Vechten? Kom maar.quote:
Nee, da’s zieligquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vechten? Kom maar.[ afbeelding ]
Ja dan moeten we weer bij jou op ziekenbezoek.quote:
Optimistquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja dan moeten we weer bij jou op ziekenbezoek.
Always look on the bright side of life.quote:
*meefluitquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life.
Hoi D.quote:
Zijn oren laten hem in de steek.quote:Eddy Ouwens zegt dat hij het heeft aangekaart bij Jan Smit, maar als reactie alleen kreeg: 'Ik hoor het niet'.
Dus een stukje uit zijn liedje lijkt op....quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Nieuwe single Jan Smit is plagiaat’.
Nee, krijg nou wat, hoe is het mogelijk?
En de rest klinkt ook niet erg origineelquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Nieuwe single Jan Smit is plagiaat’.
Nee, krijg nou wat, hoe is het mogelijk?
Nee, de melodie is een letterlijke kopie dus, maar Jan hoort het niet.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus een stukje uit zijn liedje lijkt op....
WAT, heb jij geluisterd.quote:
Nog niet,ben er wel achter dat de goedkoopste snel gaat vervelen.quote:
quote:
Hoe groot is je budget en heb je specifieke wensen?quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog niet,ben er wel achter dat de goedkoopste snel gaat vervelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik bedoel zijn hele repertoirequote:Op donderdag 30 mei 2019 10:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
WAT, heb jij geluisterd.Respect.
Ongedwongen?quote:
Niet de goedkoopste nemen dusquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog niet,ben er wel achter dat de goedkoopste snel gaat vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |