Dan word ik echt viesmad en weiger ik hem ooit nog te helpenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:21 schreef Dave het volgende:
Straks is ie bijna vol, zul je zien dat @:MaGNeT nog niet klaar is met z'n Netta-hok.

Jij wil zoveel; wij zijn ook wel eens aan de beurtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wilde eigenlijk gewoon weer de lapo kapen en doorgaan met de volgende regel uit Arcade

Jullie hebben de livetopics om vol te postenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij wil zoveel; wij zijn ook wel eens aan de beurt

OMG, ik raak spontaan weer vermoeid als ik daar aan terug denk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jullie hebben de livetopics om vol te posten

@Kreator was vannacht nog aan de beurt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij wil zoveel; wij zijn ook wel eens aan de beurt

Daar post ik vanavond niet. Ik wil me concentreren op wat er op tv gebeurdquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jullie hebben de livetopics om vol te posten

Ik ben meer van de Rehearsal topicsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:25 schreef Dave het volgende:
[..]
OMG, ik raak spontaan weer vermoeid als ik daar aan terug denk.

Dan ga je je eigen rekort niet verbeteren (sic)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar post ik vanavond niet. Ik wil me concentreren op wat er op tv gebeurd

Dat hoeft ook niet perséquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ga je je eigen rekort niet verbeteren (sic)

Ja, snap ik, ik wil wel over je heen hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet perséOver mezelf heen gaan is niet zo interessant

Flink doorposten dan!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, snap ik, ik wil wel over je heen hoor

Efe is een lucky bastardquote:

Niet vandaag, ergens in de vakantie ga ik vast weer levenloos naar een of ander livetopic toe. Of, beter nog: aan het einde van het jaar is SR er weer met de lifeline, dat is mijn domein en ga ik helemaal los.quote:

Jij bent de Abodinges van SR?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet vandaag, ergens in de vakantie ga ik vast weer levenloos naar een of ander livetopic toe. Of, beter nog: aan het einde van het jaar is SR er weer met de lifeline, dat is mijn domein en ga ik helemaal los.

quote:

Ja met spuit 11-en komt dit topic wel vol jaquote:

San Ramino?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
Of, beter nog: aan het einde van het jaar is SR er weer met de lifeline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |