Slim wel, ik heb vaak dat ik gedurende de dag toch niet goed koel. Vorige keer gelukkig wel gedaan, dat scheelde hoofdpijnquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Boven de 80 moet je langzaam aan wennen.
Eerst een rondje 80 graden, afkoelen, rusten, dan 85, etc.
Ook dat, daar kan ik wel geduld vindenquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de beleving thuis anders is dan in de sauna.
Ik zit ineens heel erg te twijfelenquote:
Kan wel, maar heeft weinig nutquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon, lieg er zo tien jaar vanaf.
Ik heb thuis een sauna staan en inderdaad, we gaan er veel te weinig in maar gaan wel met regelmaat naar een saunacomplex.. Ik ben complex denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de beleving thuis anders is dan in de sauna.
Goed koelen en veel drinkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slim wel, ik heb vaak dat ik gedurende de dag toch niet goed koel. Vorige keer gelukkig wel gedaan, dat scheelde hoofdpijn
Ach, dan ga ik tien jaar eerder dood.quote:
Koelen is essentieel, vooral je hoofdquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slim wel, ik heb vaak dat ik gedurende de dag toch niet goed koel. Vorige keer gelukkig wel gedaan, dat scheelde hoofdpijn
Dat zijn we allemaalquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:45 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb thuis een sauna staan en inderdaad, we gaan er veel te weinig in maar gaan wel met regelmaat naar een saunacomplex.. Ik ben complex denk ik.
Deze sc is een antireclame voor de thuissauna'squote:Op donderdag 30 mei 2019 09:45 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb thuis een sauna staan en inderdaad, we gaan er veel te weinig in maar gaan wel met regelmaat naar een saunacomplex.. Ik ben complex denk ik.
Meer koffie en ontwarring is nodig!quote:
Hebben we het over bier?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |