Zo zie je hem het liefst hequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het weer 2-4 en gaat McG de rest van het jaar janken
Wowquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik zie graag de vrolijke scherpe mcgrath, maar die heb ik nog nooit gezien haha
Allang blij, gok dat dat betekent dat we James Milner nog een seizoen langer binnenboord kunnen houden.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
McGrath is volgens mij nog nooit vrolijk geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Echt blind is die gast, of hij is er niet als ik vrolijk ben
Jeetje, ik zit niet in een chronische depressie hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
McGrath is volgens mij nog nooit vrolijk geweest.
Mag die boy wel.
Vind het ook een heerlijke userquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
McGrath is volgens mij nog nooit vrolijk geweest.
Mag die boy wel.
Zou hij vergeten zijn cockring eraf te halenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je morgen maar wakker mag worden met een veel te grote rode kloppende teelbal.
Ik heb wel eens zo'n akkefietje gehad met tijgerbalsem, en een keer met slagroomquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou hij vergeten zijn cockring eraf te halen
We hebben allemaal wel eens onze balzak in de fik gezet met tijgerbalsem.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n akkefietje gehad met tijgerbalsem, en een keer met slagroom
Ik heb weleens tandpasta op mijn eikel gesmeerdquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n akkefietje gehad met tijgerbalsem, en een keer met slagroom
Je mag wel weer gaan nu onderhand.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens onze balzak in de fik gezet met tijgerbalsem.
Stiekem over de tepel van je vrouw smeren als ze slaapt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens onze balzak in de fik gezet met tijgerbalsem.
Gaat heen, nietszeggende user.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mag wel weer gaan nu onderhand.
Waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb weleens tandpasta op mijn eikel gesmeerd
watquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Ook een keer een elektrische vliegenmepper tegen mijn eikel gehad, was zo'n zogenaamd spannend type met handboeien, zwarte muren en zweepjes, heb haar echt een flinke tik tegen haar kop aan gegeven toen ze dat flikte
Ja raar type meisje was dat, enige leuke was ze deed was rondjes dansen als ze blij of geil was, bevreemdend opwindend was dat ergens.quote:
Maakt notitie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Menthol geeft een prikkelige frisse sensatie
Ik ben wel wat gewend daar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel oppassen want het kan ook pijn gaan doen
Maakte zij ook kotsgeluiden waar je helemaal wild van werd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja raar type meisje was dat, enige leuke was ze deed was rondjes dansen als ze blij of geil was, bevreemdend opwindend was dat ergens.
Nee dat was weer een ander meisje, daar heb ik het bijna drie jaar mee uitgehouden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakte zij ook kotsgeluiden waar je helemaal wild van werd?
Je kunt ook cremeren als begraven te duur is. Of een degelijke verzekering nemen. Je gaat toch geen nep iets op een graf zetten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar kom met een oplossing dan, tegenwoordig heb je van dat nepsteen kan dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |