Ja dat was idd mn volgende vraagquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef Elan het volgende:
Ik heb een dm-ban zodoende kan ik niet reageren
Scheelt qua beleid niet veel meer neequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
United is toch net zo plastic als City en Chelsea
Oh lost hij het weer zo op hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef Elan het volgende:
Ik heb een dm-ban zodoende kan ik niet reageren
Dat is giftig he, oppassenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb per ongeluk een klein beetje listerine doorgeslikt, misschien is dat het
Not really, al heb ik moeite om United te verdedigen. Die ploeg mag afbranden hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
United is toch net zo plastic als City en Chelsea
Wat heb ik daar mee te maken vriendquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
pas maar op, je moeder komt morgenavond weer langs
Ja plotseling is elke Arsenal-fan enorm pro-LFC, ookal waren ze dat nooit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief, hoop dat Liverpool de CL pakt
Omdat ik Tottenham haat haha homo's
Aston Villa lieverquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Not really, al heb ik moeite om United te verdedigen. Die ploeg mag afbranden hoor.
Gewoon een top 4 met LFC, Arsenal, Tottenham en Newcastle.
yolo.
Ben absoluut niet pro liverpool, hoop eigenlijk op een gelijkspelquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja plotseling is elke Arsenal-fan enorm pro-LFC, ookal waren ze dat nooit.
Vreemd hoor.
Ja dat werkt dus niet in een knockout format hequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben absoluut niet pro liverpool, hoop eigenlijk op een gelijkspel
Nee dus moet je maar gewoon een keuze makenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat werkt dus niet in een knockout format he
Wat een raar momentquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga ik haar even vertellen wat voor vervelend ventje je bent als ik in haar bek pis
Stop maar even tegen zoskquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga ik haar even vertellen wat voor vervelend ventje je bent als ik in haar bek pis
Ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoop jullie volgend seizoen weer twee keer tegen te komen
Lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb trouwens gewoon een kaartje voor Wembley maandag
Vernederen met donkere ochtendurinequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je vrouw in haar mond willen plassen?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik stink helemaal naar zweet, hoe kan dat nou
Afgetrokken met silicone based glijmiddel?quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je vrouw in haar mond willen plassen?
waarom is dit maar één wedstrijdquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb trouwens gewoon een kaartje voor Wembley maandag
Euhquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Afgetrokken met silicone based glijmiddel?
Kun je beter poep naar haar gooien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vernederen met donkere ochtendurine
Maak je niet dik maatquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja sorry, zelfs voor mij is dit allemaal te geforceerd
Ja en wie gaat dat opruimen dan, kan ook niet onder druk poepenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je beter poep naar haar gooien.
LEEDS, LEEDS ARE FALLING APART AGAINquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef HPLC het volgende:
Lol tegen Derby, dacht dat Leeds het zou worden
Nu geef je ze zeker kans en dat is kut hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef HPLC het volgende:
Lol tegen Derby, dacht dat Leeds het zou worden
Hopelijk wordt het weer 2-4 en gaat McG de rest van het jaar jankenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu geef je ze zeker kans en dat is kut haha
Dan kom ik een kopje thee over je broek heen gooienquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het weer 2-4 en gaat McG de rest van het jaar janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |