks ook ten goede?
Van complimentjes kan ik zo weinig kopen.
Heerlijk, op verkansie.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:55 schreef sacha het volgende:
mijzelf stiekem in Dees's koffer verstopt
Flikker op, daar zit ik al.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:55 schreef sacha het volgende:
mijzelf stiekem in Dees's koffer verstopt
Ik blijf lekker thuis, zomerse temperaturen en lekker eten.quote:Hemelvaartsdag begint miezerig, maar er komt zonniger weer aan.
Dit weekend worden temperaturen tussen de 27 en dertig graden verwacht.
Vrijdag stijgt het kwik nog iets meer naar 23 graden, maar de echt zomerse dagen volgen in het weekend.
Zaterdag en zondag wordt het zomers warm en kan het op sommige plekken op zondag misschien wel dertig graden worden.
Ik zat er als eerste.quote:
Goed plan.quote:
pizza uit de diepvriesquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
erst? ik gaa pizza maken
moeder is op vierdag niet te huis
Godver de godver de ...... Ik zit weer in de verkeerde.quote:
Nou kom maar uit de kast koffer danquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver de godver de ...... Ik zit weer in de verkeerde.
Story of your live?quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver de godver de ...... Ik zit weer in de verkeerde.
Daar begint het wel op te lijken.quote:
Toen heb je twee weken in de kast gestaanquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:32 schreef sacha het volgende:
[..]
in Mexico vergat je mij er uit te halen
ik weet het nog heel goedquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen heb je twee weken in de kast gestaan
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:32 schreef sacha het volgende:
[..]
in Mexico vergat je mij er uit te halen
quote:
Die had ze er toch wel uitgehaald?quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dat wel maar probeer jij maar eens een gesprek aan te knopen met een duikbril
Natuurlijk! Ik denk dat Sas een beetje waanbeelden kreeg na 2 weken in een koffer in een kastquote:
Had jij ff geluk dat er toen toevallig niet ff iemand met zijn legerkistjes op dat bed ging springen...quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:42 schreef sacha het volgende:
in Frankrijk vergat ze me ook maar toen lag ik onder het bed
Goed voor je huisstofmijtallergie.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:42 schreef sacha het volgende:
in Frankrijk vergat ze me ook maar toen lag ik onder het bed
Mijn hand ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:44 schreef chufi het volgende:
De Dees draait dr vinger er straks niet meer voor om ...
jah! of met popcornquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Had jij ff geluk dat er toen toevallig niet ff iemand met zijn legerkistjes op dat bed ging springen...
Waarschuwing: Ga nooit onder het bed van Soury liggen!quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Had jij ff geluk dat er toen toevallig niet ff iemand met zijn legerkistjes op dat bed ging springen...
Denk idd dat ze nomaal niet tegen duikbrillen praat, of ze nu wel of niet aanwezig zijnquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik denk dat Sas een beetje waanbeelden kreeg na 2 weken in een koffer in een kast
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:21 schreef cafca het volgende:
Zo, lekker stukje gefietst. Zag nog een wandelende molshoop onderweg, had helaas geen camera bij me, dus zoekplaatje met telefoon:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Sas wilt met mij naar een naaktcamping
Even scheren en gewoon gaan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat die maar de kleren krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik ben bang dat de andere mannen op de camping, dan huilend naar huis gaan omdat ze zich misdeeld voelen
quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat die maar de kleren krijgen.
lekker rustigquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik ben bang dat de andere mannen op de camping, dan huilend naar huis gaan omdat ze zich misdeeld voelen
quote:
Miereneter?quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel een leuk beestje zeg die Soul heeft soort mini miereneter
Dan blijft er niets meer over?quote:
Omdat je samen met Sas bent? Ja, dat snap ik welquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Free Willy?quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het niet zo bedoeld
jahquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie allemaal mijn Toyboy 5 gezien nakend?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |