Ik speel 'm zelfs zonder bladmuziek.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is ook nog best lastig met al die kruizen en mollen...
[ afbeelding ]
Ik vind er geen zak aanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
Vrede![]()
![]()
Toch wel het beste Nederlandstalige nummer dat we in hebben gezonden
Ik snap nog meer van Chinees dan van bladmuziekquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is ook nog best lastig met al die kruizen en mollen...
[ afbeelding ]
Zo ver ben ik nog niet...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik speel 'm zelfs zonder bladmuziek.![]()
Als je 4'33" je waffel kan houden en je in kunt houden om je instrument te bespelen, dan ben je er alquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet...
Op gitaar kom ik een heel eind maar voor piano heb ik de partituur echt nog wel nodig.
Ja, dat laatste is vooral het grote probleemquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je 4'33" je waffel kan houden en je in kunt houden om je instrument te bespelen, dan ben je er al
Ik denk dat dat de correcte lyric is, ja.quote:
Mehquote:
Hij print kleuren perfect, maar zwart niet, terwijl de printer zegt dat zwart nog meer dan halfvol zou moeten zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meh![]()
Print ie überhaupt nog wel iets? Testpagina ofzo?
ik draai nu, ik weet niet of dat genoeg verstand is van de instellingen, wat is de vraag preciesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef peaceman het volgende:
iemand aanwezig die verstand heeft van de instellingen die momenteel nodig zijn om te draaien?
Symph was eerder vanavond aanwezig, maar ik weet niet of hij er nog is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef peaceman het volgende:
iemand aanwezig die verstand heeft van de instellingen die momenteel nodig zijn om te draaien?
Heb je deze dingen al geprobeerd?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij print kleuren perfect, maar zwart niet, terwijl de printer zegt dat zwart nog meer dan halfvol zou moeten zijn
Da's raar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij print kleuren perfect, maar zwart niet, terwijl de printer zegt dat zwart nog meer dan halfvol zou moeten zijn
Die heb je nog in de aanbieding, las ik?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet pluizend: een kapotte panty pakken
je kan toch eten en luisteren?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef Moira. het volgende:
Ik tune toch weer ff uit, nog ff eten enzo voor de juryshow begint
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's raar.
Als ik er nu zo over nadenk, vermoed ik dat de sensor die zegt dat zwart nog halfvol zit kapot is of vies. En dat de cartridge dus wel leeg is.
Je kan proberen om de cartridge eruit te halen, voorzichtig (en boven de wasbak!) een beetje schudden, voorzichtig (en boven de wasbak) met een niet-pluizend doekje het ding schoon te maken en dan weer terug te plaatsen.
meel ?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Weet iemand ook een truc om deeg snel van je handen te krijgen?
Staalborstel en hogedrukspuit zijn geen optie
Wrijven met een kapotte panty?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Hans Klok weet er vast wel éénquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat DDM een gat in de markt heeft ontdekt. Ze gaat kapotte panty's verkopen als duizend-dingen-doekjes.quote:
Niet alleen in de markt.. ook in de pantyquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat DDM een gat in de markt heeft ontdekt. Ze gaat kapotte panty's verkopen als duizend-dingen-doekjes.
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet alleen in de markt.. ook in de panty
quote:
Ze zijn wel handig wanneer je je schoenen moet poetsen...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat DDM een gat in de markt heeft ontdekt. Ze gaat kapotte panty's verkopen als duizend-dingen-doekjes.
Wassen i.p.v. posten op FOK!.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Ik wil niet weten hoe jij aan een kapotte panty komt..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:22 schreef brother52 het volgende:
Ze zijn wel handig wanneer je je schoenen moet poetsen...
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij aan een kapotte panty komt..
Nou... ik welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat Zweden eigenlijk ook maar zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dat ze morgenavond ook liedjes over moeten slaan.
Gewoon alleen Zweden en Nederland laten zien en een overzichtje van de rest. En dan stemmen en de uitslag. Stuk efficiënter.
Een stijfje als hij er een aanheeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon alleen Zweden en Nederland laten zien en een overzichtje van de rest. En dan stemmen en de uitslag. Stuk efficiënter.
Een soort talentenjacht waarbij het publiek liedjes kan wegdrukkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Weten we ook meteen waar het gat zitquote:
Ik ben bang dat er dan geen enkel liedje wintquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een soort talentenjacht waarbij het publiek liedjes kan wegdrukken
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weten we ook meteen waar het gat zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |