Is net boven mijn budget.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik er geld voor had kocht ik deze.
Google maar voor het prijskaartje.
Prijskaartje als in, daar koop je een goede auto voor?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
2 hondjes, een kat, fretjes, eekhoorn, vogels, kikkers,muizen slangen, en tenrecs.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lief van je dat hij zakgeld krijgt.
Wat voor dieren had je ook alweer?
Het kost wat maar dan heb je ook wat.quote:
Ja die is van GoTquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze heeft ook parkieten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lief van je dat hij zakgeld krijgt.
Wat voor dieren had je ook alweer?
Onder andere, Hans Zimmer heeft er een.quote:
Een hele dierentuin dus.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
2 hondjes, een kat, fretjes, eekhoorn, vogels, kikkers,muizen slangen, en tenrecs.
Ik ben de aap.quote:
https://www.gearnews.com/(...)expensive-hot-cakes/quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prijskaartje als in, daar koop je een goede auto voor?
quote:What makes it worth ¤20k?
Der Hans zelfquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onder andere, Hans Zimmer heeft er een.
quote:
Hij heeft Soulraven en haar dierentuin.quote:
Ik mag meegenieten van Soul haar hobby.quote:
Vrouwen met een hobby.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mag meegenieten van Soul haar hobby.
OKquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mag meegenieten van Soul haar hobby.
Hij krijgt regelmatig complimentjes over zijn 18 jaar jongere vriendin dus wat dat betreftquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft Soulraven en haar dierentuin.
Ja ja, maar komt dat feit de seks ook ten goede?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij krijgt regelmatig complimentjes over zijn 18 jaar jongere vriendin dus wat dat betreft
Lekkere vraag welquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ja, maar komt dat feit de seks ook ten goede?
Van complimentjes kan ik zo weinig kopen.
Heerlijk, op verkansie.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:55 schreef sacha het volgende:
mijzelf stiekem in Dees's koffer verstopt
Flikker op, daar zit ik al.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:55 schreef sacha het volgende:
mijzelf stiekem in Dees's koffer verstopt
Ik blijf lekker thuis, zomerse temperaturen en lekker eten.quote:Hemelvaartsdag begint miezerig, maar er komt zonniger weer aan.
Dit weekend worden temperaturen tussen de 27 en dertig graden verwacht.
Vrijdag stijgt het kwik nog iets meer naar 23 graden, maar de echt zomerse dagen volgen in het weekend.
Zaterdag en zondag wordt het zomers warm en kan het op sommige plekken op zondag misschien wel dertig graden worden.
Ik zat er als eerste.quote:
Goed plan.quote:
pizza uit de diepvriesquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
erst? ik gaa pizza maken
moeder is op vierdag niet te huis
Godver de godver de ...... Ik zit weer in de verkeerde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |