SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees altijd alles terug, maar ik heb dan ook geen levenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is de enige reden dat ik af en toe 10 posts teruglees.
Het hele internet?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik lees altijd alles terug, maar ik heb dan ook geen leven
Oh ja dat had ik nog niet eens doorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die 250 topics voor de eerste halve finale is wel gelukt he
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]ruimschoots... ook wel logisch als Aoibhin er 3 per dag vol post.
We gaan je wel missen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Na het ESF ben ik sowieso van plan om even een Fok pauze te houden, dus dan kunnen jullie ook weer opgelucht ademhalen
Ik kom wel weer terug hoorquote:
Ik ben er vanavond niet bij, iemand is vast wel zo lief aan het eind van de avond een TL;DR te plaatsen en dan lees ik het welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan het nu al amper bijhouden.......laat staan vanavond in het livetopic![]()
Zo lang nog, denk je?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kom wel weer terug hoor![]()
Mij kennende gaat die pauze nooit langer dan drie dagen duren ofzo
Wat is TL;DRquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet bij, iemand is vast wel zo lief aan het eind van de avond een TL;DR te plaatsen en dan lees ik het wel
Too long; didn't readquote:
Ik kan het wel hoorquote:
Reetgever mocht willen dat hij smeuig wasquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:21 schreef MaLo het volgende:
Die recensies van Raatgever op het AD lezen toch een stuk minder smeuiig dan die van Cee
Ja vast. Post er na het songfestival opeens 3 dagen lang heel fanatiek ene voorheen ons totaal onbekende Jevien op het forum ofzoquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Reetgever mocht willen dat hij smeuig was![]()
Geen grap; autocorrect maakte net van smeuig eerst 'smerig'
Je mag wel blijven hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Na het ESF ben ik sowieso van plan om even een Fok pauze te houden, dus dan kunnen jullie ook weer opgelucht ademhalen
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Reetgever mocht willen dat hij smeuig was![]()
Geen grap; autocorrect maakte net van smeuig eerst 'smerig'
@grazz weet me vast wel weer ergens te spotten tijdens mijn afwezigheid. Is hij goed inquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja vast. Post er na het songfestival opeens 3 dagen lang heel fanatiek ene voorheen ons totaal onbekende Jevien op het forum ofzo
Zelfs autocorrect weet dat 'Reetgever' en 'smeuig' eigenlijk niet in dezelfde zin horenquote:
Dit is toch tofquote:Mediacourant.nl: NPO zet zeventien gebarentolken en -dansers op ESF
De NPO zet een groep van zeventien gebarentolken en gebarendansers op het Eurovisie Songfestival. Zij moeten het liedjesfestijn, of volgens Johan Derksen het homofeest, toegankelijker maken voor doven en slechthorenden. Dat heeft de publieke omroep laten weten. “Een enthousiaste groep van zeventien tolken en signdancers zorgen voor een unieke beleving voor de dove of slechthorende kijker die op deze manier ook het ritme en de sfeer van een lied goed meekrijgt“, aldus de omroep.
Het is de eerste keer dat het Eurovisie Songfestival op deze manier verslagen wordt. Het gaat overigens alleen om de tweede halve finale op donderdag en de finale op zaterdag. Aan de eerste halve finale van vanavond doet Nederland namelijk niet mee.
De doven- en slechthorendenversie wordt uitgezonden op themakanaal NPO 1 extra, bij KPN te vinden op kanaal 76, bij Ziggo op kanaal 128 en bij T-Mobile op kanaal 273.
Het lijkt een beetje overdreven om een groep van zeventien mensen op de gebarenversie te zetten, maar onderstaande video maakt duidelijk dat de gebarenmensen compleet uitgeput moeten zijn na iedere performance:
Ja, maar moet zelf echt bijkomen na dit allesquote:
Ook dan zullen we er zijn. De uitlaatklep, de afvoerput voor je leven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar moet zelf echt bijkomen na dit allesEn heb op persoonlijk vlak nogal veel uit te zoeken
Dat is serieus echt tof jaquote:
Ranzigequote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs autocorrect weet dat 'Reetgever' en 'smeuig' eigenlijk niet in dezelfde zin horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
RanzigeIk leef op ranzigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja preciesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs autocorrect weet dat 'Reetgever' en 'smeuig' eigenlijk niet in dezelfde zin horen
Dat wel, maar het oorspronkelijke idee was om dat voor de eerste rehearsals te halen toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:18 schreef Dave het volgende:
Maar als we even doorposten kan @:MaGNeT z'n gang gaan.
@:Abodinges doe even je ding.
Huh wat is er? Ik vat hem even nietquote:
We moeten dit deel even voltikken zodat Magnet de nieuwe TT kan makenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Huh wat is er? Ik vat hem even niet
Ah, zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We moeten dit deel even voltikken zodat Magnet de nieuwe TT kan maken
Wat is er mis met mijn nieuwe nickname?quote:
Ben afgebeuld door de fysiotherapeut vanmorgen.....ben nog aan het bijkomen nuquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo.
Iemand nog wat leuks te melden?
jaja ...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben afgebeuld door de fysiotherapeut vanmorgen.....ben nog aan het bijkomen nu
Ik las Zaadgeverquote:
Interessantquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben afgebeuld door de fysiotherapeut vanmorgen.....ben nog aan het bijkomen nu
Vanavond de eerste helftquote:
Jij gaat hier toch nu wat doen? Jij bent hier goed in, onze enige hoop!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo.
Iemand nog wat leuks te melden?
@DJMO @rubbereend @Paulquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:40 schreef grazz het volgende:
@:Cee, je blog![]()
Dit hoort gewoon op de frontpage te staan!
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn nieuwe nickname?Die leuke
Dave
heeft hem nog wel bedacht
Ja, maar dan moeten jullie wel meewerken he!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Jij gaat hier toch nu wat doen? Jij bent hier goed in, onze enige hoop!
wie wat waar?quote:
Ik ben abodinges, das wat andersquote:
Die vader is de onlangs overleden journalist Max van Weexelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:39 schreef Greys het volgende:
Mooie column. Over een vader die zo van het Songfestival hield.
https://www.parool.nl/col(...)hita-wurst~bb8406d0/
quote:
@grazz suggereerde dat die blog van @Cee op de FP zou moeten komenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:24 schreef Greys het volgende:
Lees dit mensen.
Echt. Je krijgt geen spijt.
De blog van Cee ter voorbereiding op vanavond. En deel ff op je Facebook enzo!
http://www.zonnigendroog.nl/?p=2059
Hoe dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten jullie wel meewerken he!
Als @Cee daar geen bezwaar tegen heeft?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
@:grazz suggereerde dat die blog van @:cee op de FP zou moeten komen
Door hier te posten sukkelquote:
Wat interessantsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Door hier te posten sukkelWat interessants te melden
Zeg dan watquote:
Goed zoquote:
Dat moest ik Googelenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben keihard aan het soggen nu, eigenlijk
Ben je gek joh, dit is de ESF weekquote:
Helaas niet, Jan S komt vanavond bij de package dealquote:
We moeten het hier toch volposten?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:18 schreef Dave het volgende:
Zoals Noa ook al riep tegen die razende reporter die een verslaggever van OutTv interviewde: get a room!
Dat riep Matt gisteren ook op de chat toen de kisscam voorbij kwamquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:18 schreef Dave het volgende:
Zoals Noa ook al riep tegen die razende reporter die een verslaggever van OutTv interviewde: get a room!
Dan word ik echt viesmad en weiger ik hem ooit nog te helpenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:21 schreef Dave het volgende:
Straks is ie bijna vol, zul je zien dat @:MaGNeT nog niet klaar is met z'n Netta-hok.
Jij wil zoveel; wij zijn ook wel eens aan de beurtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wilde eigenlijk gewoon weer de lapo kapen en doorgaan met de volgende regel uit Arcade
Jullie hebben de livetopics om vol te postenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij wil zoveel; wij zijn ook wel eens aan de beurt
OMG, ik raak spontaan weer vermoeid als ik daar aan terug denk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jullie hebben de livetopics om vol te posten
@Kreator was vannacht nog aan de beurt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij wil zoveel; wij zijn ook wel eens aan de beurt
Daar post ik vanavond niet. Ik wil me concentreren op wat er op tv gebeurdquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jullie hebben de livetopics om vol te posten
Ik ben meer van de Rehearsal topicsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:25 schreef Dave het volgende:
[..]
OMG, ik raak spontaan weer vermoeid als ik daar aan terug denk.
Dan ga je je eigen rekort niet verbeteren (sic)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar post ik vanavond niet. Ik wil me concentreren op wat er op tv gebeurd
Dat hoeft ook niet perséquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ga je je eigen rekort niet verbeteren (sic)
Ja, snap ik, ik wil wel over je heen hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet perséOver mezelf heen gaan is niet zo interessant
Flink doorposten dan!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, snap ik, ik wil wel over je heen hoor
Efe is een lucky bastardquote:
Niet vandaag, ergens in de vakantie ga ik vast weer levenloos naar een of ander livetopic toe. Of, beter nog: aan het einde van het jaar is SR er weer met de lifeline, dat is mijn domein en ga ik helemaal los.quote:
Jij bent de Abodinges van SR?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet vandaag, ergens in de vakantie ga ik vast weer levenloos naar een of ander livetopic toe. Of, beter nog: aan het einde van het jaar is SR er weer met de lifeline, dat is mijn domein en ga ik helemaal los.
quote:
Ja met spuit 11-en komt dit topic wel vol jaquote:
San Ramino?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
Of, beter nog: aan het einde van het jaar is SR er weer met de lifeline
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was al Abodinges van SR voordat Abodinges een Abodinges was
Nee hoor ik ben er altijd. Dat geeft @Guanabana een rustgevend gevoelquote:
Ja, maar, dus niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben er altijd. Dat geeft @:Guanabana een rustgevend gevoel
Ik was er wel, maar ik postte even niet. Daar zit een verschil inquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:45 schreef naatje_1 het volgende:
3 hele minuten! 3. HELE. MINUTEN! had je niets gepost...
Ik wilde de DNA resultaten van Duncan bekijken, maar zie nu dat die er niet zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:46 schreef Dave het volgende:
Er was zeker een songfestival nummer ergens te beluisteren?
Ik las vergelijken in plaats van bekijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde de DNA resultaten van Duncan bekijken, maar zie nu dat die er niet zijn
Niet eens op de helft.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog niet vol? Oh pas op de helft?![]()
Ja, want zoeken kost soms wat tijdquote:
In dat geval moeten er meerdere zijn, en ik heb er nog niet 1 gevonden, dus dat is niet handigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las vergelijken in plaats van bekijken
Jaaaa kom jij ons ook helpen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog niet vol? Oh pas op de helft?![]()
Ik dacht, je bent benieuwd of je familie bent van Duncanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In dat geval moeten er meerdere zijn, en ik heb er nog niet 1 gevonden, dus dat is niet handig
In dat geval had ik wel een DNA match in mijn mailbox gemaild gekregenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht, je bent benieuwd of je familie bent van Duncan
Of niet, misschien schaamt ie zich wel ervoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In dat geval had ik wel een DNA match in mijn mailbox gemaild gekregen
Wie schaamt zich nou voor gedeeld DNA met mij?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of niet, misschien schaamt ie zich wel ervoor
"Grootste ESF-fan is gerelateerd aan winnaar ESF"
Ik zie de koppen al voor me
Ik heb vorig jaar die MyHeritage DNA test gedaan, waar het ESF nu ook zo mee wegloopt (MH is namelijk de sponsor).quote:
* insert MyHeritage deuntjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie schaamt zich nou voor gedeeld DNA met mij?
Oh klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar die MyHeritage DNA test gedaan, waar het ESF nu ook zo mee wegloopt (MH is namelijk de sponsor).
Ik zit af te wachten tot ik de eerste match krijg met een ESF deelnemer, maar tot nu toe nog niets
Als ik familie van je zou zijn, dan zou mijn crush ineens incestueus zijn...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel iemand is die z'n dnaatje met jou wil delen hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou ooopp die ben ik zo zatquote:
Wij zijn geen familiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik familie van je zou zijn, dan zou mijn crush ineens incestueus zijn...
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel iemand is die z'n dnaatje met jou wil delen hoor.
Whahahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:54 schreef Dave het volgende:
[..]
[..]
Die zijn aan de betere handquote:
[..]
Ik heb bij mijn DNA matches je achternaam ingetikt bij de zoekfunctie en kreeg geen hits; no worriesquote:
Oh, is dat geen privacyschendingquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn DNA matches je achternaam ingetikt bij de zoekfunctie en kreeg geen hits; no worries
Hoezo? Ze heeft gewoon 'je achternaam' ingetikt.quote:
De mensen die aan zoiets meedoen, doen er zelf aan mee hequote:
Ook daar heb ik geen matches meequote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft gewoon 'je achternaam' ingetikt.
Maar er zijn denk ik niet veel mensen die zo heten.
Hoe weet je dan zeker dat mijn familie niet jouw familie is, voor hetzelfde geld heeft geen enkel van mijn familieleden iets opgestuurdquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De mensen die aan zoiets meedoen, doen er zelf aan mee he
Dat kan, dus er is nog een kleine kans dat we related zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan zeker dat mijn familie niet jouw familie is, voor hetzelfde geld heeft geen enkel van mijn familieleden iets opgestuurd
Wat had je herkend?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan, dus er is nog een kleine kans dat we related zijn
Maar dan had ik het wel herkend
In Zeeland is iedereen familiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
En uiteindelijk zijn we natuurlijk allemaal ergens familie
Gelijkenisquote:
One Big Familyquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
En uiteindelijk zijn we natuurlijk allemaal ergens familie
Dat verklaart meteen Jan Squote:
John Snow en Daenerys hadden het toch ook niet door, die waren per slot van rekening neef en nichtquote:
Die hebben niet het superbrein van een ervaren Fok-autistquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
John Snow en Daenerys hadden het toch ook niet door, die waren per slot van rekening neef en nicht
Bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hebben niet het superbrein van een ervaren Fok-autist
Ik had het over mezelf he?quote:
Wat voor brein heb jij dan?quote:
Tssk, je weet niet wat de vereisten zijn om mod te wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moderator dus die zal niet groot zijn. Als je verstandig bent wordt je namelijk geen mod
Omgquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:12 schreef Aoibhin het volgende:
IK BEN FAMILIE VAN IEMAND DIE BIJKERK HEETVrij dichtbij ook nog!
Ik dacht, n.a.v. dat gezichtsherkenning-ding van laatst; even proberen.quote:
Hé hé hou eens op; modjes zijn fantastischquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moderator dus die zal niet groot zijn. Als je verstandig bent wordt je namelijk geen mod
Daarmee suggereer je dat je superieur bent aan mij; optyfenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een superbrein van een doorgewinterde FOK!-autist
koiboiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht, n.a.v. dat gezichtsherkenning-ding van laatst; even proberen.
Straks ben ik echt familie van onze koiboi
Nu wil ik het eigenlijk weten ook, maar deze Bijkerk heeft geen stamboom bijgehouden op de sitequote:
Willem?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:12 schreef Aoibhin het volgende:
IK BEN FAMILIE VAN IEMAND DIE BIJKERK HEETVrij dichtbij ook nog!
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dat je superieur bent aan mij; optyfen
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé hé hou eens op; modjes zijn fantastisch
Bel hem even.....vind ie vast leukquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu wil ik het eigenlijk weten ook, maar deze Bijkerk heeft geen stamboom bijgehouden op de site
Nee zo heet deze niet, maar kan alsnog familie zijn natuurlijkquote:
twitter:MattESCunited twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 15:14:55Wait, what?!? #eurovision https://t.co/9bVc6Dd1sX reageer retweet
Dat jullie fantastisch zijn, wil niet betekenen dat ik dat niet ben he?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:18 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MattESCunited twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 15:14:55Wait, what?!? #eurovision https://t.co/9bVc6Dd1sX reageer retweet
Er staat geen telefoonnummer bijquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bel hem even.....vind ie vast leuk
Dat zei ik ook niet. En ik suggereerde niet dat een van ons beter was, ik zei dat we gelijk warenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat jullie fantastisch zijn, wil niet betekenen dat ik dat niet ben he?
Oeh doen!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er staat geen telefoonnummer bijIk kan daar wel een soort dm sturen
Huh is dit een grap en waar dient het voor?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:18 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MattESCunited twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 15:14:55Wait, what?!? #eurovision https://t.co/9bVc6Dd1sX reageer retweet
Dat is beterquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. En ik suggereerde niet dat een van ons beter was, ik zei dat we gelijk waren
Ja, maar vragen 'ben jij familie van Waylon?' is ook weer zoquote:
Als het echt is vraag ik me af of dat goed van de grond komt zonder a-sterrenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh is dit een grap en waar dient het voor?
True true......quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar vragen 'ben jij familie van Waylon?' is ook weer zo
Of "Ben jij Waylon?"quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vaag dat de pers ineens naar een persco daarover wordt uitgenodigd. Het lijkt me eerder een grap, omdat Matt het eerder ook wel eens had over een American Song Contest en hoe dat zou zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als het echt is vraag ik me af of dat goed van de grond komt zonder a-sterren
Ja en lijkt me juist dat je de amerikanen zelf warm moet krijgenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vaag dat de pers ineens naar een persco daarover wordt uitgenodigd. Het lijkt me eerder een grap, omdat Matt het eerder ook wel eens had over een American Song Contest en hoe dat zou zijn.
Alsof ze zo'n invite op een wit A4tje zouden doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh is dit een grap en waar dient het voor?
Eerst een paar andere vragen die opbouwen naar ditquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Alsof ze zo'n invite op een wit A4tje zouden doen.
Van de volkskrant, iedereen heeft ineens een meningquote:De Belg Eliot is volgens mij dit jaar kanshebber met Wake Up, een vurige oproep om de wereld te veranderen. Wat Jonida Maliqi (Albanië) bedoelt met Ktheju tokës zal moeten blijken. Even dacht ik dat Israël met Kobi Marimi’s Home een Palestijn in de strijd had gegooid, maar dat bleek niet het geval. Hij wil gewoon naar huis – wie niet?
Volgens mij is iedereen wel familie van een Smitquote:
Als je familie bent van de 1, ben je altijd familie van de ander. Ook wel handig.quote:
Ik ben benieuwd als ik mijn resultaten krijgquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen wel familie van een SmitZeker aangezien ik honderden matches heb. Zegt niets. Ik heb besloten dat ik geen familie ben van die palingdrol.
Misschien zijn wij wel familiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd als ik mijn resultaten krijg
Dat zou wat zijnquote:
Denk sommigen hier juist wel afleiding nodig hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zometeen een vergaderingEcht toptiming, maar niet heus
Dat lijkt me echt bizarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn![]()
Of dat er ineens een nieuwe volle/halve broer/zus erbij staat, dat heb ik ook op youtube gezien![]()
Geadopteerd of papa die scheve schaats reed.
Dat soort verhalen hoor je soms ook inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn![]()
Of dat er ineens een nieuwe volle/halve broer/zus erbij staat, dat heb ik ook op youtube gezien![]()
Geadopteerd of papa die scheve schaats reed.
He, moet dat nu?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zometeen een vergaderingEcht toptiming, maar niet heus
Heb je al bijgelezen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Greys het volgende:
Jezus Christus wat posten jullie snel hier. Wat zit er in het water?
Niemand heeft zin in de rehearsals vanmiddag he. Ik ook niet.
Ja ik lijk ook op mijn vader dus zou bij erg verbazenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat soort verhalen hoor je soms ook inderdaad![]()
In mijn geval niets van zoiets tegengekomen, maar ik lijk dan ook op veel familieleden en mijn papa is zo trouw als een hond
Sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Greys het volgende:
Oh wow daar had ik nog niet over nagedachtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je al bijgelezen?
Ik had vorig jaar dat MyHeritage DNA gebeuren gedaan, maar sinds die uitslag en snel wat door mijn matches heengaan, er niet veel meer mee gedaan.
Nu weer ingelogd en ben ESF namen gaan invoeren bij mijn matches om te kijken of ik hits heb. Schijn ik redelijk dichtbij familie te zijn van een Bijkerk![]()
Zou dat photo-recognition dinges wel verklaren
Eerlijk gezegd is deze vergadering wel een beetje belangrijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He, moet dat nu?Zeg gewoon dat er iets belangrijks bezig is
Nee, nee, nee... ook deze kop ik niet in...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan word ik echt viesmad en weiger ik hem ooit nog te helpen
Oeh sorry, dan stoppen we met jou afleidenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is deze vergadering wel een beetje belangrijk
Jij vuile inkopweigeraar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, nee, nee... ook deze kop ik niet in...
Kippenhok is net klaar overigens
Wat krijg je dan eigenlijk verder nog te horen? Waarom heb jij het gedaan? : Dquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je al bijgelezen?
Ik had vorig jaar dat MyHeritage DNA gebeuren gedaan, maar sinds die uitslag en snel wat door mijn matches heengaan, er niet veel meer mee gedaan.
Nu weer ingelogd en ben ESF namen gaan invoeren bij mijn matches om te kijken of ik hits heb. Schijn ik redelijk dichtbij familie te zijn van een Bijkerk![]()
Ik heb nog een paar minuutjesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh sorry, dan stoppen we met jou afleiden
Je moet je voorbereiden op die TT kaap, met dat voorstel van je. Weet niet meer wat. Iets met blaasontsteking of zo. Succes ermee. Ik ben zo onderweg.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, nee, nee... ook deze kop ik niet in...
Kippenhok is net klaar overigens
@naatje_1 ook zo te lezenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:47 schreef Nexum het volgende:
American Song Contest word een ding. Björkman heeft vanmiddag een meeting erover.
Ik weet even niet wie, maar één renner raakt z'n zadel kwijt.......hoe danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is deze vergadering wel een beetje belangrijk
Je krijgt zo'n kitje thuisgestuurd en stuurt wangslijm op naar het lab. Enkele weken later krijg je dan via je MyHeritage account op de website te zien wat je etniciteiten zijn. Het blijft wel een schatting en niet 100% accuraat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat krijg je dan eigenlijk verder nog te horen? Waarom heb jij het gedaan? : D
(sorry als het te privé is, dan negeer je deze post maar gewoon hoor)
Is ook zo'n homosport. /johanderksenmodusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet even niet wie, maar één renner raakt z'n zadel kwijt.......hoe dan![]()
moppersmurfquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Is ook zo'n homosport. /johanderksenmodus
Koppenhik + onderdeeltjes die ik net gezaagd en in de beits gezet heb:quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij vuile inkopweigeraar.Ik doe het niet voor Jan Lul
Echt hehquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet even niet wie, maar één renner raakt z'n zadel kwijt.......hoe dan![]()
Wat een fijn nieuws!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Uitslag ct scan Was goed. Chemo slaat aan. Ik kan met een gerust hart deze week ESF vieren
Ah okee, dus ze kijken verder niet naar ziektes ofzo, het is echt alleen om te kijken dat je dan 0,01% Scandinavisch bent?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n kitje thuisgestuurd en stuurt wangslijm op naar het lab. Enkele weken later krijg je dan via je MyHeritage account op de website te zien wat je etniciteiten zijn. Het blijft wel een schatting en niet 100% accuraat.
Anderen die de test ook hebben gedaan, komen dan in een database (volgens mij kan je er ook voor kiezen om je daarvoor af te schermen, als je niet wilt) en dan kan je zien van wie over de wereld je allemaal (verre) familie bent.
Wat geweldig nieuws!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Uitslag ct scan Was goed. Chemo slaat aan. Ik kan met een gerust hart deze week ESF vieren
Wat fijn! Eerste spannende moment van deze week gehad! Nu lekker hyperen!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
OHWAHFIJNquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Greys het volgende:
ik heb nu zoiets ik zie het vanavond wel.
Morgen ga ik het wel volgen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je al bijgelezen?
Ja ja......maar tis toch lastiger fietsenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt hehmaar commentatoren hadden het over afbreken, niet over kwijtraken
Goed zo! Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Ja precies, dat bovenste.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah okee, dus ze kijken verder niet naar ziektes ofzo, het is echt alleen om te kijken dat je dan 0,01% Scandinavisch bent?![]()
Volgens mij waren ze ooit ook sponsor van ANTM, toen moesten alle modellen ook zo'n test doen en een shoot doen in een opvallende etniciteit die eruit kwam
@Dave z'n fiets is toch standaard zo, met alleen een zadelpen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ja......maar tis toch lastiger fietsen
Dat weet ik niet hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
@:Dave z'n fiets is toch standaard zo, met alleen een zadelpen?
Het was cycle 21quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, dat bovenste.Je hebt ook nog de 123andme test en de Ancestry.com test die beide wat geavanceerder zijn, maar die shippen niet naar Nederland.
Even kijken of dat ANTM fragmentje op Youtube staat.
Jaaaaa wat een goed nieuws ato!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Nee, ik speel liever zelf voor de zadelpen als het ware.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
@:Dave z'n fiets is toch standaard zo, met alleen een zadelpen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel een "nonnenfiets"...
En... ook de paus...
[ afbeelding ]
Ah...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ik speel liever zelf voor de zadelpen als het ware.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:59 schreef Dave het volgende:
Zo, nu heb ik wel weer genoeg over mezelf verteld.
Nee joh ga nog even door; het topic is nog niet volquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:59 schreef Dave het volgende:
Zo, nu heb ik wel weer genoeg over mezelf verteld.
Geweldig nieuws!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Ik zat naar Matt te starenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zeg......dit deel moest toch nog vol? Waar is iedereen?
Ja he wat een leukerdquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is ook wel een belachelijk knappe man![]()
![]()
Hoe gaat het vergaderen?quote:
Ik ook niet dat van hemquote:
Uitstekend nieuws!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Heel erg fijn om te horen!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Ik zie Georgië wel kans maken hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er wel zin in vanavond, maar kijk er ook wel een beetje tegenop. Vanavond nemen we al afscheid van 7 landen, waaronder waarschijnlijk het mooie lied van Georgië en San Marino.
Dat blijft toch jammer.
[..]
Heel erg fijn om te horen!
Ik hoop het! Ik gun het San Marino ook heel erg en zou het mooi vinden als in ieder geval één van die landjes doorgaat.quote:
Nopequote:
Joepiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Wat een enorm fijn nieuwsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Ja. Maar da's bijna een traditie hier in ESF voor blauwen en rooien.quote:
nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |