#me tooquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben zo'n ESF-volger die de Nederlandse inzending kijkt en de uitslag. En met wat pech heb ik verkeerd gegokt qua tijd en zie ik de inzending(en) vóór Nederland ook nog.
Dus afgezien van wat klassiekers ken ik bar weinig.
Gevaarlijk.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik volg ESF de laatste jaren zijdelings, maar in het jaar 2010 heb ik het volledig gevolgd.
Mijn jongste werd in april opgenomen en als afleiding van alle ellende heb ik me toen helemaal op het ESF gestort. Elk nummer had ik vooraf al geluisterd en beoordeeld enz.
En dat maakte het ESF ineens heel erg leuk.
Ik heb me toen voorgenomen om dat vaker te doen, maar het is er nooit meer van gekomen. Maar sinds dat jaar heeft het ESF toch nog steeds een speciaal tintje voor mij.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Prettige avond verder, ik ben even uitge-ESF't...
Mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik volg ESF de laatste jaren zijdelings, maar in het jaar 2010 heb ik het volledig gevolgd.
Mijn jongste werd in april opgenomen en als afleiding van alle ellende heb ik me toen helemaal op het ESF gestort. Elk nummer had ik vooraf al geluisterd en beoordeeld enz.
Ik heb me toen voorgenomen om dat vaker te doen, maar het is er nooit meer van gekomen. Maar sinds dat jaar heeft het ESF toch nog steeds een speciaal tintje voor mij.
Fijne avondquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Prettige avond verder, ik ben even uitge-ESF't...
mooi livelinkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:24 schreef livelink het volgende:
quote:
Ja, ik hoor het voor het eerst, maar het klinkt mooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef De_Nater het volgende:
Ik vind dit zelfs nog een goed nummer ook
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:36 schreef livelink het volgende:
Ja, nu heb ik zin in Don't cry for me Argentina.
Ja, niet die muzak-versie inderdaadquote:
Ja, nu weet ik wat er mee wordt bedoeldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
John Cage heeft ook een Sound of Silence gemaakt. 4'33" lang.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik wat er mee wordt bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |