Je ziet de goals en enkele kansen, maar nogmaals: er vallen geen goals. Dan blijf je liever kijken naar de aankomend kampioen dan een gemiste kans van een middenmoter.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik kijk een schakelkanaal om de kansen en goals te zien, niet om GRA - AJA te zien
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je ziet de goals en enkele kansen, maar nogmaals: er vallen geen goals. Dan blijf je liever kijken naar de aankomend kampioen dan een gemiste kans van een middenmoter.
Die is op Fox 2, PSV op Fox 3, dus ik zou denken dat ze die alleen maar laten zien bij goals en de rest afwisselend op het schakelkanaal. Maar dat zal wel te moeilijk zijn voor Foxquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik kijk een schakelkanaal om de kansen en goals te zien, niet om GRA - AJA te zien
Ik kijk daar juist voor. Niet om 1 wedstrijd te zien. Maar goed, inmiddels is het wat meer schakelen en ik kijk online verder toch een andere pot.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:45 schreef T3hTommay het volgende: [..] Het zal kijkers weinig boeien of de middenvelder van FC Groningen een afstandsschot mist.
Hoezo? Supporters van Ajax mogen op twee kanalen hun eigen wedstrijd op Tv zien maar de rest Koet het doen online of met goals?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:48 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan heb je wel pech. Moet je maar online kijken.
Daar komt het op neer ja, goed gezienquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo? Supporters van Ajax mogen op twee kanalen hun eigen wedstrijd op Tv zien maar de rest Koet het doen online of met goals?
Nou daar heb ik kritiek op.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daar komt het op neer ja, goed gezien
Ik vind je niet echt overtuigend.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daar komt het op neer ja, goed gezien
Ik ga liever zaterdag naar ADO dan naar Groningenquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:48 schreef T3hTommay het volgende:
Ach, zolang ADO maar geen achtste wordt, is iedereen blij. Behalve ADO-fans, maar die boeien niet.
@GGMM @onlogischquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat maag, maar dan heb je pech, aangezien ik enkel zeg wat FOX al doet.
Jup bij mij ookquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:51 schreef Zocalo het volgende:
Fox GO bij jullie ook weer zo slecht? Valt telkens weg hier.
Hopelijk maakt Ajax er wel 8, ik hou wel van records.quote:
Die sponsor vooral. Ziet er niet uit.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die van Feyenoord zijn echt mensonterend lelijk
Ik begin ze gewoon wel prima te vinden. Vanmorgen vond ik ze nog lelijk..quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die van Feyenoord zijn echt mensonterend lelijk
Als Fox online een echt schakelkanaal had, had ik dat wel gekeken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan heb je wel pech. Moet je maar online kijken.
Dat moet je aan @Coco. vragen maat.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Is er in de rust Haxball? @:Coco. @:ggmm
Want het blijft de hele wedstrijd zo iddquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik moest toch wel even grinniken toen ik zag dat Heracles met 0-1 voorstaat. Erbarmelijk team dat PSV.
Laatste speeldag Excelsior-uit trauma.quote:
Je club is niet groot genoegquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:52 schreef yats het volgende:
Wow, na 20 minuten welgeteld 10 seconden van mijn club gezien.
@%^$%fox
Eeuwige ranglijst.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:54 schreef KingRoland het volgende:
mwoa waarom zou PSV hier winnen? 3 punten voor niets
Eens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:54 schreef onlogisch het volgende:
Het is zorgwekkend te noemen dat user @:Coco. zich nog niet heeft gemeld.
Zijn bijna allemaal nietszeggende potjes. Dus Oldenburger had ze voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:54 schreef T3hTommay het volgende:
Irritant dat Oldenburger commentaar doet, zet hem lekker neer bij een nietszeggend potje van Feyenoord of AZ ofzo.
Dat is waar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn bijna allemaal nietszeggende potjes. Dus Oldenburger had ze voor het uitkiezen.
Blijkbaar boeit alleen Ajaxquote:
Genot.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Aan dat passje zie je dat Kokcu geen échte grote wordt. Gewoon een normaal spelertje.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Aan dat passje zie je dat Kokcu geen échte grote wordt. Gewoon een normaal spelertje.
In de APP?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We spreken elkaar over 4 jaar als hij naar een Werder Bremen verkast of zo.
Da's nog te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een topper gaat worden, maar die conclusie trek je toch niet na 1 passje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij ook al een paar heerlijke passes gegeven vandaag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een topper gaat worden, maar die conclusie trek je toch niet na 1 passje.
Prima argument. Goede spelers geven zo'n passje gewoon uitstekend op maat. Of je nou een flopwedstrijd speelt of niet.quote:
De cumbek is rielquote:
Dus Frenkie de Jong geeft nooit een kutbal?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima argument. Goede spelers geven zo'n passje gewoon uitstekend op maat. Of je nou een flopwedstrijd speelt of niet.
Dat zeg ik niet, idioot.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus Frenkie de Jong geeft nooit een kutbal?
Heeft ook al een paar goede passjes gegeven op de Jorg vandaag. Dat ventje is zo jong en laat bij vlagen zien heel goed te kunnen voetballen. Geef die jongen even de tijd te ontwikkelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima argument. Goede spelers geven zo'n passje gewoon uitstekend op maat. Of je nou een flopwedstrijd speelt of niet.
En dat in 60 minutenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:04 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heracles moet er nog 14 inschieten en Ajax moet ook nog verliezen. Bal is rond.
Vooruit.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft ook al een paar goede passjes gegeven op de Jorg vandaag. Dat ventje is zo jong en laat bij vlagen zien heel goed te kunnen voetballen. Geef die jongen even de tijd te ontwikkelen.
Ik snap niet waarom jij nog niet in het gesticht zitquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap niet waarom PSV niet tegen een Heracles zou zeggen. Yoo als jullie er 14 doorlaten en wij worden kampioen, mogen jullie Bergwijn volgend seizoen gratis huren.
Op basis van 1 kutpass. Toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Kokcu nooit verder gaat komen dan een Duitse middenmotor.
Madquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij nog niet in het gesticht zit
Anders belt PSV Ajax ook meteen even, dat Ajax de rest van de selectie mag hebben als ze verliezen van De Graafschap.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap niet waarom PSV niet tegen een Heracles zou zeggen. Yoo als jullie er 14 doorlaten en wij worden kampioen, mogen jullie Bergwijn volgend seizoen gratis huren.
Mark denkt daar soms anders overquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, het is een vleugelspeler imho
ja zo blijf je bellenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Anders belt PSV Ajax ook meteen even, dat Ajax de rest van de selectie mag hebben als ze verliezen van De Graafschap.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AJAXGODEN JAJAAJAJ AJAX AJAX NUMMER 1
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE WORDEN KAMPIOEN!!!!!!!!
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Anders belt PSV Ajax ook meteen even, dat Ajax de rest van de selectie mag hebben als ze verliezen van De Graafschap.
53 minuten gallery play graagquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met 0-1 kampioen worden lekker man pik niets mis mee laat gaan
@Zipportal vindt dit leukquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE WORDEN KAMPIOEN!!!!!!!!
Ja. Op basis van één pass waarbij hij volledig vrijstond, zicht had op de snelheid van zijn medespeler en niet in staat bleek deze op maat te geven daar hij de bal over de achterlijn schootquote:
WOHOHO WOHOHO WIJ ZIJN AJAX AAAAMSTERDAAAAAAAAAAMquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:09 schreef RensAjacied het volgende:
Oooooooohh ooooooooh
Ja ja ja ja
Jalalalalalalaa Ajax Amsterdam
Doe normaal.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WOHOHO WOHOHO WIJ ZIJN AJAX AAAAMSTERDAAAAAAAAAAM
WOHOHOO WOHOHOOO AJAX AJAX AJAX AM-STER-DAM
JA
JA
JA
vPersie heeft vroeger ook een aantal behoorlijke kutpasses gegeven en veel kansen gemist.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Op basis van één pass waarbij hij volledig vrijstond, zicht had op de snelheid van zijn medespeler en niet in staat bleek deze op maat te geven daar hij de bal over de achterlijn schoot
Ongetwijfeld. Maar van Persie heeft nooit zo'n passje niet op maat gegeven.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
vPersie heeft vroeger ook een aantal behoorlijke kutpasses gegeven en veel kansen gemist.
Het is een vrij land dus ook jij hebt recht op je mening, maar ik vind het flauwekulquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar van Persie heeft nooit zo'n passje niet op maat gegeven.
Stop hier nou eens mee manquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan met 3-4 winnen in 34e speelronde voor titel 34 voor nummer 34
Ik vraag me meer af waar user @Coco. blijft.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Hebben jullie nou nog steeds over dat passje
Hij was er eerder, dus hij is aanwezig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af waar user @:Coco. blijft.
Weet je wat ook flauwekul is Scrumquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een vrij land dus ook jij hebt recht op je mening, maar ik vind het flauwekul.
Geen idee ouwe reus?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat ook flauwekul is Scrum
MiJn stream loopt achterquote:
Geen rood pakken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://streamja.com/w623
Wat doet de Ligt
Speelt de laatste weken slecht, Riolaratquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet de Ligt
Dat is iedere zichzelf respecterende voetbalfan.quote:
Smeetsgodquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:16 schreef Zeroku het volgende:
Fraaie goal van Fortuna zeg. En verdiend ook.
Ontwijken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet de Ligt
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord blijft een lachwekkende ploeg. Jammer dat AZ de 3e plek niet heeft gepakt. Ach Feyenoord is weer eens luckyhopelijk meer choken volgend seizoen
Feyenoord is te pakken volgend jaarquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord blijft een lachwekkende ploeg. Jammer dat AZ de 3e plek niet heeft gepakt. Ach Feyenoord is weer eens luckyhopelijk meer choken volgend seizoen
nee joh, ze hebben met 6-2 gewonnen van Ajax, dus ze hebben echt wel kwaliteitquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:17 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben ze eigenlijk met die schaal gestuurdquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Zou de replica-schaal alweer ingepakt zijn?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING:
Ajax doet bod van 30 miljoen op Bergwijn. WowLaptop lag boven mijn schouders dus nu mag ik jou stompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scrummie en Onlogischquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
nee joh, ze hebben met 6-2 gewonnen van Ajax, dus ze hebben echt wel kwaliteit
dat ze ondertussen van de graafschap, fortuna, pec en willem 2 verliezen is louter pech en inzet
aldus een gemiddelde feyenoordsupporter
Boven je schouder? Heb je stompjes ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laptop lag boven mijn schouders dus nu mag ik jou stompen
Hans Kraaijquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie hebben ze eigenlijk met die schaal gestuurd? Lullig klusje zo
Iedereen al op weg naar het Museumplein.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen al op weg naar het Museumplein.
Worden weer wat schilderijen gesloopt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen al op weg naar het Museumplein.
Nooit geweten dat je een necrofiel wasquote:
Man man man..quote:
TOPSPORTMENTALITEITquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
Siemerink die zijn zakken vult bij Ajax is wel genot. Op basis van wat werkt hij voor Ajax
tannisquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
Siemerink die zijn zakken vult bij Ajax is wel genot. Op basis van wat werkt hij voor Ajax
-Viergever, 2018quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:40 schreef Zeroku het volgende:
Worden nog aardig verwend vandaag, zitten echt een paar goede goals tussen hoor.
Ik wil een nieuw record zien verdomme!quote:
0 gehouden.quote:
Contract van Van Rhijn loopt af na dit seizoen toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:46 schreef Durmada het volgende:
Van Rhijn is wel echt de allerslechtste speler die ik bij AZ heb zien voetballen, logisch dat Brom hem nog wat minuten gunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |