Depeche Mode en Moby hebben daar nog een cover van gemaakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
John Cage heeft ook een Sound of Silence gemaakt. 4'33" lang.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:41 schreef just me het volgende:
Ik vond op mijn pc nog een opname van een uitzending van Muis
Doorgestuurd naar Lucky die er blij mee wasquote:
Heb je die opgenomen toendertijd?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:41 schreef just me het volgende:
Ik vond op mijn pc nog een opname van een uitzending van Muis
Ja, die van Moby zat wel beter in elkaar. Goed arrangement enzo. En de overgang naar het tweede deel.. damn!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Depeche Mode en Moby hebben daar nog een cover van gemaakt.
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar Lucky die er blij mee was
Nee joh dat kan ik niet maar Muis had die ooit doorgestuurd en ik had de opname opgeslagen.quote:
Wanneer ga je 'm integraal uitzenden?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh dat kan ik niet maar Muis had die ooit doorgestuurd en ik had de opname opgeslagen.
Ik weet niet of er belangstelling voor is en als er wel belangstelling voor is dan laat ik dat aan Lucky overquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wanneer ga je 'm integraal uitzenden?
Er is zelfs een boxset met covers.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die van Moby zat wel beter in elkaar. Goed arrangement enzo. En de overgang naar het tweede deel.. damn!![]()
Ik heb al eens de fout gemaakt een live versie op youtube te kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is zelfs een boxset met covers.
Ben wel benieuwd naar de covers door Lee Ranaldo en the Afghan Whigs.
Ja, dat zou mij ook echt te ver gaan. Als idee is het wel leuk, maar als het serieus wordt genomen is de lol er snel af.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb al eens de fout gemaakt een live versie op youtube te kijken.
Af en toe ritselende bladmuziek als de pagina om werd geslagen (que?) en wat gehoest vanuit het publiek. 4'40" van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg. Na 7 seconden applaus (que?) vond ik het welletjes en heb 'm weggeklikt.
Ik ben van plan om 21.00 gewoon te stoppen, ik moet nog een keer langs de AH nl om wat inkopen te doenquote:
Oh, dan kom je inderdaad niet verquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:50 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik ben van plan om 21.00 gewoon te stoppen, ik moet nog een keer langs de AH nl om wat inkopen te doen
quote:
Neem dan meteen wat keelpastilles mee voor deze zanger.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:50 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik ben van plan om 21.00 gewoon te stoppen, ik moet nog een keer langs de AH nl om wat inkopen te doen
Nou, ik krijg inderdaad al last van mijn keel met het luisteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neem dan meteen wat keelpastilles mee voor deze zanger.
Hij is ook nog best lastig met al die kruizen en mollen...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb al eens de fout gemaakt een live versie op youtube te kijken.
Af en toe ritselende bladmuziek als de pagina om werd geslagen (que?) en wat gehoest vanuit het publiek. 4'40" van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg. Na 7 seconden applaus (que?) vond ik het welletjes en heb 'm weggeklikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |