SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
Dan zal het van Diaan of livelink zijn.quote:
You're the one that I want.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister niet...Ik ben nu wel benieuwd welk nummer het was.
![]()
Slayer - Angel of Deathquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister niet...Ik ben nu wel benieuwd welk nummer het was.
![]()
Is dat jouw verzoekje, spijkerbroek?quote:
Nee, mijn verzoekje heeft ie niet.quote:
daar mag je SAM dan weer voor bedankenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh. Slayer afkappen.
Daar wordt de angel of death niet blij van.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar mag je SAM dan weer voor bedanken
Ik voorzie Chemical warfare...quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh. Slayer afkappen.
Daar wordt de angel of death niet blij van.
Ik ook niet iddquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Deze had ik al veel te lang niet gehoord
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zing ff mee.
Haaaa-haaaa-haaaa-haaaa-haaaa
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zing ff mee.
LAaaaah-laaaah-laaaah-laaaah-laaaah
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
spijkerbroek heeft alleen maar enge plaatjes.
Mijn google heeft alleen maar enge plaatjes.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
spijkerbroek heeft alleen maar enge plaatjes.
Heb je het Peter Jan Rens Filter nog niet geinstalleerd?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn google heeft alleen maar enge plaatjes.
Jawel, maar hij heeft het gehacktquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je het Peter Jan Rens Filter nog niet geinstalleerd?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft het gehackt
Woensdag gehackt dag...quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft het gehackt
en er liep een witte eend op het midden van de weg, en best lang nogquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Hondeweer daar idd. Zoals Herman van de Zandt zei in de samenvatting bij de sprint: "De 600 meter vrije slag".
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en er liep een witte eend op het midden van de weg, en best lang nog
Nou, zet Ronnie & Ciska maar vast klaar...quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en er liep een witte eend op het midden van de weg, en best lang nog
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, zet Ronnie & Ciska maar vast klaar...
Ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Naatje zit er tussendoor te tetteren...
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
Wie zingt dit in het Nederlands ook al weer?
Zegt mij niets.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
Wie zingt dit in het Nederlands ook al weer?
Voor De Weg had hij al een nekschot moeten krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Man, dat is meteen weer bagger, hè. Zo'n mooi liedje en dan dit ervan maken.
dan moeten ze het asfalt weer schoon schrobben enzo, gedoe allemaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor De Weg had hij al een nekschot moeten krijgen
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zwarte hoed, zwarte bos haar met een peuk die eruit steekt. Zo zie ik Slash.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Niks aan gelogen, zo ken ik 'm ook van op het podium.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
En ik heb altijd het idee dat hij niet helemaal fris ruiktquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verdenk hem ervan helemaal geen ogen te hebben.
Jawel, achter een klein John Lennon zonnebrilletje verscholen...quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verdenk hem ervan helemaal geen ogen te hebben.
Zo langzamerhand pakt hij zijn hobby’s weer op, da’s een goed tekenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Leuk dat je weer zoveel draait Symph![]()
Jammer dat ik het telkens voor een groot deel mis, maar wat ik gehoord heb was leuk! Dank je wel.
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo langzamerhand pakt hij zijn hobby’s weer op, da’s een goed teken
Zekerquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo langzamerhand pakt hij zijn hobby’s weer op, da’s een goed teken
Voortvarend bezigquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Mixxx is geinstalleerd, van de week maar eens kijken of ik er een beetje mee op weg kom.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het lijkt iets beter met mij en met m'n knie te gaan
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het lijkt iets beter met mij en met m'n knie te gaan
Ik ben een serie aan het kijken op Netflix dus dat wordt weer uitrusten op de bankquote:
Gaat het over de maffia en moorden en zo?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben een serie aan het kijken op Netflix dus dat wordt weer uitrusten op de bank
Vervelend ...quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben een serie aan het kijken op Netflix dus dat wordt weer uitrusten op de bank
Nog erger, over het spaanse hof en in de invloed van de kerk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat het over de maffia en moorden en zo?
Inspiratie op aan het doen van de Spaanse inquisitie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Nog erger, over het spaanse hof en in de invloed van de kerk.
Alsof just me inspiratie nodig heeft van schoolkinderen. just me's methodes zijn veel verder gevorderd dan dat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Inspiratie op aan het doen van de Spaanse inquisitie?
Off with their heads (maar dan anders)quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Nog erger, over het spaanse hof en in de invloed van de kerk.
Ik lig rustig naar de huldiging van Ajax te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:10 schreef Symphonic het volgende:
Blij dat je knie weer iets beter gaat (maar doe vooral rustig aan)
Genieten hè?!quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik lig rustig naar de huldiging van Ajax te kijken
Het grootste genot is dat PSV geen kampioen is geworden met die nare van Bommelquote:
Al ben ik niet voor Ajax, ik heb wel genotenquote:
Ik gun iedereen zijn meningquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het grootste genot is dat PSV geen kampioen is geworden met die nare van Bommel
Wrong answerquote:
Is het een Arische printer?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef zorro28 het volgende:
Mijn printer heeft genoeg zwarte inktvoorraad, maar hij print helemaal geen zwart meer?
Krijg je foutmelding?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef zorro28 het volgende:
Mijn printer heeft genoeg zwarte inktvoorraad, maar hij print helemaal geen zwart meer?
Nee, nee en dat kan ik proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Krijg je foutmelding?
Is er een kleur leeg? Sommige printers printen niet als 1 van de cartridges leeg is.
Verder kan het zijn dat de nozzles verstopt zitten. Gebruik het schoonmaakprogramma van de printer of de bijbehorende software.
Oplossing: stiekem zwart papier gebruiken en dan in het wit printenquote:
Ik ook hoor... ik ben niet echt een voetbalfan..quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Al ben ik niet voor Ajax, ik heb wel genoten
[..]
Ik gun iedereen zijn mening![]()
Zeker wetenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook hoor... ik ben niet echt een voetbalfan..
Maar deCL wedstrijden waren wel tof om te kijken
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 06:17 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
Internet lag eruit. Moest ik eerst 's ochtends gaan resetten en zo. Maar ja, dat doe je dan voor je kinderen (en jezelf)
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Livelink vond jouw dochter gisteren wiskunde ook zo moeilijk? De vriendin van Twan was er chagrijnig van.
Ach gos. Er zijn inderdaad bizar veel klachten. Ik ga duimen voor een opwaardering.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:20 schreef livelink het volgende:
Ze vond het vooral veel te veel. Door tijdnood heeft ze de laatste 5 vragen niet kunnen maken. We hopen op een opwaardering. Als ik de berichten zo lees zit dat er wel in. Maar veel huilende kinderen in haar klas.
Volle maan komt eraan, dat kan ermee te maken hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Helleuh!
Bah, kort nachtje hier. Mini-ToT was behoorlijk onrustig.
Haha misschien.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Volle maan komt eraan, dat kan ermee te maken hebben.
Dat zal zeker even wennen zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha misschien.Maar we laten hem sinds kort ook alleen in zijn kamertje slapen en daar moet hij ook aan wennen.
En hij is nu de hele ochtend overstuur!quote:
Lag hij normaal gesproken tussenin? of bij jullie op de kamer?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha misschien.Maar we laten hem sinds kort ook alleen in zijn kamertje slapen en daar moet hij ook aan wennen.
quote:
Mevrouw ToT lag steeds bij hem op de kamer!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lag hij normaal gesproken tussenin? of bij jullie op de kamer?
Ohh, arme ToTquote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
[..]
Mevrouw ToT lag steeds bij hem op de kamer!Cultureel dingetje!
Gewoon afschaffen al die kutexamens...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Volle maan komt eraan, dat kan ermee te maken hebben.
Wat een examenstress/verdriet, zou het nu echt niet anders kunnen ?
Gewoon wel doen, kun jij eerder met pensioenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen al die kutexamens...
Ow wacht
Hoeveel panty's heb je nu nog op voorraad ?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Grrr, ik trek voor de derde keer deze week een gat in een panty
Goede service ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hoeveel panty's heb je nu nog op voorraad ?
Bericht gekregen dat de staal van mijn nieuwe traploper gearriveerd is, er is wat kleurverschil, maar dat is op foto's moeilijk te zien...maar om zeker te weten dat ik de juiste keus ga maken komt de mevrouw van de winkel eind van de middag hier langs! Dat is service
Lekker DDM. Ik zou ook wel graag die kant op gaan. Heb goede herinneringen aan vakanties in Luxemburg en Duitsland.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, bepaald waar we naartoe gaan deze zomer. Uiteraard wordt het weer Duitsland, ergens richting de Moezel. Even kijken of we er nog dagen in Luxemburg ofzo aan vast gaan plakken
Tof! Zowel het Moezelgebied als Luxemburg zijn mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, bepaald waar we naartoe gaan deze zomer. Uiteraard wordt het weer Duitsland, ergens richting de Moezel. Even kijken of we er nog dagen in Luxemburg ofzo aan vast gaan plakken
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:18 schreef De_Nater het volgende:
ESF / LIVE: 19-21 uur Doezepwater met De_Nater!
Ik hoor Guns n Roses.. wist niet dat die ook aan het ESF mee hebben gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:58 schreef livelink het volgende:
Grappig, ik hoor Symph weer als laatste nummer van de vorige keer.
Even opnieuw connectenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoor Guns n Roses.. wist niet dat die ook aan het ESF mee hebben gedaan
Ja, al gedaanquote:
EFS?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:01 schreef just me het volgende:
Ik verhuis even naar het EFS topic anders is het zo verwarrend
Jij ziet altijd mijn foutenquote:
Moet wel.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet wel.
Jij bent zó perfect dat, als je fouten niet genoemd worden, je jezelf als opperwezen gaat gedragen.
Dat moeten we niet hebben, dus dan maar even wat minpuntjes noemen
Jij hoort ook alleen maar wat je wilt horen.quote:
Correctquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hoort ook alleen maar wat je wilt horen.
Ja, dat weet ik verder ook niet.quote:
Ik heb maar een beperkt aantal subfora zichtbaar en daar hoort ESF niet bijquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik verder ook niet.
Ik ben wat dat betreft pragmatisch. Ik lees bij beide mee en post waar het me uitkomt.
dat topic is een idee van de ESF crew om het voor de ESF mensen een beetje handig te houdenquote:
je had ze ook hier naar toe kunnen lokkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
dat topic is een idee van de ESF crew om het voor de ESF mensen een beetje handig te houden
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Komt er nu een financiële bijdrage van de ESF-brothers en vooral sisters?
Whatever, de stekker is er relatief simpel uit te trekken...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Alleen de eerste 30 seconden van een liedje draaien en als ze meer willen horen, moeten ze ¤0,50 per persoon overmaken?
en de ijskast doet niet mee vanavondquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Alleen de eerste 30 seconden van een liedje draaien en als ze meer willen horen, moeten ze ¤0,50 per persoon overmaken?
Dat klinkt als een verdienmodel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
dat heb ik de vorige keer ook gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
je had ze ook hier naar toe kunnen lokken
beetje reclame enzo
Voel je vrij om het nog 'n keer te doenquote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Voel je vrij om het nog 'n keer te doen
Ik denk niet dat het veel succes zal hebben, maar Naatje heeft nog een verwijzing naar dit topic gedaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Voel je vrij om het nog 'n keer te doen
#me tooquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben zo'n ESF-volger die de Nederlandse inzending kijkt en de uitslag. En met wat pech heb ik verkeerd gegokt qua tijd en zie ik de inzending(en) vóór Nederland ook nog.
Dus afgezien van wat klassiekers ken ik bar weinig.
Gevaarlijk.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik volg ESF de laatste jaren zijdelings, maar in het jaar 2010 heb ik het volledig gevolgd.
Mijn jongste werd in april opgenomen en als afleiding van alle ellende heb ik me toen helemaal op het ESF gestort. Elk nummer had ik vooraf al geluisterd en beoordeeld enz.
En dat maakte het ESF ineens heel erg leuk.
Ik heb me toen voorgenomen om dat vaker te doen, maar het is er nooit meer van gekomen. Maar sinds dat jaar heeft het ESF toch nog steeds een speciaal tintje voor mij.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Prettige avond verder, ik ben even uitge-ESF't...
Mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik volg ESF de laatste jaren zijdelings, maar in het jaar 2010 heb ik het volledig gevolgd.
Mijn jongste werd in april opgenomen en als afleiding van alle ellende heb ik me toen helemaal op het ESF gestort. Elk nummer had ik vooraf al geluisterd en beoordeeld enz.
Ik heb me toen voorgenomen om dat vaker te doen, maar het is er nooit meer van gekomen. Maar sinds dat jaar heeft het ESF toch nog steeds een speciaal tintje voor mij.
Fijne avondquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Prettige avond verder, ik ben even uitge-ESF't...
mooi livelinkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:24 schreef livelink het volgende:
quote:
Ja, ik hoor het voor het eerst, maar het klinkt mooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef De_Nater het volgende:
Ik vind dit zelfs nog een goed nummer ook
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:36 schreef livelink het volgende:
Ja, nu heb ik zin in Don't cry for me Argentina.
Ja, niet die muzak-versie inderdaadquote:
Ja, nu weet ik wat er mee wordt bedoeldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
John Cage heeft ook een Sound of Silence gemaakt. 4'33" lang.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik wat er mee wordt bedoeld
Depeche Mode en Moby hebben daar nog een cover van gemaakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
John Cage heeft ook een Sound of Silence gemaakt. 4'33" lang.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:41 schreef just me het volgende:
Ik vond op mijn pc nog een opname van een uitzending van Muis
Doorgestuurd naar Lucky die er blij mee wasquote:
Heb je die opgenomen toendertijd?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:41 schreef just me het volgende:
Ik vond op mijn pc nog een opname van een uitzending van Muis
Ja, die van Moby zat wel beter in elkaar. Goed arrangement enzo. En de overgang naar het tweede deel.. damn!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Depeche Mode en Moby hebben daar nog een cover van gemaakt.
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar Lucky die er blij mee was
Nee joh dat kan ik niet maar Muis had die ooit doorgestuurd en ik had de opname opgeslagen.quote:
Wanneer ga je 'm integraal uitzenden?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh dat kan ik niet maar Muis had die ooit doorgestuurd en ik had de opname opgeslagen.
Ik weet niet of er belangstelling voor is en als er wel belangstelling voor is dan laat ik dat aan Lucky overquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wanneer ga je 'm integraal uitzenden?
Er is zelfs een boxset met covers.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die van Moby zat wel beter in elkaar. Goed arrangement enzo. En de overgang naar het tweede deel.. damn!![]()
Ik heb al eens de fout gemaakt een live versie op youtube te kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is zelfs een boxset met covers.
Ben wel benieuwd naar de covers door Lee Ranaldo en the Afghan Whigs.
Ja, dat zou mij ook echt te ver gaan. Als idee is het wel leuk, maar als het serieus wordt genomen is de lol er snel af.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb al eens de fout gemaakt een live versie op youtube te kijken.
Af en toe ritselende bladmuziek als de pagina om werd geslagen (que?) en wat gehoest vanuit het publiek. 4'40" van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg. Na 7 seconden applaus (que?) vond ik het welletjes en heb 'm weggeklikt.
Ik ben van plan om 21.00 gewoon te stoppen, ik moet nog een keer langs de AH nl om wat inkopen te doenquote:
Oh, dan kom je inderdaad niet verquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:50 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik ben van plan om 21.00 gewoon te stoppen, ik moet nog een keer langs de AH nl om wat inkopen te doen
quote:
Neem dan meteen wat keelpastilles mee voor deze zanger.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:50 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik ben van plan om 21.00 gewoon te stoppen, ik moet nog een keer langs de AH nl om wat inkopen te doen
Nou, ik krijg inderdaad al last van mijn keel met het luisteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neem dan meteen wat keelpastilles mee voor deze zanger.
Hij is ook nog best lastig met al die kruizen en mollen...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb al eens de fout gemaakt een live versie op youtube te kijken.
Af en toe ritselende bladmuziek als de pagina om werd geslagen (que?) en wat gehoest vanuit het publiek. 4'40" van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg. Na 7 seconden applaus (que?) vond ik het welletjes en heb 'm weggeklikt.
Ik speel 'm zelfs zonder bladmuziek.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is ook nog best lastig met al die kruizen en mollen...
[ afbeelding ]
Ik vind er geen zak aanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
Vrede![]()
![]()
Toch wel het beste Nederlandstalige nummer dat we in hebben gezonden
Ik snap nog meer van Chinees dan van bladmuziekquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is ook nog best lastig met al die kruizen en mollen...
[ afbeelding ]
Zo ver ben ik nog niet...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik speel 'm zelfs zonder bladmuziek.![]()
Als je 4'33" je waffel kan houden en je in kunt houden om je instrument te bespelen, dan ben je er alquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet...
Op gitaar kom ik een heel eind maar voor piano heb ik de partituur echt nog wel nodig.
Ja, dat laatste is vooral het grote probleemquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je 4'33" je waffel kan houden en je in kunt houden om je instrument te bespelen, dan ben je er al
Ik denk dat dat de correcte lyric is, ja.quote:
Mehquote:
Hij print kleuren perfect, maar zwart niet, terwijl de printer zegt dat zwart nog meer dan halfvol zou moeten zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meh![]()
Print ie überhaupt nog wel iets? Testpagina ofzo?
ik draai nu, ik weet niet of dat genoeg verstand is van de instellingen, wat is de vraag preciesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef peaceman het volgende:
iemand aanwezig die verstand heeft van de instellingen die momenteel nodig zijn om te draaien?
Symph was eerder vanavond aanwezig, maar ik weet niet of hij er nog is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef peaceman het volgende:
iemand aanwezig die verstand heeft van de instellingen die momenteel nodig zijn om te draaien?
Heb je deze dingen al geprobeerd?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij print kleuren perfect, maar zwart niet, terwijl de printer zegt dat zwart nog meer dan halfvol zou moeten zijn
Da's raar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij print kleuren perfect, maar zwart niet, terwijl de printer zegt dat zwart nog meer dan halfvol zou moeten zijn
Die heb je nog in de aanbieding, las ik?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet pluizend: een kapotte panty pakken
je kan toch eten en luisteren?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef Moira. het volgende:
Ik tune toch weer ff uit, nog ff eten enzo voor de juryshow begint
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's raar.
Als ik er nu zo over nadenk, vermoed ik dat de sensor die zegt dat zwart nog halfvol zit kapot is of vies. En dat de cartridge dus wel leeg is.
Je kan proberen om de cartridge eruit te halen, voorzichtig (en boven de wasbak!) een beetje schudden, voorzichtig (en boven de wasbak) met een niet-pluizend doekje het ding schoon te maken en dan weer terug te plaatsen.
meel ?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Weet iemand ook een truc om deeg snel van je handen te krijgen?
Staalborstel en hogedrukspuit zijn geen optie
Wrijven met een kapotte panty?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Hans Klok weet er vast wel éénquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat DDM een gat in de markt heeft ontdekt. Ze gaat kapotte panty's verkopen als duizend-dingen-doekjes.quote:
Niet alleen in de markt.. ook in de pantyquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat DDM een gat in de markt heeft ontdekt. Ze gaat kapotte panty's verkopen als duizend-dingen-doekjes.
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet alleen in de markt.. ook in de panty
quote:
Ze zijn wel handig wanneer je je schoenen moet poetsen...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat DDM een gat in de markt heeft ontdekt. Ze gaat kapotte panty's verkopen als duizend-dingen-doekjes.
Wassen i.p.v. posten op FOK!.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Ik wil niet weten hoe jij aan een kapotte panty komt..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:22 schreef brother52 het volgende:
Ze zijn wel handig wanneer je je schoenen moet poetsen...
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij aan een kapotte panty komt..
Nou... ik welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat Zweden eigenlijk ook maar zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dat ze morgenavond ook liedjes over moeten slaan.
Gewoon alleen Zweden en Nederland laten zien en een overzichtje van de rest. En dan stemmen en de uitslag. Stuk efficiënter.
Een stijfje als hij er een aanheeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon alleen Zweden en Nederland laten zien en een overzichtje van de rest. En dan stemmen en de uitslag. Stuk efficiënter.
Een soort talentenjacht waarbij het publiek liedjes kan wegdrukkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Weten we ook meteen waar het gat zitquote:
Ik ben bang dat er dan geen enkel liedje wintquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een soort talentenjacht waarbij het publiek liedjes kan wegdrukken
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weten we ook meteen waar het gat zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |