Is net boven mijn budget.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik er geld voor had kocht ik deze.
Google maar voor het prijskaartje.
Prijskaartje als in, daar koop je een goede auto voor?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
2 hondjes, een kat, fretjes, eekhoorn, vogels, kikkers,muizen slangen, en tenrecs.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lief van je dat hij zakgeld krijgt.
Wat voor dieren had je ook alweer?
Het kost wat maar dan heb je ook wat.quote:
Ja die is van GoTquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze heeft ook parkieten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lief van je dat hij zakgeld krijgt.
Wat voor dieren had je ook alweer?
Onder andere, Hans Zimmer heeft er een.quote:
Een hele dierentuin dus.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
2 hondjes, een kat, fretjes, eekhoorn, vogels, kikkers,muizen slangen, en tenrecs.
Ik ben de aap.quote:
https://www.gearnews.com/(...)expensive-hot-cakes/quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prijskaartje als in, daar koop je een goede auto voor?
quote:What makes it worth ¤20k?
Der Hans zelfquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onder andere, Hans Zimmer heeft er een.
quote:
Hij heeft Soulraven en haar dierentuin.quote:
Ik mag meegenieten van Soul haar hobby.quote:
Vrouwen met een hobby.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mag meegenieten van Soul haar hobby.
OKquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mag meegenieten van Soul haar hobby.
Hij krijgt regelmatig complimentjes over zijn 18 jaar jongere vriendin dus wat dat betreftquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft Soulraven en haar dierentuin.
Ja ja, maar komt dat feit de seks ook ten goede?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij krijgt regelmatig complimentjes over zijn 18 jaar jongere vriendin dus wat dat betreft
Lekkere vraag welquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ja, maar komt dat feit de seks ook ten goede?
Van complimentjes kan ik zo weinig kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |