quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Schreeuwt je vrouw weleens je FOK! naam als ze klaarkomt ja?
Nee dat doe ik zelf, alleen, op het toilet als ik weer eens een lading potentiele kinderen in een washandje deponeer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke dat is gewoon vreemd haha maar ieder zn dingquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dat doe ik zelf, alleen, op het toilet als ik weer eens een lading potentiele kinderen in een washandje deponeer.
Gezien de aidsuser aanleiding ook niet meer dan terecht, fideel van je.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een goed idee
Nee hoor, dat was alleen Aber, toen die in d'r fase zat dat ze alles wat mannelijk was hier afging in de hoop bij iemand wel positieve aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vroeger had je nog tijden dat ze echt op je leken te soppen hier, weet je dat nog haha
laat je die ook wel eens liggen en kijken of het dan ontkiemt?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dat doe ik zelf, alleen, op het toilet als ik weer eens een lading potentiele kinderen in een washandje deponeer.
Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
laat je die ook wel eens liggen en kijken of het dan ontkiemt?
Of alleen keihard KWARK schreeuwen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu probeert ze dat bij ons aller Hermann in discordquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was alleen Aber, toen die in d'r fase zat dat ze alles wat mannelijk was hier afging in de hoop bij iemand wel positieve aandacht te krijgen.
Aberquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was alleen Aber, toen die in d'r fase zat dat ze alles wat mannelijk was hier afging in de hoop bij iemand wel positieve aandacht te krijgen.
Nee waren er veel meer toen je een leuke frisse handige jongen wasquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meen je diequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu probeert ze dat bij ons aller Hermann in discord
En dan zo'n laf pruttelkwa(r)kje eruit zekerquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of alleen keihard KWARK schreeuwen.
wtfquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies zoals je het verwacht waarschijnlijk
Oh nooit opgemerkt. Maar goed, als je elke dag omringt wordt door vochtige vagina's dan vallen ze je op een gegeven moment niet meer op hequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee waren er veel meer toen je een leuke frisse handige jongen was
Die jongen wil gewoon rustig z'n anime kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu probeert ze dat bij ons aller Hermann in discord
Eerste dat in me opkomt is snel een klam voorhoofd en plakhaar bij weinig inspanning.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies zoals je het verwacht waarschijnlijk
Ben je dronken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon rustig z'n anime kijken
Oeiquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste dat in me opkomt is snel een klam voorhoofd en plakhaar bij weinig inspanning.
Altijd al leuk geweest.quote:
Hermann heeft een gewillig neukertje zonder eigen mening nodig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:37 schreef HPLC het volgende:
Zo'n betweter bij mijn aller Hermann, gaat niet werken
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nooit opgemerkt. Maar goed, als je elke dag omringt wordt door vochtige vagina's dan vallen ze je op een gegeven moment niet meer op he
En dit ontkracht wat ik zeg op welke manier precies?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann heeft een gewillig neukertje zonder eigen mening nodig.
Lekker op de stokbrood van Pierre terwijl Hermann zit te fappen op zolderquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ze lekker voor hem koken, in haar eentje weekendjes naar Parijs
Meant to bequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker op de stokbrood van Pierre terwijl Hermann zit te fappen op zolder
Geen idee wat jij zei, daarom deed ik jou dan ook niet quoten he gele balhaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dit ontkracht wat ik zeg op welke manier precies?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd al leuk geweest.
Soms moeten jullie me wateren, dan kan ik uitbloeien tot de mooie bloem die ik ben.
Op wie reageerde hij dan kutknuppelquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee wat jij zei, daarom deed ik jou dan ook niet quoten he gele balhaar.
Oefquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gok een of andere nietszeggende user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |