Gaat heen, nietszeggende user.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mag wel weer gaan nu onderhand.
Waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb weleens tandpasta op mijn eikel gesmeerd
watquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Ook een keer een elektrische vliegenmepper tegen mijn eikel gehad, was zo'n zogenaamd spannend type met handboeien, zwarte muren en zweepjes, heb haar echt een flinke tik tegen haar kop aan gegeven toen ze dat flikte
Ja raar type meisje was dat, enige leuke was ze deed was rondjes dansen als ze blij of geil was, bevreemdend opwindend was dat ergens.quote:
Maakt notitie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Menthol geeft een prikkelige frisse sensatie
Ik ben wel wat gewend daar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel oppassen want het kan ook pijn gaan doen
Maakte zij ook kotsgeluiden waar je helemaal wild van werd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja raar type meisje was dat, enige leuke was ze deed was rondjes dansen als ze blij of geil was, bevreemdend opwindend was dat ergens.
Nee dat was weer een ander meisje, daar heb ik het bijna drie jaar mee uitgehouden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakte zij ook kotsgeluiden waar je helemaal wild van werd?
Je kunt ook cremeren als begraven te duur is. Of een degelijke verzekering nemen. Je gaat toch geen nep iets op een graf zetten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar kom met een oplossing dan, tegenwoordig heb je van dat nepsteen kan dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |