Je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja kan je wel leuk doen maar het is net waar ze zin in hebben, hebben we het weleens over gehad
Heb gehoord dat de vriendin van Remqo weleens door een echte man geneukt wil worden, dus dat is dan misschien wat voor jequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon spontaan overal en nergens heen
Wat ga je nu weer modereren, klapharkquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
gvd moet ik ook nog modereren hier, dat is niet waarom ik mod ben geworden
Je kan het ook niet doenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Niks aan de hand amigo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Val niet op latina'squote:Op woensdag 22 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de vriendin van Remqo weleens door een echte man geneukt wil worden, dus dat is dan misschien wat voor je
Alles behalve anjerquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Welke ernstige ziektes mogen nog wel benoemd worden?
Dan mag je er sws niet opquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de vriendin van Remqo weleens door een echte man geneukt wil worden, dus dat is dan misschien wat voor je
ALS, tering, ebola, aids enzoquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Welke ernstige ziektes mogen nog wel benoemd worden?
maar die heb je allemaal weggejaagdquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben alleen moderator van een online forum geworden voor de kletsnatte kutjes snap je
Schreeuwt je vrouw weleens je FOK! naam als ze klaarkomt ja?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben alleen moderator van een online forum geworden voor de kletsnatte kutjes snap je
Picsquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Vroeger had je nog tijden dat ze echt op je leken te soppen hier, weet je dat nog hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |