Hoeveel panty's heb je nu nog op voorraad ?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Grrr, ik trek voor de derde keer deze week een gat in een panty
Goede service ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hoeveel panty's heb je nu nog op voorraad ?
Bericht gekregen dat de staal van mijn nieuwe traploper gearriveerd is, er is wat kleurverschil, maar dat is op foto's moeilijk te zien...maar om zeker te weten dat ik de juiste keus ga maken komt de mevrouw van de winkel eind van de middag hier langs! Dat is service
Lekker DDM. Ik zou ook wel graag die kant op gaan. Heb goede herinneringen aan vakanties in Luxemburg en Duitsland.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, bepaald waar we naartoe gaan deze zomer. Uiteraard wordt het weer Duitsland, ergens richting de Moezel. Even kijken of we er nog dagen in Luxemburg ofzo aan vast gaan plakken
Tof! Zowel het Moezelgebied als Luxemburg zijn mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, bepaald waar we naartoe gaan deze zomer. Uiteraard wordt het weer Duitsland, ergens richting de Moezel. Even kijken of we er nog dagen in Luxemburg ofzo aan vast gaan plakken
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:18 schreef De_Nater het volgende:
ESF / LIVE: 19-21 uur Doezepwater met De_Nater!
Ik hoor Guns n Roses.. wist niet dat die ook aan het ESF mee hebben gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:58 schreef livelink het volgende:
Grappig, ik hoor Symph weer als laatste nummer van de vorige keer.
Even opnieuw connectenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoor Guns n Roses.. wist niet dat die ook aan het ESF mee hebben gedaan
Ja, al gedaanquote:
EFS?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:01 schreef just me het volgende:
Ik verhuis even naar het EFS topic anders is het zo verwarrend
Jij ziet altijd mijn foutenquote:
Moet wel.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet wel.
Jij bent zó perfect dat, als je fouten niet genoemd worden, je jezelf als opperwezen gaat gedragen.
Dat moeten we niet hebben, dus dan maar even wat minpuntjes noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |