Als je je granola dan toch een naam wil geven vind ik het wel een rare naam.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn granola heet ook zaden en noten, van Eat Natural. BrintaHeb geen goede herinneringen aan brinta (klontjes!)
Ik heb Happy Seeds, klinkt een beetje vreemd, maar is wel lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn granola heet ook zaden en noten, van Eat Natural. BrintaHeb geen goede herinneringen aan brinta (klontjes!)
Kunnen jullie elkaar steunen als de pruimen jullie verleidelijk aan lijken te kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:56 schreef espri het volgende:
[..]
Gezellig, samen aan de lijn, goed voor de motivatie.
Jij bent een lijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben blij dat ik niet aan 'de lijn' hoef te doen, kan vreten wat ik wil, kom er geen gram van aan.
Noem je mij dik?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar steunen als de pruimen jullie verleidelijk aan lijken te kijken
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar steunen als de pruimen jullie verleidelijk aan lijken te kijken
Ow!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op Mo’s taart uit het vorige deel
Nee hoor Miss Piggy.quote:
Die is oud maar smaakt nog steeds prima.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op Mo’s taart uit het vorige deel
ieuws!quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Happy Seeds, klinkt een beetje vreemd, maar is wel lekker
En klontjes!Ik probeer altijd Brinta met klontjes te maken, maar dat valt nog niet mee.
Met haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |