Waarschuwing: Ga nooit onder het bed van Soury liggen!quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Had jij ff geluk dat er toen toevallig niet ff iemand met zijn legerkistjes op dat bed ging springen...
Denk idd dat ze nomaal niet tegen duikbrillen praat, of ze nu wel of niet aanwezig zijnquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik denk dat Sas een beetje waanbeelden kreeg na 2 weken in een koffer in een kast
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:21 schreef cafca het volgende:
Zo, lekker stukje gefietst. Zag nog een wandelende molshoop onderweg, had helaas geen camera bij me, dus zoekplaatje met telefoon:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Sas wilt met mij naar een naaktcamping
Even scheren en gewoon gaan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat die maar de kleren krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik ben bang dat de andere mannen op de camping, dan huilend naar huis gaan omdat ze zich misdeeld voelen
quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat die maar de kleren krijgen.
lekker rustigquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik ben bang dat de andere mannen op de camping, dan huilend naar huis gaan omdat ze zich misdeeld voelen
quote:
Miereneter?quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel een leuk beestje zeg die Soul heeft soort mini miereneter
Dan blijft er niets meer over?quote:
Omdat je samen met Sas bent? Ja, dat snap ik welquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Free Willy?quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het niet zo bedoeld
jahquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie allemaal mijn Toyboy 5 gezien nakend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |