Voor De Weg had hij al een nekschot moeten krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Man, dat is meteen weer bagger, hè. Zo'n mooi liedje en dan dit ervan maken.
dan moeten ze het asfalt weer schoon schrobben enzo, gedoe allemaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor De Weg had hij al een nekschot moeten krijgen
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zwarte hoed, zwarte bos haar met een peuk die eruit steekt. Zo zie ik Slash.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Niks aan gelogen, zo ken ik 'm ook van op het podium.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
En ik heb altijd het idee dat hij niet helemaal fris ruiktquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verdenk hem ervan helemaal geen ogen te hebben.
Jawel, achter een klein John Lennon zonnebrilletje verscholen...quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verdenk hem ervan helemaal geen ogen te hebben.
Zo langzamerhand pakt hij zijn hobby’s weer op, da’s een goed tekenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Leuk dat je weer zoveel draait Symph![]()
Jammer dat ik het telkens voor een groot deel mis, maar wat ik gehoord heb was leuk! Dank je wel.
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo langzamerhand pakt hij zijn hobby’s weer op, da’s een goed teken
Zekerquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo langzamerhand pakt hij zijn hobby’s weer op, da’s een goed teken
Voortvarend bezigquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Mixxx is geinstalleerd, van de week maar eens kijken of ik er een beetje mee op weg kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |