Die jongen wil gewoon rustig z'n anime kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu probeert ze dat bij ons aller Hermann in discord
Eerste dat in me opkomt is snel een klam voorhoofd en plakhaar bij weinig inspanning.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies zoals je het verwacht waarschijnlijk
Ben je dronken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon rustig z'n anime kijken
Oeiquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste dat in me opkomt is snel een klam voorhoofd en plakhaar bij weinig inspanning.
Altijd al leuk geweest.quote:
Hermann heeft een gewillig neukertje zonder eigen mening nodig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:37 schreef HPLC het volgende:
Zo'n betweter bij mijn aller Hermann, gaat niet werken
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nooit opgemerkt. Maar goed, als je elke dag omringt wordt door vochtige vagina's dan vallen ze je op een gegeven moment niet meer op he
En dit ontkracht wat ik zeg op welke manier precies?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann heeft een gewillig neukertje zonder eigen mening nodig.
Lekker op de stokbrood van Pierre terwijl Hermann zit te fappen op zolderquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ze lekker voor hem koken, in haar eentje weekendjes naar Parijs
Meant to bequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker op de stokbrood van Pierre terwijl Hermann zit te fappen op zolder
Geen idee wat jij zei, daarom deed ik jou dan ook niet quoten he gele balhaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dit ontkracht wat ik zeg op welke manier precies?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd al leuk geweest.
Soms moeten jullie me wateren, dan kan ik uitbloeien tot de mooie bloem die ik ben.
Op wie reageerde hij dan kutknuppelquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee wat jij zei, daarom deed ik jou dan ook niet quoten he gele balhaar.
Oefquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gok een of andere nietszeggende user.
Denk niet dat Hermann zit te wachten op vegan uit de frituurquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ze lekker voor hem koken, in haar eentje weekendjes naar Parijs
Is zij ook al vegan? Jesus fucking christquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat Hermann zit te wachten op vegan uit de frituur
Vegan vrouwenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat Hermann zit te wachten op vegan uit de frituur
Je kan natuurlijk geen yogi zijn en dan aan vlees zitten knabbelen, zo vind je nooit innerlijke rust.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is zij ook al vegan? Jesus fucking christ
Als je dit al niet met de bezem kan, dan is het misschien tijd om een geschikter persoon te vinden die jouw taak over kan nemen.quote:
Triestquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk geen yogi zijn en dan aan vlees zitten knabbelen, zo vind je nooit innerlijke rust.
Weetniemeer, ik ga de policy nog eens goed doornemen, ik kom hier op terug.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Wat was er in strijd met de policy aan mijn post??
Je mag hier niet zoveel als in VBL, helaasquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Wat zei je ook alweer?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Zou nu graag pseudomodden maar dat mag nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Jij krijgt een sticker in je volgende rapport hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou nu graag pseudomodden maar dat mag niet
Neenee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag hier niet zoveel als in VBL, helaas
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weetniemeer, ik ga de policy nog eens goed doornemen, ik kom hier op terug.
zou je daarom wel in vbl posten?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag hier niet zoveel als in VBL, helaas
Haha ja dat blijven ze herhalen idd maar wij weten wel beterquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neenee.
In Vbl wordt het strengste gemod!
Ook iets met pen erbij schrijven graagquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij krijgt een sticker in je volgende rapport hoor
Ben nog aan het luisterenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat sowieso
Genoten van de film?
Zeker. Ik zal erbij schrijven dat ik hoop dat Arsenal volgend jaar Champions League paktquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook iets met pen erbij schrijven graag
waarom ben je hier dan weer?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus, stond toch niks verkeerds in ?
Indien dit wel het geval is hoor ik het graag, ik leer namelijk graag van mijn fouten zodat ik ze niet weer maak.
Verstandig. In VBL zijn ze doorgaans niet zo schappelijk als hier voor nieuwkomers.quote:
Liegen op iemand zn rapportquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker. Ik zal erbij schrijven dat ik hoop dat Arsenal volgend jaar Champions League pakt
Oh maar ik kom al veel langer op FOK! dan de meesten daar dus dat doet mij niet zoveelquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig. In VBL zijn ze doorgaans niet zo schappelijk als hier voor nieuwkomers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |