Ik ben witter dan wit.quote:
' Slof' is dialect voor oude slap geworden koekjes of muffig geworden gebakquote:
Leuk! Waar ga je naar toe?quote:
Dit taartje is verre van slap.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
' Slof' is dialect voor oude slap geworden koekjes of muffig geworden gebak
[..]
Leuk! Waar ga je naar toe?
Jij gaat zaterdag bruin worden?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Komt goed, ga er zaterdag languit voor liggen
Knetterhard geworden? Het ziet er lekker uit hoor.quote:
Mo-Muffigquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nope, perfecte bodem zelfs.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Knetterhard geworden? Het ziet er lekker uit hoor.
oude fotoquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Knetterhard geworden? Het ziet er lekker uit hoor.
Oh heerlijk! Lang geleden, binnenkort maar weer eens plannen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:26 schreef D. het volgende:
[..]
Een paar uur naakt in de saunatuin zou toch voor een kleurtje moeten zorgen
Naakt?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Lang geleden, binnenkort maar weer eens plannen.
Ow ik dacht dat je deze bedoeldequote:Op donderdag 30 mei 2019 09:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Leuk! Waar ga je naar toe?
Maar de slagroom is toch niet lekker meer dan 2 dagen?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit taartje is verre van slap.
Sterker, het ding is heerlijk.
Die bodem, dat is hem, maar de mijne is rond.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je deze bedoelde
[ afbeelding ]
Andalusië!
Heerlijk, geniet ervan!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je deze bedoelde
[ afbeelding ]
Andalusië!
Lekker! Vergeet je niet in te smerenquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:26 schreef D. het volgende:
[..]
Een paar uur naakt in de saunatuin zou toch voor een kleurtje moeten zorgen
2 dgn is de limiet, nu nog goed, niet klef, maar vandaag moet ie wel op, was gisteren bij moeder en had een flink stuk meegenomen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de slagroom is toch niet lekker meer dan 2 dagen?
Dat is altijd een goed idee, ik ben twee weken geleden naar een sauna in België geweest, de mooiste en fijnste sauna waar ik ooit geweest ben.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Lang geleden, binnenkort maar weer eens plannen.
Ga ik zeker doen!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heerlijk, geniet ervan!![]()
Zo'n slof koop ik dan ook niet gauw
Moest je kloppen omdat de bel kapot was?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed idee, ik ben twee weken geleden naar een sauna in België geweest, de mooiste en fijnste sauna waar ik ooit geweest ben.
Bel even of ze vannacht heeft kunnen slapenquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 dgn is de limiet, nu nog goed, niet klef, maar vandaag moet ie wel op, was gisteren bij moeder en had een flink stuk meegenomen.
Ze heeft niet geklaagd.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moest je kloppen omdat de bel kapot was?
Hadden ze veel verschillende? En welke vind jij het fijnst? Ik vooral de infrarode.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed idee, ik ben twee weken geleden naar een sauna in België geweest, de mooiste en fijnste sauna waar ik ooit geweest ben.
Ze kwam binnen zonder kloppen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moest je kloppen omdat de bel kapot was?
Die heb ik al lang niet meer gehoord.quote:
Die heb ik eentje, en gebruik ‘m eigenlijk nooitquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hadden ze veel verschillende? En welke vind jij het fijnst? Ik vooral de infrarode.
quote:
Volop keuze, mijn lievelings voor die dag was de Thaise sauna, 80 graden en een heerlijke geur, ik sla de infrarode meestal over, maar ik weet eigenlijk niet waarom.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hadden ze veel verschillende? En welke vind jij het fijnst? Ik vooral de infrarode.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:34 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik eentje, en gebruik ‘m eigenlijk nooit
Zonde!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:34 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik eentje, en gebruik ‘m eigenlijk nooit
Als je deze kent, ben je oud he?quote:
Goedemorgen espri.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Als je deze kent, ben je oud he?![]()
Goedemorgen allen.
oh, lekker als er een fijn geurtje hangt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volop keuze, mijn lievelings voor die dag was de Thaise sauna, 80 graden en een heerlijke geur, ik sla de infrarode meestal over, maar ik weet eigenlijk niet waarom.
Waarom vind jij die fijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |