SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
Dan zal het van Diaan of livelink zijn.quote:
You're the one that I want.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister niet...Ik ben nu wel benieuwd welk nummer het was.
![]()
Slayer - Angel of Deathquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister niet...Ik ben nu wel benieuwd welk nummer het was.
![]()
Is dat jouw verzoekje, spijkerbroek?quote:
Nee, mijn verzoekje heeft ie niet.quote:
daar mag je SAM dan weer voor bedankenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh. Slayer afkappen.
Daar wordt de angel of death niet blij van.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar mag je SAM dan weer voor bedanken
Ik voorzie Chemical warfare...quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh. Slayer afkappen.
Daar wordt de angel of death niet blij van.
Ik ook niet iddquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Deze had ik al veel te lang niet gehoord
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zing ff mee.
Haaaa-haaaa-haaaa-haaaa-haaaa
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zing ff mee.
LAaaaah-laaaah-laaaah-laaaah-laaaah
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
spijkerbroek heeft alleen maar enge plaatjes.
Mijn google heeft alleen maar enge plaatjes.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
spijkerbroek heeft alleen maar enge plaatjes.
Heb je het Peter Jan Rens Filter nog niet geinstalleerd?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn google heeft alleen maar enge plaatjes.
Jawel, maar hij heeft het gehacktquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je het Peter Jan Rens Filter nog niet geinstalleerd?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft het gehackt
Woensdag gehackt dag...quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft het gehackt
en er liep een witte eend op het midden van de weg, en best lang nogquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Hondeweer daar idd. Zoals Herman van de Zandt zei in de samenvatting bij de sprint: "De 600 meter vrije slag".
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en er liep een witte eend op het midden van de weg, en best lang nog
Nou, zet Ronnie & Ciska maar vast klaar...quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en er liep een witte eend op het midden van de weg, en best lang nog
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, zet Ronnie & Ciska maar vast klaar...
Ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Naatje zit er tussendoor te tetteren...
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
Wie zingt dit in het Nederlands ook al weer?
Zegt mij niets.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
Wie zingt dit in het Nederlands ook al weer?
Voor De Weg had hij al een nekschot moeten krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Man, dat is meteen weer bagger, hè. Zo'n mooi liedje en dan dit ervan maken.
dan moeten ze het asfalt weer schoon schrobben enzo, gedoe allemaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor De Weg had hij al een nekschot moeten krijgen
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zwarte hoed, zwarte bos haar met een peuk die eruit steekt. Zo zie ik Slash.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Niks aan gelogen, zo ken ik 'm ook van op het podium.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
En ik heb altijd het idee dat hij niet helemaal fris ruiktquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verdenk hem ervan helemaal geen ogen te hebben.
Jawel, achter een klein John Lennon zonnebrilletje verscholen...quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verdenk hem ervan helemaal geen ogen te hebben.
Zo langzamerhand pakt hij zijn hobby’s weer op, da’s een goed tekenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Leuk dat je weer zoveel draait Symph![]()
Jammer dat ik het telkens voor een groot deel mis, maar wat ik gehoord heb was leuk! Dank je wel.
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo langzamerhand pakt hij zijn hobby’s weer op, da’s een goed teken
Zekerquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo langzamerhand pakt hij zijn hobby’s weer op, da’s een goed teken
Voortvarend bezigquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Mixxx is geinstalleerd, van de week maar eens kijken of ik er een beetje mee op weg kom.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het lijkt iets beter met mij en met m'n knie te gaan
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het lijkt iets beter met mij en met m'n knie te gaan
Ik ben een serie aan het kijken op Netflix dus dat wordt weer uitrusten op de bankquote:
Gaat het over de maffia en moorden en zo?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben een serie aan het kijken op Netflix dus dat wordt weer uitrusten op de bank
Vervelend ...quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben een serie aan het kijken op Netflix dus dat wordt weer uitrusten op de bank
Nog erger, over het spaanse hof en in de invloed van de kerk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat het over de maffia en moorden en zo?
Inspiratie op aan het doen van de Spaanse inquisitie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Nog erger, over het spaanse hof en in de invloed van de kerk.
Alsof just me inspiratie nodig heeft van schoolkinderen. just me's methodes zijn veel verder gevorderd dan dat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Inspiratie op aan het doen van de Spaanse inquisitie?
Off with their heads (maar dan anders)quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Nog erger, over het spaanse hof en in de invloed van de kerk.
Ik lig rustig naar de huldiging van Ajax te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:10 schreef Symphonic het volgende:
Blij dat je knie weer iets beter gaat (maar doe vooral rustig aan)
Genieten hè?!quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik lig rustig naar de huldiging van Ajax te kijken
Het grootste genot is dat PSV geen kampioen is geworden met die nare van Bommelquote:
Al ben ik niet voor Ajax, ik heb wel genotenquote:
Ik gun iedereen zijn meningquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het grootste genot is dat PSV geen kampioen is geworden met die nare van Bommel
Wrong answerquote:
Is het een Arische printer?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef zorro28 het volgende:
Mijn printer heeft genoeg zwarte inktvoorraad, maar hij print helemaal geen zwart meer?
Krijg je foutmelding?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef zorro28 het volgende:
Mijn printer heeft genoeg zwarte inktvoorraad, maar hij print helemaal geen zwart meer?
Nee, nee en dat kan ik proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Krijg je foutmelding?
Is er een kleur leeg? Sommige printers printen niet als 1 van de cartridges leeg is.
Verder kan het zijn dat de nozzles verstopt zitten. Gebruik het schoonmaakprogramma van de printer of de bijbehorende software.
Oplossing: stiekem zwart papier gebruiken en dan in het wit printenquote:
Ik ook hoor... ik ben niet echt een voetbalfan..quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Al ben ik niet voor Ajax, ik heb wel genoten
[..]
Ik gun iedereen zijn mening![]()
Zeker wetenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook hoor... ik ben niet echt een voetbalfan..
Maar deCL wedstrijden waren wel tof om te kijken
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 06:17 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
Internet lag eruit. Moest ik eerst 's ochtends gaan resetten en zo. Maar ja, dat doe je dan voor je kinderen (en jezelf)
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Livelink vond jouw dochter gisteren wiskunde ook zo moeilijk? De vriendin van Twan was er chagrijnig van.
Ach gos. Er zijn inderdaad bizar veel klachten. Ik ga duimen voor een opwaardering.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:20 schreef livelink het volgende:
Ze vond het vooral veel te veel. Door tijdnood heeft ze de laatste 5 vragen niet kunnen maken. We hopen op een opwaardering. Als ik de berichten zo lees zit dat er wel in. Maar veel huilende kinderen in haar klas.
Volle maan komt eraan, dat kan ermee te maken hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Helleuh!
Bah, kort nachtje hier. Mini-ToT was behoorlijk onrustig.
Haha misschien.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Volle maan komt eraan, dat kan ermee te maken hebben.
Dat zal zeker even wennen zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha misschien.Maar we laten hem sinds kort ook alleen in zijn kamertje slapen en daar moet hij ook aan wennen.
En hij is nu de hele ochtend overstuur!quote:
Lag hij normaal gesproken tussenin? of bij jullie op de kamer?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha misschien.Maar we laten hem sinds kort ook alleen in zijn kamertje slapen en daar moet hij ook aan wennen.
quote:
Mevrouw ToT lag steeds bij hem op de kamer!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lag hij normaal gesproken tussenin? of bij jullie op de kamer?
Ohh, arme ToTquote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
[..]
Mevrouw ToT lag steeds bij hem op de kamer!Cultureel dingetje!
Gewoon afschaffen al die kutexamens...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Volle maan komt eraan, dat kan ermee te maken hebben.
Wat een examenstress/verdriet, zou het nu echt niet anders kunnen ?
Gewoon wel doen, kun jij eerder met pensioenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen al die kutexamens...
Ow wacht
Hoeveel panty's heb je nu nog op voorraad ?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Grrr, ik trek voor de derde keer deze week een gat in een panty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |