Ik ben benieuwd als ik mijn resultaten krijgquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen wel familie van een SmitZeker aangezien ik honderden matches heb. Zegt niets. Ik heb besloten dat ik geen familie ben van die palingdrol.
Misschien zijn wij wel familiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd als ik mijn resultaten krijg
Dat zou wat zijnquote:
Denk sommigen hier juist wel afleiding nodig hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zometeen een vergaderingEcht toptiming, maar niet heus
Dat lijkt me echt bizarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn![]()
Of dat er ineens een nieuwe volle/halve broer/zus erbij staat, dat heb ik ook op youtube gezien![]()
Geadopteerd of papa die scheve schaats reed.
Dat soort verhalen hoor je soms ook inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn![]()
Of dat er ineens een nieuwe volle/halve broer/zus erbij staat, dat heb ik ook op youtube gezien![]()
Geadopteerd of papa die scheve schaats reed.
He, moet dat nu?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zometeen een vergaderingEcht toptiming, maar niet heus
Heb je al bijgelezen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Greys het volgende:
Jezus Christus wat posten jullie snel hier. Wat zit er in het water?
Niemand heeft zin in de rehearsals vanmiddag he. Ik ook niet.
Ja ik lijk ook op mijn vader dus zou bij erg verbazenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat soort verhalen hoor je soms ook inderdaad![]()
In mijn geval niets van zoiets tegengekomen, maar ik lijk dan ook op veel familieleden en mijn papa is zo trouw als een hond
Sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Greys het volgende:
Jezus Christus wat posten jullie snel hier. Wat zit er in het water?
Niemand heeft zin in de rehearsals vanmiddag he. Ik ook niet.
Oh wow daar had ik nog niet over nagedachtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je al bijgelezen?
Ik had vorig jaar dat MyHeritage DNA gebeuren gedaan, maar sinds die uitslag en snel wat door mijn matches heengaan, er niet veel meer mee gedaan.
Nu weer ingelogd en ben ESF namen gaan invoeren bij mijn matches om te kijken of ik hits heb. Schijn ik redelijk dichtbij familie te zijn van een Bijkerk![]()
Zou dat photo-recognition dinges wel verklaren
Eerlijk gezegd is deze vergadering wel een beetje belangrijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He, moet dat nu?Zeg gewoon dat er iets belangrijks bezig is
Nee, nee, nee... ook deze kop ik niet in...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan word ik echt viesmad en weiger ik hem ooit nog te helpen
Oeh sorry, dan stoppen we met jou afleidenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is deze vergadering wel een beetje belangrijk
Jij vuile inkopweigeraar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, nee, nee... ook deze kop ik niet in...
Kippenhok is net klaar overigens
Wat krijg je dan eigenlijk verder nog te horen? Waarom heb jij het gedaan? : Dquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je al bijgelezen?
Ik had vorig jaar dat MyHeritage DNA gebeuren gedaan, maar sinds die uitslag en snel wat door mijn matches heengaan, er niet veel meer mee gedaan.
Nu weer ingelogd en ben ESF namen gaan invoeren bij mijn matches om te kijken of ik hits heb. Schijn ik redelijk dichtbij familie te zijn van een Bijkerk![]()
Zou dat photo-recognition dinges wel verklaren
Ik heb nog een paar minuutjesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh sorry, dan stoppen we met jou afleiden
Je moet je voorbereiden op die TT kaap, met dat voorstel van je. Weet niet meer wat. Iets met blaasontsteking of zo. Succes ermee. Ik ben zo onderweg.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, nee, nee... ook deze kop ik niet in...
Kippenhok is net klaar overigens
@naatje_1 ook zo te lezenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:47 schreef Nexum het volgende:
American Song Contest word een ding. Björkman heeft vanmiddag een meeting erover.
Ik weet even niet wie, maar één renner raakt z'n zadel kwijt.......hoe danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is deze vergadering wel een beetje belangrijk
Je krijgt zo'n kitje thuisgestuurd en stuurt wangslijm op naar het lab. Enkele weken later krijg je dan via je MyHeritage account op de website te zien wat je etniciteiten zijn. Het blijft wel een schatting en niet 100% accuraat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat krijg je dan eigenlijk verder nog te horen? Waarom heb jij het gedaan? : D
(sorry als het te privé is, dan negeer je deze post maar gewoon hoor)
Is ook zo'n homosport. /johanderksenmodusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet even niet wie, maar één renner raakt z'n zadel kwijt.......hoe dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |