Geen leugen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op mijn gevoeligste plek pakt hij me
Zo werkt het idd niet, dat leer je nuquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef McGrath het volgende:
doe ik even lief tegen zosk, krijg ik dit ervoor terug
Ik schaam mij soms voor hoe autistisch men daar reageert op een nieuwkomer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh maar ik kom al veel langer op FOK! dan de meesten daar dus dat doet mij niet zoveel
Heb je weer gedronkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef McGrath het volgende:
doe ik even lief tegen zosk, krijg ik dit ervoor terug
United is toch net zo plastic als City en Chelseaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen leugen.
Sterker nog, ik heb liever dat United CL pakt dan City of Chelsea.
Ik haat United, maar het is tenminste een -club-.
Ben geen fan, maar kan wel waardering opbrengen voor Arsenal, omdat ze het 'the right way' proberen.
Dat hoort toch een beetje bij een succesvolle SC reeks denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik schaam mij soms voor hoe autistisch men daar reageert op een nieuwkomer.
Gelukkig is dat hier een stuk minder.
Lief, hoop dat Liverpool de CL paktquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen leugen.
Sterker nog, ik heb liever dat United CL pakt dan City of Chelsea.
Ik haat United, maar het is tenminste een -club-.
Ben geen fan, maar kan wel waardering opbrengen voor Arsenal, omdat ze het 'the right way' proberen.
Ja dat was idd mn volgende vraagquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef Elan het volgende:
Ik heb een dm-ban zodoende kan ik niet reageren
Scheelt qua beleid niet veel meer neequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
United is toch net zo plastic als City en Chelsea
Oh lost hij het weer zo op hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef Elan het volgende:
Ik heb een dm-ban zodoende kan ik niet reageren
Dat is giftig he, oppassenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb per ongeluk een klein beetje listerine doorgeslikt, misschien is dat het
Not really, al heb ik moeite om United te verdedigen. Die ploeg mag afbranden hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
United is toch net zo plastic als City en Chelsea
Wat heb ik daar mee te maken vriendquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
pas maar op, je moeder komt morgenavond weer langs
Ja plotseling is elke Arsenal-fan enorm pro-LFC, ookal waren ze dat nooit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief, hoop dat Liverpool de CL pakt
Omdat ik Tottenham haat haha homo's
Aston Villa lieverquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Not really, al heb ik moeite om United te verdedigen. Die ploeg mag afbranden hoor.
Gewoon een top 4 met LFC, Arsenal, Tottenham en Newcastle.
yolo.
Ben absoluut niet pro liverpool, hoop eigenlijk op een gelijkspelquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja plotseling is elke Arsenal-fan enorm pro-LFC, ookal waren ze dat nooit.
Vreemd hoor.
Ja dat werkt dus niet in een knockout format hequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben absoluut niet pro liverpool, hoop eigenlijk op een gelijkspel
Nee dus moet je maar gewoon een keuze makenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat werkt dus niet in een knockout format he
Wat een raar momentquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga ik haar even vertellen wat voor vervelend ventje je bent als ik in haar bek pis
Stop maar even tegen zoskquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga ik haar even vertellen wat voor vervelend ventje je bent als ik in haar bek pis
Ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoop jullie volgend seizoen weer twee keer tegen te komen
Lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb trouwens gewoon een kaartje voor Wembley maandag
Vernederen met donkere ochtendurinequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je vrouw in haar mond willen plassen?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik stink helemaal naar zweet, hoe kan dat nou
Afgetrokken met silicone based glijmiddel?quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je vrouw in haar mond willen plassen?
waarom is dit maar één wedstrijdquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb trouwens gewoon een kaartje voor Wembley maandag
Euhquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Afgetrokken met silicone based glijmiddel?
Kun je beter poep naar haar gooien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vernederen met donkere ochtendurine
Maak je niet dik maatquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja sorry, zelfs voor mij is dit allemaal te geforceerd
Ja en wie gaat dat opruimen dan, kan ook niet onder druk poepenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je beter poep naar haar gooien.
LEEDS, LEEDS ARE FALLING APART AGAINquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef HPLC het volgende:
Lol tegen Derby, dacht dat Leeds het zou worden
Nu geef je ze zeker kans en dat is kut hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:02 schreef HPLC het volgende:
Lol tegen Derby, dacht dat Leeds het zou worden
Hopelijk wordt het weer 2-4 en gaat McG de rest van het jaar jankenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu geef je ze zeker kans en dat is kut haha
Dan kom ik een kopje thee over je broek heen gooienquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het weer 2-4 en gaat McG de rest van het jaar janken
Zo zie je hem het liefst hequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het weer 2-4 en gaat McG de rest van het jaar janken
Wowquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik zie graag de vrolijke scherpe mcgrath, maar die heb ik nog nooit gezien haha
Allang blij, gok dat dat betekent dat we James Milner nog een seizoen langer binnenboord kunnen houden.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
McGrath is volgens mij nog nooit vrolijk geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Echt blind is die gast, of hij is er niet als ik vrolijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |