quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord blijft een lachwekkende ploeg. Jammer dat AZ de 3e plek niet heeft gepakt. Ach Feyenoord is weer eens luckyhopelijk meer choken volgend seizoen
Feyenoord is te pakken volgend jaarquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord blijft een lachwekkende ploeg. Jammer dat AZ de 3e plek niet heeft gepakt. Ach Feyenoord is weer eens luckyhopelijk meer choken volgend seizoen
nee joh, ze hebben met 6-2 gewonnen van Ajax, dus ze hebben echt wel kwaliteitquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:17 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben ze eigenlijk met die schaal gestuurdquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Zou de replica-schaal alweer ingepakt zijn?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING:
Ajax doet bod van 30 miljoen op Bergwijn. WowLaptop lag boven mijn schouders dus nu mag ik jou stompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scrummie en Onlogischquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
nee joh, ze hebben met 6-2 gewonnen van Ajax, dus ze hebben echt wel kwaliteit
dat ze ondertussen van de graafschap, fortuna, pec en willem 2 verliezen is louter pech en inzet
aldus een gemiddelde feyenoordsupporter
Boven je schouder? Heb je stompjes ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laptop lag boven mijn schouders dus nu mag ik jou stompen
Hans Kraaijquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie hebben ze eigenlijk met die schaal gestuurd? Lullig klusje zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |