Nou kom maar uit de kast koffer danquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver de godver de ...... Ik zit weer in de verkeerde.
Story of your live?quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver de godver de ...... Ik zit weer in de verkeerde.
Daar begint het wel op te lijken.quote:
Toen heb je twee weken in de kast gestaanquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:32 schreef sacha het volgende:
[..]
in Mexico vergat je mij er uit te halen
ik weet het nog heel goedquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen heb je twee weken in de kast gestaan
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:32 schreef sacha het volgende:
[..]
in Mexico vergat je mij er uit te halen
quote:
Die had ze er toch wel uitgehaald?quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dat wel maar probeer jij maar eens een gesprek aan te knopen met een duikbril
Natuurlijk! Ik denk dat Sas een beetje waanbeelden kreeg na 2 weken in een koffer in een kastquote:
Had jij ff geluk dat er toen toevallig niet ff iemand met zijn legerkistjes op dat bed ging springen...quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:42 schreef sacha het volgende:
in Frankrijk vergat ze me ook maar toen lag ik onder het bed
Goed voor je huisstofmijtallergie.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:42 schreef sacha het volgende:
in Frankrijk vergat ze me ook maar toen lag ik onder het bed
Mijn hand ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:44 schreef chufi het volgende:
De Dees draait dr vinger er straks niet meer voor om ...
jah! of met popcornquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Had jij ff geluk dat er toen toevallig niet ff iemand met zijn legerkistjes op dat bed ging springen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |