Samequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb al heel lang geen dm meer gehad
Flauw woordgrapje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon prima hun werk doen, hoezo?
Onze Hans weer op vakantie door zo'n klapjosti.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Oei, als dat wordt weggehaald is dat meestal een ban
Hans spaart notes en bans, dus dat is gewoon een bewuste keusquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze Hans weer op vakantie door zo'n klapjosti.
Welnee, ze zijn de laatste tijd weer wat coulanter gelukkigquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Oei, als dat wordt weggehaald is dat meestal een ban
Waar ga je deze keer naar toe?quote:
Snap er nooit wat van, als ik dat doe ben ik altijd het haasje de volgende dag. Constant is het nooit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Welnee, ze zijn de laatste tijd weer wat coulanter gelukkig
Is ook vrij lastig natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap er nooit wat van, als ik dat doe ben ik altijd het haasje de volgende dag. Constant is het nooit.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
Wist niet dat Aber kloons had met zoveel posts lol
Ja of ineens om 1 uur 's nachtsquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap er nooit wat van, als ik dat doe ben ik altijd het haasje de volgende dag. Constant is het nooit.
Ja kan je wel leuk doen maar het is net waar ze zin in hebben, hebben we het weleens over gehadquote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja kan je wel leuk doen maar het is net waar ze zin in hebben, hebben we het weleens over gehad
Heb gehoord dat de vriendin van Remqo weleens door een echte man geneukt wil worden, dus dat is dan misschien wat voor jequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon spontaan overal en nergens heen
Wat ga je nu weer modereren, klapharkquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
gvd moet ik ook nog modereren hier, dat is niet waarom ik mod ben geworden
Je kan het ook niet doenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Niks aan de hand amigo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Val niet op latina'squote:Op woensdag 22 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de vriendin van Remqo weleens door een echte man geneukt wil worden, dus dat is dan misschien wat voor je
Alles behalve anjerquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Welke ernstige ziektes mogen nog wel benoemd worden?
Dan mag je er sws niet opquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de vriendin van Remqo weleens door een echte man geneukt wil worden, dus dat is dan misschien wat voor je
ALS, tering, ebola, aids enzoquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Welke ernstige ziektes mogen nog wel benoemd worden?
maar die heb je allemaal weggejaagdquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben alleen moderator van een online forum geworden voor de kletsnatte kutjes snap je
Schreeuwt je vrouw weleens je FOK! naam als ze klaarkomt ja?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben alleen moderator van een online forum geworden voor de kletsnatte kutjes snap je
Picsquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Vroeger had je nog tijden dat ze echt op je leken te soppen hier, weet je dat nog hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Schreeuwt je vrouw weleens je FOK! naam als ze klaarkomt ja?
Nee dat doe ik zelf, alleen, op het toilet als ik weer eens een lading potentiele kinderen in een washandje deponeer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke dat is gewoon vreemd haha maar ieder zn dingquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dat doe ik zelf, alleen, op het toilet als ik weer eens een lading potentiele kinderen in een washandje deponeer.
Gezien de aidsuser aanleiding ook niet meer dan terecht, fideel van je.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een goed idee
Nee hoor, dat was alleen Aber, toen die in d'r fase zat dat ze alles wat mannelijk was hier afging in de hoop bij iemand wel positieve aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vroeger had je nog tijden dat ze echt op je leken te soppen hier, weet je dat nog haha
laat je die ook wel eens liggen en kijken of het dan ontkiemt?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dat doe ik zelf, alleen, op het toilet als ik weer eens een lading potentiele kinderen in een washandje deponeer.
Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
laat je die ook wel eens liggen en kijken of het dan ontkiemt?
Of alleen keihard KWARK schreeuwen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu probeert ze dat bij ons aller Hermann in discordquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was alleen Aber, toen die in d'r fase zat dat ze alles wat mannelijk was hier afging in de hoop bij iemand wel positieve aandacht te krijgen.
Aberquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was alleen Aber, toen die in d'r fase zat dat ze alles wat mannelijk was hier afging in de hoop bij iemand wel positieve aandacht te krijgen.
Nee waren er veel meer toen je een leuke frisse handige jongen wasquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meen je diequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu probeert ze dat bij ons aller Hermann in discord
En dan zo'n laf pruttelkwa(r)kje eruit zekerquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of alleen keihard KWARK schreeuwen.
wtfquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies zoals je het verwacht waarschijnlijk
Oh nooit opgemerkt. Maar goed, als je elke dag omringt wordt door vochtige vagina's dan vallen ze je op een gegeven moment niet meer op hequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee waren er veel meer toen je een leuke frisse handige jongen was
Die jongen wil gewoon rustig z'n anime kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu probeert ze dat bij ons aller Hermann in discord
Eerste dat in me opkomt is snel een klam voorhoofd en plakhaar bij weinig inspanning.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies zoals je het verwacht waarschijnlijk
Ben je dronken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon rustig z'n anime kijken
Oeiquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste dat in me opkomt is snel een klam voorhoofd en plakhaar bij weinig inspanning.
Altijd al leuk geweest.quote:
Hermann heeft een gewillig neukertje zonder eigen mening nodig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:37 schreef HPLC het volgende:
Zo'n betweter bij mijn aller Hermann, gaat niet werken
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nooit opgemerkt. Maar goed, als je elke dag omringt wordt door vochtige vagina's dan vallen ze je op een gegeven moment niet meer op he
En dit ontkracht wat ik zeg op welke manier precies?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann heeft een gewillig neukertje zonder eigen mening nodig.
Lekker op de stokbrood van Pierre terwijl Hermann zit te fappen op zolderquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ze lekker voor hem koken, in haar eentje weekendjes naar Parijs
Meant to bequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker op de stokbrood van Pierre terwijl Hermann zit te fappen op zolder
Geen idee wat jij zei, daarom deed ik jou dan ook niet quoten he gele balhaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dit ontkracht wat ik zeg op welke manier precies?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd al leuk geweest.
Soms moeten jullie me wateren, dan kan ik uitbloeien tot de mooie bloem die ik ben.
Op wie reageerde hij dan kutknuppelquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee wat jij zei, daarom deed ik jou dan ook niet quoten he gele balhaar.
Oefquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gok een of andere nietszeggende user.
Denk niet dat Hermann zit te wachten op vegan uit de frituurquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ze lekker voor hem koken, in haar eentje weekendjes naar Parijs
Is zij ook al vegan? Jesus fucking christquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat Hermann zit te wachten op vegan uit de frituur
Vegan vrouwenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat Hermann zit te wachten op vegan uit de frituur
Je kan natuurlijk geen yogi zijn en dan aan vlees zitten knabbelen, zo vind je nooit innerlijke rust.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is zij ook al vegan? Jesus fucking christ
Als je dit al niet met de bezem kan, dan is het misschien tijd om een geschikter persoon te vinden die jouw taak over kan nemen.quote:
Triestquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk geen yogi zijn en dan aan vlees zitten knabbelen, zo vind je nooit innerlijke rust.
Weetniemeer, ik ga de policy nog eens goed doornemen, ik kom hier op terug.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Wat was er in strijd met de policy aan mijn post??
Je mag hier niet zoveel als in VBL, helaasquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Wat zei je ook alweer?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Zou nu graag pseudomodden maar dat mag nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Jij krijgt een sticker in je volgende rapport hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou nu graag pseudomodden maar dat mag niet
Neenee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag hier niet zoveel als in VBL, helaas
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weetniemeer, ik ga de policy nog eens goed doornemen, ik kom hier op terug.
zou je daarom wel in vbl posten?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag hier niet zoveel als in VBL, helaas
Haha ja dat blijven ze herhalen idd maar wij weten wel beterquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neenee.
In Vbl wordt het strengste gemod!
Ook iets met pen erbij schrijven graagquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij krijgt een sticker in je volgende rapport hoor
Ben nog aan het luisterenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat sowieso
Genoten van de film?
Zeker. Ik zal erbij schrijven dat ik hoop dat Arsenal volgend jaar Champions League paktquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook iets met pen erbij schrijven graag
waarom ben je hier dan weer?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus, stond toch niks verkeerds in ?
Indien dit wel het geval is hoor ik het graag, ik leer namelijk graag van mijn fouten zodat ik ze niet weer maak.
Verstandig. In VBL zijn ze doorgaans niet zo schappelijk als hier voor nieuwkomers.quote:
Liegen op iemand zn rapportquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker. Ik zal erbij schrijven dat ik hoop dat Arsenal volgend jaar Champions League pakt
Oh maar ik kom al veel langer op FOK! dan de meesten daar dus dat doet mij niet zoveelquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig. In VBL zijn ze doorgaans niet zo schappelijk als hier voor nieuwkomers.
Geen leugen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op mijn gevoeligste plek pakt hij me
Zo werkt het idd niet, dat leer je nuquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef McGrath het volgende:
doe ik even lief tegen zosk, krijg ik dit ervoor terug
Ik schaam mij soms voor hoe autistisch men daar reageert op een nieuwkomer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh maar ik kom al veel langer op FOK! dan de meesten daar dus dat doet mij niet zoveel
Heb je weer gedronkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef McGrath het volgende:
doe ik even lief tegen zosk, krijg ik dit ervoor terug
United is toch net zo plastic als City en Chelseaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen leugen.
Sterker nog, ik heb liever dat United CL pakt dan City of Chelsea.
Ik haat United, maar het is tenminste een -club-.
Ben geen fan, maar kan wel waardering opbrengen voor Arsenal, omdat ze het 'the right way' proberen.
Dat hoort toch een beetje bij een succesvolle SC reeks denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik schaam mij soms voor hoe autistisch men daar reageert op een nieuwkomer.
Gelukkig is dat hier een stuk minder.
Lief, hoop dat Liverpool de CL paktquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen leugen.
Sterker nog, ik heb liever dat United CL pakt dan City of Chelsea.
Ik haat United, maar het is tenminste een -club-.
Ben geen fan, maar kan wel waardering opbrengen voor Arsenal, omdat ze het 'the right way' proberen.
Ja dat was idd mn volgende vraagquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef Elan het volgende:
Ik heb een dm-ban zodoende kan ik niet reageren
Scheelt qua beleid niet veel meer neequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
United is toch net zo plastic als City en Chelsea
Oh lost hij het weer zo op hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef Elan het volgende:
Ik heb een dm-ban zodoende kan ik niet reageren
Dat is giftig he, oppassenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb per ongeluk een klein beetje listerine doorgeslikt, misschien is dat het
Not really, al heb ik moeite om United te verdedigen. Die ploeg mag afbranden hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
United is toch net zo plastic als City en Chelsea
Wat heb ik daar mee te maken vriendquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
pas maar op, je moeder komt morgenavond weer langs
Ja plotseling is elke Arsenal-fan enorm pro-LFC, ookal waren ze dat nooit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief, hoop dat Liverpool de CL pakt
Omdat ik Tottenham haat haha homo's
Aston Villa lieverquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Not really, al heb ik moeite om United te verdedigen. Die ploeg mag afbranden hoor.
Gewoon een top 4 met LFC, Arsenal, Tottenham en Newcastle.
yolo.
Ben absoluut niet pro liverpool, hoop eigenlijk op een gelijkspelquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja plotseling is elke Arsenal-fan enorm pro-LFC, ookal waren ze dat nooit.
Vreemd hoor.
Ja dat werkt dus niet in een knockout format hequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben absoluut niet pro liverpool, hoop eigenlijk op een gelijkspel
Nee dus moet je maar gewoon een keuze makenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat werkt dus niet in een knockout format he
Wat een raar momentquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga ik haar even vertellen wat voor vervelend ventje je bent als ik in haar bek pis
Stop maar even tegen zoskquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga ik haar even vertellen wat voor vervelend ventje je bent als ik in haar bek pis
Ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoop jullie volgend seizoen weer twee keer tegen te komen
Lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb trouwens gewoon een kaartje voor Wembley maandag
Vernederen met donkere ochtendurinequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je vrouw in haar mond willen plassen?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik stink helemaal naar zweet, hoe kan dat nou
Afgetrokken met silicone based glijmiddel?quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je vrouw in haar mond willen plassen?
waarom is dit maar één wedstrijdquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb trouwens gewoon een kaartje voor Wembley maandag
Euhquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Afgetrokken met silicone based glijmiddel?
Kun je beter poep naar haar gooien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vernederen met donkere ochtendurine
Maak je niet dik maatquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja sorry, zelfs voor mij is dit allemaal te geforceerd
Ja en wie gaat dat opruimen dan, kan ook niet onder druk poepenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je beter poep naar haar gooien.
LEEDS, LEEDS ARE FALLING APART AGAINquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef HPLC het volgende:
Lol tegen Derby, dacht dat Leeds het zou worden
Nu geef je ze zeker kans en dat is kut hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef HPLC het volgende:
Lol tegen Derby, dacht dat Leeds het zou worden
Hopelijk wordt het weer 2-4 en gaat McG de rest van het jaar jankenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu geef je ze zeker kans en dat is kut haha
Dan kom ik een kopje thee over je broek heen gooienquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het weer 2-4 en gaat McG de rest van het jaar janken
Zo zie je hem het liefst hequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het weer 2-4 en gaat McG de rest van het jaar janken
Wowquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik zie graag de vrolijke scherpe mcgrath, maar die heb ik nog nooit gezien haha
Allang blij, gok dat dat betekent dat we James Milner nog een seizoen langer binnenboord kunnen houden.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
McGrath is volgens mij nog nooit vrolijk geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Echt blind is die gast, of hij is er niet als ik vrolijk ben
Jeetje, ik zit niet in een chronische depressie hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
McGrath is volgens mij nog nooit vrolijk geweest.
Mag die boy wel.
Vind het ook een heerlijke userquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
McGrath is volgens mij nog nooit vrolijk geweest.
Mag die boy wel.
Zou hij vergeten zijn cockring eraf te halenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je morgen maar wakker mag worden met een veel te grote rode kloppende teelbal.
Ik heb wel eens zo'n akkefietje gehad met tijgerbalsem, en een keer met slagroomquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou hij vergeten zijn cockring eraf te halen
We hebben allemaal wel eens onze balzak in de fik gezet met tijgerbalsem.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n akkefietje gehad met tijgerbalsem, en een keer met slagroom
Ik heb weleens tandpasta op mijn eikel gesmeerdquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n akkefietje gehad met tijgerbalsem, en een keer met slagroom
Je mag wel weer gaan nu onderhand.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens onze balzak in de fik gezet met tijgerbalsem.
Stiekem over de tepel van je vrouw smeren als ze slaapt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens onze balzak in de fik gezet met tijgerbalsem.
Gaat heen, nietszeggende user.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mag wel weer gaan nu onderhand.
Waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb weleens tandpasta op mijn eikel gesmeerd
watquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Ook een keer een elektrische vliegenmepper tegen mijn eikel gehad, was zo'n zogenaamd spannend type met handboeien, zwarte muren en zweepjes, heb haar echt een flinke tik tegen haar kop aan gegeven toen ze dat flikte
Ja raar type meisje was dat, enige leuke was ze deed was rondjes dansen als ze blij of geil was, bevreemdend opwindend was dat ergens.quote:
Maakt notitie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Menthol geeft een prikkelige frisse sensatie
Ik ben wel wat gewend daar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel oppassen want het kan ook pijn gaan doen
Maakte zij ook kotsgeluiden waar je helemaal wild van werd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja raar type meisje was dat, enige leuke was ze deed was rondjes dansen als ze blij of geil was, bevreemdend opwindend was dat ergens.
Nee dat was weer een ander meisje, daar heb ik het bijna drie jaar mee uitgehouden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakte zij ook kotsgeluiden waar je helemaal wild van werd?
Je kunt ook cremeren als begraven te duur is. Of een degelijke verzekering nemen. Je gaat toch geen nep iets op een graf zetten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar kom met een oplossing dan, tegenwoordig heb je van dat nepsteen kan dat niet
Lijkt mij wel watquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal huismoeder
Vertel ons alles!quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
KOFFIETIJD heerlijk hoor.
Iemand nog Rutte - Baudet gezien?
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jazeker.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat was pijnlijk ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://mobile.twitter.com/LarsDuursma/status/1131318321431887872 thefuck is dit dan![]()
![]()
Nou, ben ook nog student hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal huismoeder
Jammer dat ze die niet op Kuzu hebben toegepast.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Israël is geen rechtsstaat, ze hebben gewoon sharia daar.
Niet ten koste van wat zich aan de andere kant van de muur afspeelt.quote:
Eens.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:21 schreef Myrr het volgende:
Jammer dat we gelovigen niet gewoon naar een andere planeet kunnen sturen.
Zoveel heeft het probleem in Israël niet met geloof te maken hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:21 schreef Myrr het volgende:
Jammer dat we gelovigen niet gewoon naar een andere planeet kunnen sturen en dat ze het daar lekker uitzoeken met zijn allen. Dom gedoe.
Ze hebben daar al zo een godgans tijdperk fitti om iets wat in de bijbel staat. Ga heen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zoveel heeft het probleem in Israël niet met geloof te maken hoor.
Thanks en jij bent?quote:
Voor het Britse mandaat was er geen enkel probleem daar tussen Joden en moslims. Het is een duidelijk politiek probleem.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze hebben daar al zo een godgans tijdperk fitti om iets wat in de bijbel staat. Ga heen.
Volgens gelovigen bestaan andere planeten misschien nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:21 schreef Myrr het volgende:
Jammer dat we gelovigen niet gewoon naar een andere planeet kunnen sturen en dat ze het daar lekker uitzoeken met zijn allen. Dom gedoe.
Ja politiek mag ook gewoon geveegd worden. Een paar persoontjes die het voor het zeggen hebben is echt voldoende. Deze veel-te-veel koppige organisatie slaat nergens op. Alleen maar discussiëren zonder zoden aan de dijk te zetten. Komen alleen maar meer partijen bij. Gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor het Britse mandaat was er geen enkel probleem daar tussen Joden en moslims. Het is een duidelijk politiek probleem.
Zo achterlijk zijn ze ook weer niet allemaal. Ik vind mars een prima planeet om ze heen te sturen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens gelovigen bestaan andere planeten misschien niet
Geen idee hoe dat werkt.
Is dat niet onze uitwijkplaneet ana t worden?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo achterlijk zijn ze ook weer niet allemaal. Ik vind mars een prima planeet om ze heen te sturen.
Whut?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Israël is geen rechtsstaat, ze hebben gewoon sharia daar.
Wij verdienen geen uitwijkplaneet. Laat de gelovigen daar maar geen gaan want je houdt het daar toch niet uit dat is eigenlijk een beetje de strekking van mijn post.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet onze uitwijkplaneet ana t worden?
Heb niet echt zin ze daar ook weer tegen te komen
Ja en nee/ soms.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:59 schreef Dimachaerus het volgende:
hebben jullie vrienden en ondernemen jullie veel samen
Israël heeft Sharia rechtbanken voor moslims, en Halakha rechtbanken voor Joden. Religieuze wetgeving bepaald bijvoorbeeld huwelijk, dus er is geen sprake van homohuwelijk daar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?
Lijkt me als dat ze sharia hadden, dat dan de gay pride en de community niet zo groot was daar
Tel Aviv is een mekka voor ons volk.
Ja, ja (waarom zou je anders vrienden zijn?)quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:59 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:59 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:
Ja en ja maar komt bijna nooit wat van terecht en dan gaan we drugs gebruikenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Huwelijk is maar een naam.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Israël heeft Sharia rechtbanken voor moslims, en Halakha rechtbanken voor Joden. Religieuze wetgeving bepaald bijvoorbeeld huwelijk, dus er is geen sprake van homohuwelijk daar.
Vind ik allemaal nog behoorlijk liberaal.quote:Lesbian, gay, bisexual, and transgender (LGBT) rights in Israel are among the most tolerant in Asia.[1] Although same-sex sexual activity was legalized in 1988, the former law against sodomy had not been enforced since a court decision in 1963.[2] Israel became the first country in Asia to recognize unregistered cohabitation between same-sex couples, making it the first country in Asia to recognize any same-sex union. Although same-sex marriages are not performed in the country, Israel recognizes same-sex marriages performed elsewhere. Discrimination on the grounds of sexual orientation was prohibited in 1992. Same-sex couples are allowed to jointly adopt after a court decision in 2008, while previously allowing stepchild adoptions and limited co-guardianship rights for non-biological parents. LGBT people are also allowed to serve openly in the military.
Israël heeft religieuze wetgeving voor huwelijken, de staat erkent alleen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huwelijk is maar een naam.
[..]
Vind ik allemaal nog behoorlijk liberaal.
Aangezien dit soort dingen meestal t paradepaardje zijn van iedere religie en religieuze wetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |