Denk niet dat Hermann zit te wachten op vegan uit de frituurquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ze lekker voor hem koken, in haar eentje weekendjes naar Parijs
Is zij ook al vegan? Jesus fucking christquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat Hermann zit te wachten op vegan uit de frituur
Vegan vrouwenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat Hermann zit te wachten op vegan uit de frituur
Je kan natuurlijk geen yogi zijn en dan aan vlees zitten knabbelen, zo vind je nooit innerlijke rust.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is zij ook al vegan? Jesus fucking christ
Als je dit al niet met de bezem kan, dan is het misschien tijd om een geschikter persoon te vinden die jouw taak over kan nemen.quote:
Triestquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk geen yogi zijn en dan aan vlees zitten knabbelen, zo vind je nooit innerlijke rust.
Weetniemeer, ik ga de policy nog eens goed doornemen, ik kom hier op terug.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Wat was er in strijd met de policy aan mijn post??
Je mag hier niet zoveel als in VBL, helaasquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Wat zei je ook alweer?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Zou nu graag pseudomodden maar dat mag nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef Elan het volgende:
Jij krijgt een sticker in je volgende rapport hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou nu graag pseudomodden maar dat mag niet
Neenee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag hier niet zoveel als in VBL, helaas
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weetniemeer, ik ga de policy nog eens goed doornemen, ik kom hier op terug.
zou je daarom wel in vbl posten?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag hier niet zoveel als in VBL, helaas
Haha ja dat blijven ze herhalen idd maar wij weten wel beterquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neenee.
In Vbl wordt het strengste gemod!
Ook iets met pen erbij schrijven graagquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij krijgt een sticker in je volgende rapport hoor
Ben nog aan het luisterenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat sowieso
Genoten van de film?
Zeker. Ik zal erbij schrijven dat ik hoop dat Arsenal volgend jaar Champions League paktquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook iets met pen erbij schrijven graag
waarom ben je hier dan weer?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus, stond toch niks verkeerds in ?
Indien dit wel het geval is hoor ik het graag, ik leer namelijk graag van mijn fouten zodat ik ze niet weer maak.
Verstandig. In VBL zijn ze doorgaans niet zo schappelijk als hier voor nieuwkomers.quote:
Liegen op iemand zn rapportquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker. Ik zal erbij schrijven dat ik hoop dat Arsenal volgend jaar Champions League pakt
Oh maar ik kom al veel langer op FOK! dan de meesten daar dus dat doet mij niet zoveelquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig. In VBL zijn ze doorgaans niet zo schappelijk als hier voor nieuwkomers.
Geen leugen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op mijn gevoeligste plek pakt hij me
Zo werkt het idd niet, dat leer je nuquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef McGrath het volgende:
doe ik even lief tegen zosk, krijg ik dit ervoor terug
Ik schaam mij soms voor hoe autistisch men daar reageert op een nieuwkomer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh maar ik kom al veel langer op FOK! dan de meesten daar dus dat doet mij niet zoveel
Heb je weer gedronkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:52 schreef McGrath het volgende:
doe ik even lief tegen zosk, krijg ik dit ervoor terug
United is toch net zo plastic als City en Chelseaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen leugen.
Sterker nog, ik heb liever dat United CL pakt dan City of Chelsea.
Ik haat United, maar het is tenminste een -club-.
Ben geen fan, maar kan wel waardering opbrengen voor Arsenal, omdat ze het 'the right way' proberen.
Dat hoort toch een beetje bij een succesvolle SC reeks denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik schaam mij soms voor hoe autistisch men daar reageert op een nieuwkomer.
Gelukkig is dat hier een stuk minder.
Lief, hoop dat Liverpool de CL paktquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen leugen.
Sterker nog, ik heb liever dat United CL pakt dan City of Chelsea.
Ik haat United, maar het is tenminste een -club-.
Ben geen fan, maar kan wel waardering opbrengen voor Arsenal, omdat ze het 'the right way' proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |