Nigel.quote:
Prima link.quote:Op donderdag 30 mei 2019 08:44 schreef jekomterwelhinter het volgende:
En dat alleen maar omdat er in jouw video de tekstballon "freak out"staat
Hoi Voxs, ach, soms moet ik ook even mijn gal spuien, probeer dat altijd enigszins concreet te doen ipv vage bewoordingen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:07 schreef Voxs het volgende:
Lastig medeverantwoordelijk te zijn voor gal/chagrijn die anderen over elkaar uitstorten zo nu en dan. Of elke avond. Hoe doe je dat hmm? Behalve er iets van te zeggen.
Maar men zal er wel van genieten, anders deed men het niet.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:07 schreef Voxs het volgende:
Lastig medeverantwoordelijk te zijn voor gal/chagrijn die anderen over elkaar uitstorten zo nu en dan. Of elke avond. Hoe doe je dat hmm? Behalve er iets van te zeggen.
Maar men zal er wel van genieten, anders deed men het niet.
Ik vond er niets vaag aan. Maar misschien is het dat wel als je de sfeer wel prima vindt. Op zich is het niet zo moeilijk namen te noemen en het uit te spellen. Maar iedereen die hier post en leest is niet blind lijkt mij.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi Voxs, ach, soms moet ik ook even mijn gal spuien, probeer dat altijd enigszins concreet te doen ipv vage bewoordingen.
Dat is een hoop slagroomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |