Je ziet de goals en enkele kansen, maar nogmaals: er vallen geen goals. Dan blijf je liever kijken naar de aankomend kampioen dan een gemiste kans van een middenmoter.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik kijk een schakelkanaal om de kansen en goals te zien, niet om GRA - AJA te zien
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je ziet de goals en enkele kansen, maar nogmaals: er vallen geen goals. Dan blijf je liever kijken naar de aankomend kampioen dan een gemiste kans van een middenmoter.
Die is op Fox 2, PSV op Fox 3, dus ik zou denken dat ze die alleen maar laten zien bij goals en de rest afwisselend op het schakelkanaal. Maar dat zal wel te moeilijk zijn voor Foxquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik kijk een schakelkanaal om de kansen en goals te zien, niet om GRA - AJA te zien
Ik kijk daar juist voor. Niet om 1 wedstrijd te zien. Maar goed, inmiddels is het wat meer schakelen en ik kijk online verder toch een andere pot.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:45 schreef T3hTommay het volgende: [..] Het zal kijkers weinig boeien of de middenvelder van FC Groningen een afstandsschot mist.
Hoezo? Supporters van Ajax mogen op twee kanalen hun eigen wedstrijd op Tv zien maar de rest Koet het doen online of met goals?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:48 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan heb je wel pech. Moet je maar online kijken.
Daar komt het op neer ja, goed gezienquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo? Supporters van Ajax mogen op twee kanalen hun eigen wedstrijd op Tv zien maar de rest Koet het doen online of met goals?
Nou daar heb ik kritiek op.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daar komt het op neer ja, goed gezien
Ik vind je niet echt overtuigend.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daar komt het op neer ja, goed gezien
Ik ga liever zaterdag naar ADO dan naar Groningenquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:48 schreef T3hTommay het volgende:
Ach, zolang ADO maar geen achtste wordt, is iedereen blij. Behalve ADO-fans, maar die boeien niet.
@GGMM @onlogischquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat maag, maar dan heb je pech, aangezien ik enkel zeg wat FOX al doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |