Daar ben ik ook gek op.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb nu koffie en een hazelnootschuimgebakje, ben aan de lijn..
Kwark en granola!quote:
Hazelnootschuim!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Over 10 min. gaat de supermarkt open en ik weet nu dus wat te halen.quote:
De lekkerste die er is, dit is mn 2de, had voor manlief gekocht maar die zei ook, ik ben aan de lijn..Ja weggooien is te erg natuurlijk.quote:
Oh ik ook, mijn favoriet. Of eigenlijk de hazelnootschuimtaart van Maison Kelder.quote:
Ja hoor, ik doe het pruimendieet, werkt als een tierelier.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hazelnootschuim!Dat is mijn lievelings!
Wil het een beetje lukken met de lijn?
Dat is ook lekker om de dag mee te beginnen.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:51 schreef espri het volgende:
[..]
De lekkerste die er is, dit is mn 2de, had voor manlief gekocht maar die zei ook, ik ben aan de lijn..Ja weggooien is te erg natuurlijk.
Ik dacht eigenlijk dat je het hazelnootschuimdieet deedquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hoor, ik doe het pruimendieet, werkt als een tierelier.
Bijna elke ochtend. In het weekend vaak een croissantje.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook lekker om de dag mee te beginnen.
Ouwe taart!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Je kan hem ook voor morgen bewaren.
Ik heb gelukkig geen lijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:51 schreef espri het volgende:
[..]
De lekkerste die er is, dit is mn 2de, had voor manlief gekocht maar die zei ook, ik ben aan de lijn..Ja weggooien is te erg natuurlijk.
Bewaren????quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan is het een oude taart.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Doe ik een andere keer, nu het pruimendieet, je mag alles eten behalve pruimen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je het hazelnootschuimdieet deed
Ik ook meestal kwark met zaden en noten, soms Brintaquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bijna elke ochtend. In het weekend vaak een croissantje.
Welke lijn probeer je na te streven?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:54 schreef espri het volgende:
[..]
Doe ik een andere keer, nu het pruimendieet, je mag alles eten behalve pruimen.![]()
![]()
Mijn granola heet ook zaden en noten, van Eat Natural. Brintaquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook meestal kwark met zaden en noten, soms Brinta
Als je je granola dan toch een naam wil geven vind ik het wel een rare naam.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn granola heet ook zaden en noten, van Eat Natural. BrintaHeb geen goede herinneringen aan brinta (klontjes!)
Ik heb Happy Seeds, klinkt een beetje vreemd, maar is wel lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn granola heet ook zaden en noten, van Eat Natural. BrintaHeb geen goede herinneringen aan brinta (klontjes!)
Kunnen jullie elkaar steunen als de pruimen jullie verleidelijk aan lijken te kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:56 schreef espri het volgende:
[..]
Gezellig, samen aan de lijn, goed voor de motivatie.
Jij bent een lijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben blij dat ik niet aan 'de lijn' hoef te doen, kan vreten wat ik wil, kom er geen gram van aan.
Noem je mij dik?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar steunen als de pruimen jullie verleidelijk aan lijken te kijken
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar steunen als de pruimen jullie verleidelijk aan lijken te kijken
Ow!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op Mo’s taart uit het vorige deel
Nee hoor Miss Piggy.quote:
Die is oud maar smaakt nog steeds prima.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op Mo’s taart uit het vorige deel
ieuws!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Happy Seeds, klinkt een beetje vreemd, maar is wel lekker
En klontjes!Ik probeer altijd Brinta met klontjes te maken, maar dat valt nog niet mee.
Met haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |