Jij hoort ook alleen maar wat je wilt horen.quote:
Correctquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hoort ook alleen maar wat je wilt horen.
Ja, dat weet ik verder ook niet.quote:
Ik heb maar een beperkt aantal subfora zichtbaar en daar hoort ESF niet bijquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik verder ook niet.
Ik ben wat dat betreft pragmatisch. Ik lees bij beide mee en post waar het me uitkomt.
dat topic is een idee van de ESF crew om het voor de ESF mensen een beetje handig te houdenquote:
je had ze ook hier naar toe kunnen lokkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
dat topic is een idee van de ESF crew om het voor de ESF mensen een beetje handig te houden
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Komt er nu een financiële bijdrage van de ESF-brothers en vooral sisters?
Whatever, de stekker is er relatief simpel uit te trekken...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Alleen de eerste 30 seconden van een liedje draaien en als ze meer willen horen, moeten ze ¤0,50 per persoon overmaken?
en de ijskast doet niet mee vanavondquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Alleen de eerste 30 seconden van een liedje draaien en als ze meer willen horen, moeten ze ¤0,50 per persoon overmaken?
Dat klinkt als een verdienmodel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
dat heb ik de vorige keer ook gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
je had ze ook hier naar toe kunnen lokken
beetje reclame enzo
Voel je vrij om het nog 'n keer te doenquote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Voel je vrij om het nog 'n keer te doen
Ik denk niet dat het veel succes zal hebben, maar Naatje heeft nog een verwijzing naar dit topic gedaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Voel je vrij om het nog 'n keer te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |