De cumbek is rielquote:
Dus Frenkie de Jong geeft nooit een kutbal?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima argument. Goede spelers geven zo'n passje gewoon uitstekend op maat. Of je nou een flopwedstrijd speelt of niet.
Dat zeg ik niet, idioot.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus Frenkie de Jong geeft nooit een kutbal?
Heeft ook al een paar goede passjes gegeven op de Jorg vandaag. Dat ventje is zo jong en laat bij vlagen zien heel goed te kunnen voetballen. Geef die jongen even de tijd te ontwikkelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima argument. Goede spelers geven zo'n passje gewoon uitstekend op maat. Of je nou een flopwedstrijd speelt of niet.
En dat in 60 minutenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:04 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heracles moet er nog 14 inschieten en Ajax moet ook nog verliezen. Bal is rond.
Vooruit.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft ook al een paar goede passjes gegeven op de Jorg vandaag. Dat ventje is zo jong en laat bij vlagen zien heel goed te kunnen voetballen. Geef die jongen even de tijd te ontwikkelen.
Ik snap niet waarom jij nog niet in het gesticht zitquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap niet waarom PSV niet tegen een Heracles zou zeggen. Yoo als jullie er 14 doorlaten en wij worden kampioen, mogen jullie Bergwijn volgend seizoen gratis huren.
Op basis van 1 kutpass. Toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Kokcu nooit verder gaat komen dan een Duitse middenmotor.
Madquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij nog niet in het gesticht zit
Anders belt PSV Ajax ook meteen even, dat Ajax de rest van de selectie mag hebben als ze verliezen van De Graafschap.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap niet waarom PSV niet tegen een Heracles zou zeggen. Yoo als jullie er 14 doorlaten en wij worden kampioen, mogen jullie Bergwijn volgend seizoen gratis huren.
Mark denkt daar soms anders overquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, het is een vleugelspeler imho
ja zo blijf je bellenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Anders belt PSV Ajax ook meteen even, dat Ajax de rest van de selectie mag hebben als ze verliezen van De Graafschap.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AJAXGODEN JAJAAJAJ AJAX AJAX NUMMER 1
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE WORDEN KAMPIOEN!!!!!!!!
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Anders belt PSV Ajax ook meteen even, dat Ajax de rest van de selectie mag hebben als ze verliezen van De Graafschap.
53 minuten gallery play graagquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met 0-1 kampioen worden lekker man pik niets mis mee laat gaan
@Zipportal vindt dit leukquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE WORDEN KAMPIOEN!!!!!!!!
Ja. Op basis van één pass waarbij hij volledig vrijstond, zicht had op de snelheid van zijn medespeler en niet in staat bleek deze op maat te geven daar hij de bal over de achterlijn schootquote:
WOHOHO WOHOHO WIJ ZIJN AJAX AAAAMSTERDAAAAAAAAAAMquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:09 schreef RensAjacied het volgende:
Oooooooohh ooooooooh
Ja ja ja ja
Jalalalalalalaa Ajax Amsterdam
Doe normaal.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WOHOHO WOHOHO WIJ ZIJN AJAX AAAAMSTERDAAAAAAAAAAM
WOHOHOO WOHOHOOO AJAX AJAX AJAX AM-STER-DAM
JA
JA
JA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |