One Big Familyquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
En uiteindelijk zijn we natuurlijk allemaal ergens familie
Dat verklaart meteen Jan Squote:
John Snow en Daenerys hadden het toch ook niet door, die waren per slot van rekening neef en nichtquote:
Die hebben niet het superbrein van een ervaren Fok-autistquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
John Snow en Daenerys hadden het toch ook niet door, die waren per slot van rekening neef en nicht
Bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hebben niet het superbrein van een ervaren Fok-autist
Ik had het over mezelf he?quote:
Wat voor brein heb jij dan?quote:
Tssk, je weet niet wat de vereisten zijn om mod te wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moderator dus die zal niet groot zijn. Als je verstandig bent wordt je namelijk geen mod
Omgquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:12 schreef Aoibhin het volgende:
IK BEN FAMILIE VAN IEMAND DIE BIJKERK HEETVrij dichtbij ook nog!
Ik dacht, n.a.v. dat gezichtsherkenning-ding van laatst; even proberen.quote:
Hé hé hou eens op; modjes zijn fantastischquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moderator dus die zal niet groot zijn. Als je verstandig bent wordt je namelijk geen mod
Daarmee suggereer je dat je superieur bent aan mij; optyfenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een superbrein van een doorgewinterde FOK!-autist
koiboiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht, n.a.v. dat gezichtsherkenning-ding van laatst; even proberen.
Straks ben ik echt familie van onze koiboi
Nu wil ik het eigenlijk weten ook, maar deze Bijkerk heeft geen stamboom bijgehouden op de sitequote:
Willem?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:12 schreef Aoibhin het volgende:
IK BEN FAMILIE VAN IEMAND DIE BIJKERK HEETVrij dichtbij ook nog!
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dat je superieur bent aan mij; optyfen
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé hé hou eens op; modjes zijn fantastisch
Bel hem even.....vind ie vast leukquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu wil ik het eigenlijk weten ook, maar deze Bijkerk heeft geen stamboom bijgehouden op de site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |