quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe groot is je budget en heb je specifieke wensen?Ik wil een all in mengpaneel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe groot is je budget en heb je specifieke wensen?Ik wil een DJ set.De RX 2 lijkt me wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Native Instruments Traktor Kontrol S8 DJ controllerquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Niet de goedkoopste nemen dus
Die L2B heeft leek me wel een leuk ding
En waarvoor eigenlijk?quote:
Daar zitten niet eens draaischijven opquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Native Instruments Traktor Kontrol S8 DJ controller
Als ik ooit zo'n ding zou kopen dan nam ik deze, ding heeft alles wat je maar zou willen voor 900 euro.
Maar ik ben niet van plaatjes mixen.
quote:
Dan neem je deze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 257 euro."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan neem je deze.
https://www.bax-shop.nl/d(...)s2-mk3-dj-controllerIk heb iets meer budget.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 257 euro.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Wil je ook met software werken?quote:
mp3'squote:Op donderdag 30 mei 2019 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je ook met software werken?
Of puur en alleen mp3's mixen?
quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:09 schreef mario390 het volgende:
hallo![]()
DONAU UNGARN TOURISTENBOOT ONDERSWIMMT ,7 Doode ,vermiste
Morgen.quote:
Flac.quote:
Gutemorgen.Hoe is het met Vati?quote:
Dan duurt het laden veel te lang joh, teveel mb's.quote:
Ongeveer 10x zo lang?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan duurt het laden veel te lang joh, teveel mb's.
Maar goed, wat jij wil.
ja ik was gisteren, het gaat hem wat beterquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gutemorgen.Hoe is het met Vati?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |