vPersie heeft vroeger ook een aantal behoorlijke kutpasses gegeven en veel kansen gemist.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Op basis van één pass waarbij hij volledig vrijstond, zicht had op de snelheid van zijn medespeler en niet in staat bleek deze op maat te geven daar hij de bal over de achterlijn schoot
Ongetwijfeld. Maar van Persie heeft nooit zo'n passje niet op maat gegeven.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
vPersie heeft vroeger ook een aantal behoorlijke kutpasses gegeven en veel kansen gemist.
Het is een vrij land dus ook jij hebt recht op je mening, maar ik vind het flauwekulquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar van Persie heeft nooit zo'n passje niet op maat gegeven.
Stop hier nou eens mee manquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan met 3-4 winnen in 34e speelronde voor titel 34 voor nummer 34
Ik vraag me meer af waar user @Coco. blijft.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Hebben jullie nou nog steeds over dat passje
Hij was er eerder, dus hij is aanwezig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af waar user @:Coco. blijft.
Weet je wat ook flauwekul is Scrumquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een vrij land dus ook jij hebt recht op je mening, maar ik vind het flauwekul.
Geen idee ouwe reus?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat ook flauwekul is Scrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |