Samequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb al heel lang geen dm meer gehad
Flauw woordgrapje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon prima hun werk doen, hoezo?
Onze Hans weer op vakantie door zo'n klapjosti.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Oei, als dat wordt weggehaald is dat meestal een ban
Hans spaart notes en bans, dus dat is gewoon een bewuste keusquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze Hans weer op vakantie door zo'n klapjosti.
Welnee, ze zijn de laatste tijd weer wat coulanter gelukkigquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Oei, als dat wordt weggehaald is dat meestal een ban
Waar ga je deze keer naar toe?quote:
Snap er nooit wat van, als ik dat doe ben ik altijd het haasje de volgende dag. Constant is het nooit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Welnee, ze zijn de laatste tijd weer wat coulanter gelukkig
Is ook vrij lastig natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap er nooit wat van, als ik dat doe ben ik altijd het haasje de volgende dag. Constant is het nooit.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
Wist niet dat Aber kloons had met zoveel posts lol
Ja of ineens om 1 uur 's nachtsquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap er nooit wat van, als ik dat doe ben ik altijd het haasje de volgende dag. Constant is het nooit.
Ja kan je wel leuk doen maar het is net waar ze zin in hebben, hebben we het weleens over gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |