Het gezegde heeft, net zoals zoveel gezegdes, een leuke achtergrond.quote:
quote:Toen er nog geen koelkasten en vriezers bestonden, werd vlees gepekeld (gezouten) om het te kunnen bewaren. Dat gebeurde in kuipen: vaten die van boven iets wijder waren dan van onderen. De uitdrukking komt waarschijnlijk van het kopen van vaten vlees: je wilde als koper natuurlijk graag weten wat voor vlees er precies in zat, en of het van goede kwaliteit was.
Ik heb ze een keer gekocht, over de datum laten gaan en weggegooid. Over zonde voor het muljeu gesproken.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zag laatst in de supermarkt vegetarische spekreepjes liggen. Ehm..
Moet ik hem slaan?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer gekocht, over de datum laten gaan en weggegooid. Over zonde voor het muljeu gesproken.
Die blijft ook geweldig.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer gekocht, over de datum laten gaan en weggegooid. Over zonde voor het muljeu gesproken.
ze zijn toch niet te vreten dus nooit meer kopenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je bent de enige niet.quote:
Ik kijk altijd op de ingrediëntenlijst, maar slecht geheugen dus geen idee meerquote:Op maandag 13 mei 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Weet je wel wat de ingrediënten waren?
Ohquote:Op maandag 13 mei 2019 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zijn toch niet te vreten dus nooit meer kopen
Nou, het is smúllen hoor!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op de ingrediëntenlijst, maar slecht geheugen dus geen idee meer
Mot eerst een plamuurlul hebben.quote:
Ben je ferliefffft?quote:
Toch nog steeds nieuwsgierig (naar HOE goor ze dan zijn)quote:Op maandag 13 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, het is smúllen hoor!
"63% soja structuur (water, soja-eiwit, tarwe-eiwit), palmolie, vrije-uitloopkippenei-eiwit, zetmeel (o.a. tarwe), specerijen, zout, natuurlijk aroma (ei), kleurstoffen: paprika-extract, anthocyanen, melkeiwit, dextrose, rookaroma, voedingszuur: citroenzuur, ijzer, vitamine B12."
Die Griek is in slaap gevallenquote:
Oh mijn monteur brengt mij altijd thuisquote:Op maandag 13 mei 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek is in slaap gevallen![]()
Die is moe... die moest zijn auto naar de APK brengen en weer naar huis lopen...
en later weer terug lopen om heb op te halen.... dus is logisch,,
die ga ik niet wakker maken
is die lul nog steeds niet geweest?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot eerst een plamuurlul hebben.
What's up?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh mijn monteur brengt mij altijd thuismaar ik speel de gehandicapte troef dan
Heb ie geen fiets dan ?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek is in slaap gevallen![]()
Die is moe... die moest zijn auto naar de APK brengen en weer naar huis lopen...
en later weer terug lopen om heb op te halen.... dus is logisch,,
die ga ik niet wakker maken
Hij had wel een spijtbericht gestuurd en dat hij op donderdag wel kon langskomen. Ik heb gezegd dat i alleen het weekend kan zoals afgesproken.quote:
Daarna heb jij hem bemuttitquote:Op maandag 13 mei 2019 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... die heeft alleen als kleuter gefietst
hallo ik was nachmiddag down, was al om 8 00 wakker in de grote stadt gewezen einkaufen en bij de werkzoekersquote:
maar lopen is goed voor hem en een beetje zon ook.... het is ook niet ver... 2 km ofzo...quote:Op maandag 13 mei 2019 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ie geen fiets dan ?
Twas wel mooi weer
Ja, ik ook. Dus als je het nog een keer zou willen kopen en dan de eet geluiden op zou willen nemen...quote:Op maandag 13 mei 2019 21:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch nog steeds nieuwsgierig (naar HOE goor ze dan zijn)
Nu is het pas een schatje! radio DJ legendquote:Op maandag 13 mei 2019 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
waarom? ik vind het een scheetje![]()
wie is het?
Ziggoquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Iemand een goede suggestie voor een internetprivider? ik heb het helemaal gehad met Online. Een alles in één pakket graag. TV en bellen.
Eetgeluidenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dus als je het nog een keer zou willen kopen en dan de eet geluiden op zou willen nemen...
Ok . nog wat gevonden ?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo ik was nachmiddag down, was al om 8 00 wakker in de grote stadt gewezen einkaufen en bij de werkzoekers
Maar fietsen zou ook wel goed zijn.. maar dat is leuker overdag dan 's avondsquote:Op maandag 13 mei 2019 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar lopen is goed voor hem en een beetje zon ook.... het is ook niet ver... 2 km ofzo...
met zijn conditie.. 2x 2 km is wel goed....
dat dan weer wel...
Zijn beide make-up youtubers, ik kende ze wel maar nooit echt in verdiept, nu die video van Tati proberen te kijken maar jeeeeeeeeezus wat veel indirect gelul over niks.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB Yo kurwa! Wie is die James Charles en wat is er allemaal aan de hand? Hele beauty community in rep en roer, video van 43 minuten van Tati....WTF gebeurt er? Weet jij het?
nou vertelquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben al op de hoogte door mijn aap van die Youtuber
Pewdiepie had het er ook al overquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB Yo kurwa! Wie is die James Charles en wat is er allemaal aan de hand? Hele beauty community in rep en roer, video van 43 minuten van Tati....WTF gebeurt er? Weet jij het?
Dikke vette paniek in mascaraland!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
enig idee wat er gebeurd is? Er is zelfs een YouTube met een teller hoe snel zijn abonnee's afnemenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben al op de hoogte door mijn aap van die Youtuber
Nee James had toch bi sex jongons, Gay willen maken of zo?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zijn beide make-up youtubers, ik kende ze wel maar nooit echt in verdiept, nu die video van Tati proberen te kijken maar jeeeeeeeeezus wat veel indirect gelul over niks.na 1/3e afgezet, IK HOEF HET AL NIET MEER TE WETEN OOK. Iets met vitamines en James Charles die close was met Tati en een deal van de concurrent heeft aangenomen ofzo i dunno.
jaaaaaa die had ik net ook gezien. Hij snapte het ook allemaal niet zo wat de heisa was.quote:
Kylie Jenner had James ontvolgd dat vond ik dan wel groot nieuws, maar verderquote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
enig idee wat er gebeurd is? Er is zelfs een YouTube met een teller hoe snel zijn abonnee's afnemen![]()
ik had hem ook uitgezet...43 MINUTEN is dat mens gekquote:Op maandag 13 mei 2019 21:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zijn beide make-up youtubers, ik kende ze wel maar nooit echt in verdiept, nu die video van Tati proberen te kijken maar jeeeeeeeeezus wat veel indirect gelul over niks.na 1/3e afgezet, IK HOEF HET AL NIET MEER TE WETEN OOK. Iets met vitamines en James Charles die close was met Tati en een deal van de concurrent heeft aangenomen ofzo i dunno.
Wanadooquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Iemand een goede suggestie voor een internetprivider? ik heb het helemaal gehad met Online. Een alles in één pakket graag. TV en bellen.
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee James had toch bi sex jongons, Gay willen maken of zo?
Ja wiv seksuele toespelingen naar vrienden van haar op een feest of zo , en vitaminepillen rel jaquote:
oh jeeeeeeeeeeetje dramaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
https://www.hln.be/showbi(...)s-kwijt-is~a5029bb4/
Ja en het is zo vaag en indirect allemaal, KOM EVEN TO THE POINT MA'AM PLEASEquote:Op maandag 13 mei 2019 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik had hem ook uitgezet...43 MINUTEN is dat mens gek![]()
Ik probeer wel eens wat van haar tubes te kijken en tutorials en reviews en zo...maar ze is erg langdradig en behoorlijk vol van zichzelf.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kylie Jenner had James ontvolgd dat vond ik dan wel groot nieuws, maar verderben er iig achtergekomen hoe SAAI die Tati is goddamnnnnn
vitaminepillen relquote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wiv seksuele toespelingen naar vrienden van haar op een feest of zo , en vitaminepillen rel ja
Nouja ok dat is toch wel een dingetje?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik probeer wel eens wat van haar tubes te kijken en tutorials en reviews en zo...maar ze is erg langdradig en behoorlijk vol van zichzelf.
Midden in een oogmakeup tutorial....Oh yes...I need to tell something...I am trying to have a baby...huil huil snik snik....WTF???
close enoughquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn aap ken je James Charles, ik zei nee wel James Brown
Had ie een grote zwarte bril opquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:
Ik heb godverdomme zo'n tering hekel aan Vodafone dat ik dus ook niets met ziggo te maken wil hebben.quote:Als klant van zowel Ziggo én Vodafone profiteer je van gratis extra’s. Lees meer over de gratis extra's.
Een dingetje? Midden in een tutorial???? Probeer je mee te doen en dan krijg je datquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja ok dat is toch wel een dingetje?Maar als grown woman 3 kwartier vaag gaan zitten gossipen over een jonge vent die jou ook nog eens als mentor beschouwde tot voor kort wtf
Man man KPN danquote:Op maandag 13 mei 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb godverdomme zo'n tering hekel aan Vodafone dat ik dus ook niets met ziggo te maken wil hebben.
Vraag eens of ze Tati kentquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een dingetje? Midden in een tutorial???? Probeer je mee te doen en dan krijg je dat![]()
jahquote:
Ja ze is team Tati, ik kreeg ook helemaal uitgelegd waaromquote:
man3quote:Op maandag 13 mei 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb godverdomme zo'n tering hekel aan Vodafone dat ik dus ook niets met ziggo te maken wil hebben.
nou neequote:
Die heb ik maar is via Orange overgegaan in online. Service is kut, ik kan al lange tijd niet bij mijn email.quote:
Had Morris er zin an?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
En daarna moest Morris opdraven voor een Hema huiselijke fotoshoot
zijn daar beelden van ?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
nee!quote:
zien!!!!!!!!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou, zo'n tutorial volgen kan ook best enerverend zijn natuurlijk, vooral als er zulke emotionele dieptepunten inzitten.quote:
Omdat ze niet goed genoeg zijn.. ja vreemd wel eigenlijk.. Ze zijn de beste schaatsers en tevens ook de beste hockeyers .. maar samen niet dusquote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is nederland niet bij de ijshockey wm?
quote:
door alle lawines konden we dit jaar niet oefenenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is nederland niet bij de ijshockey wm?
ja dat is wel zo jaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, zo'n tutorial volgen kan ook best enerverend zijn natuurlijk, vooral als er zulke emotionele dieptepunten inzitten.
Mijn kat zou spontaan geen zin meer hebben in iets lekkers als ze iets zou moeten doen. Dat heeft ze haarfijn door.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou koste wel een paar Vitakraft Zalm staafjes
Doe ff de omgeving blurren dan in Paintquote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag staat mijn hele huis op, stalkers en zulks
Gaan mensen straks overal in Haastrecht naar binnen kijken.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag staat mijn hele huis op, stalkers en zulks
jaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
hallo is mario hier?
of zit ik verkeerd?
oke, we zijn wel maar achter nach ,teg russland 5:0quote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze niet goed genoeg zijn.. ja vreemd wel eigenlijk.. Ze zijn de beste schaatsers en tevens ook de beste hockeyers .. maar samen niet dus
dan loopt mijn mascara uitquote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, zo'n tutorial volgen kan ook best enerverend zijn natuurlijk, vooral als er zulke emotionele dieptepunten inzitten.
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan mensen straks overal in Haastrecht naar binnen kijken.
*toet*quote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Hier werd die wakker gemaakt, voor zijn photoshoot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
door alle lawines konden we dit jaar niet oefenen
Oh ja, dat was wel spannend deze winter, die lawinedreiging steeds.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
door alle lawines konden we dit jaar niet oefenen
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
iemand? die mario zoektquote:
IK BEN HEEEL LOS! KIJK MIJ EENS LOS ZIJN!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat is wel zo ja![]()
probeer het eens Rekkie...word je was losser van
hee marioquote:
Gebruikt-ie z'n nagels bij het uithalen?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Hij slaat nooitquote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Gebruikt-ie z'n nagels bij het uithalen?
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hee mario![]()
ik denk die is met vakantie heel lang, maar jij zat hier gewoon
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
IK BEN HEEEL LOS! KIJK MIJ EENS LOS ZIJN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering Vodafone.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
nou oke was weer gezellig
dag lieve mensen![]()
mario
ow dit soort ytjes zijn toch al niet mijn ding...quote:
Wat een heerlijk slaperig poezensmoeltjequote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
totallyquote:
Geen WK hier op de tv.. wel NHL later, maar dat volg ik nietquote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke, we zijn wel maar achter nach ,teg russland 5:0
ik had nog een hoop te leren zeg maarquote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow dit soort ytjes zijn toch al niet mijn ding...
JE STINKT VUILE MAGGIKOP GA DOEZEquote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
moet haar wassen....geen zinwie zegt me wat de gevolgen zijn als ik het niet doe
Geen gevolgen. Doe je het morgen toch. Misschien stinkt je kussen morgenochtend maar ja. Nieuw slopie erop en klaar is charquote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
moet haar wassen....geen zinwie zegt me wat de gevolgen zijn als ik het niet doe
die verlost jequote:Op maandag 13 mei 2019 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet los. Misschien kan Petzi me helpen.
Maden in je haar.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
oke that does itquote:
oh for christsake rekkiequote:
GATVERDAMME!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
dan moet je haar niet aanroepenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik door Petzi verlost wil worden.
die stinkende pijpekrullen...zo viesquote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat mensen met dreadlocks dat kunnen krijgen.
neuh maandag is niet haar fokdagquote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet je haar niet aanroepenmaar ik denk dat het al te laat is
ze leest allesquote:
oh jaquote:
wacht ff...nummer 4????? ik ben bij 2 blijven hangenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef TillyB het volgende:
Is Kim K's vierde kind z'n naam nou al bekend?
North, Saint, Chicago ennnnnnnnnnquote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
wacht ff...nummer 4????? ik ben bij 2 blijven hangen
Petzi vroeg laatst of ik ooit wel eens los of lollig ben, zoiets.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet je haar niet aanroepenmaar ik denk dat het al te laat is
Wordpadquote:
en ik zag dat 5tot9 dinges je foto's niet geweldig vond en je moest er een keer bij gaan liggenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Petzi vroeg laatst of ik ooit wel eens los of lollig ben, zoiets.
wat zei je toen?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Petzi vroeg laatst of ik ooit wel eens los of lollig ben, zoiets.
damnquote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan kun je niet eens grafiekjes maken!
Rec krijgt wel een hoop commentaar...quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
en ik zag dat 5tot9 dinges je foto's niet geweldig vond en je moest er een keer bij gaan liggen
ja snap er niets van.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Rec krijgt wel een hoop commentaar...
Is dat die met AvB en die muts?quote:
Ja, dat was wel hard.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
en ik zag dat 5tot9 dinges je foto's niet geweldig vond en je moest er een keer bij gaan liggen
Ik vind er geen reet aan...doet me een beetje aan het koningslied denken, dingen waarvan je weet die komen gaan en zoquote:
ik heb streams aanstaan van de eerste halve finale juryoptredens van ESFquote:
Welke youtubers?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb streams aanstaan van de eerste halve finale juryoptredens van ESF![]()
Je ziet geen beelden, enkel die youtibers die daar in het presscenter zitten en beschrijven wat ze zien
Vreselijk. Armin postte die video en ik ging half over m'n nek. Armin wat doe je. Dit is geen trance. Dit is BAGGER. In mijn beleving dan natuurlijk.quote:
ow...maar dat gaat vast nog wel een gevolg krijgen. Petzi never forgets!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was al gaan slapen, dus ik heb geen antwoord gegeven.
Ik kijk naar ESCunited. Krijg milde hartkloppingen van Mattquote:
Ik geloof dat ik 15 seconden heb geluisterd en even doorgespoeld tot ze gingen zingenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vreselijk. Armin postte die video en ik ging half over m'n nek. Armin wat doe je. Dit is geen trance. Dit is BAGGER. In mijn beleving dan natuurlijk.
deze?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kijk naar ESCunited. Krijg milde hartkloppingen van Matt
jaaaa MATTquote:
Ik ben er ook bang voor! Ik heb al één aanvaring met de Petz overleefd en dat was geen prettige ervaring.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow...maar dat gaat vast nog wel een gevolg krijgen. Petzi never forgets!
De hoogte van een a4'tje is 0,4 mm hoog.quote:De tv-ontvanger is: 19x13x4 cm. Oftewel: de helft van een A4
Nicole Kidmanquote:
Ja je krijgt het zwaar. Bij mij valt het gelukkig nog mee. Ik had niet zoveel klasse als ze had gedacht. Phew.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor! Ik heb al één aanvaring met de Petz overleefd en dat was geen prettige ervaring.
een of ander rare mix.quote:
Echt zo raar dat zij als superknap werd neergezet met dat strakgetrokken hoofdquote:
ik wilde het niet zeggenquote:
Nieuwe reeks al uit ? Duurt lang .. al weer 2 jaar geleden of zoquote:
Hoe doet ie dat dan?quote:
Maar waar woont ie dan?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
een of ander rare mix.
Hij moet zich wel scheren ondertussen trouwens.
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja je krijgt het zwaar. Bij mij valt het gelukkig nog mee. Ik had niet zoveel klasse als ze had gedacht. Phew.
Omdat ze nog steeds bloedmooi isquote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt zo raar dat zij als superknap werd neergezet met dat strakgetrokken hoofdOk ook niet lelijk ofzo maar je ziet nog net niet de handtekening van het hoofd chirurgisch team staan
in LAquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds bloedmooi isAussie's hebben een aantal bloedmooie vrouwen
owj wauw. Dat is wel gaafquote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mappen vol correspondentie en knipsels.
Pre-Op was ze mooier jaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt zo raar dat zij als superknap werd neergezet met dat strakgetrokken hoofdOk ook niet lelijk ofzo maar je ziet nog net niet de handtekening van het hoofd chirurgisch team staan
Nee, forever yongquote:
Maar z'n zus woont in...Zwitserland? Duitsland? Ergens. En er was iets met Engeland. Hij is geen Amerikaan. Wel Europeaan,. Dacht ik.quote:
Ja, tegenwoordig vind ik haar ook niet meer mooi.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
IK BEN HEEEL LOS! KIJK MIJ EENS LOS ZIJN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je dat echt? Mens kan amper d'r gezicht nog bewegen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds bloedmooi isAussie's hebben een aantal bloedmooie vrouwen
Hmmquote:Op maandag 13 mei 2019 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar z'n zus woont in...Zwitserland? Duitsland? Ergens. En er was iets met Engeland. Hij is geen Amerikaan. Wel Europeaan,. Dacht ik.
Welke vrouw vind jij super knap dan, niet met die Kardashians aankomen graagquote:
THANK YOUquote:Op maandag 13 mei 2019 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Mens kan amper d'r gezicht nog bewegen.
Ik hou de convo wel gaande danquote:Op maandag 13 mei 2019 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Mens kan amper d'r gezicht nog bewegen.
Met jou kan ik praten.quote:
ze heeft gewoon gelijkquote:
Olivia Newton John en Kylie Minogue zijn wel een beetje uit dezelfde Aussie familiequote:
Kyliequote:Op maandag 13 mei 2019 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Olivia Newton John en Kylie Minogue zijn wel een beetje uit dezelfde Aussie familie
Zo veel!!!!!! En zij is ook echt niet lelijk. Maar als je toch iemand als typische bloedmooie femme fatale neer wilt zetten, en je hebt een gigantisch budget en opties te over, kom je dan met háár aan? Nehhhhhhhh kom opquote:Op maandag 13 mei 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Welke vrouw vind jij super knap dan, niet met die Kardashians aankomen graag
Boeie waar ze vandaan komen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Olivia Newton John en Kylie Minogue zijn wel een beetje uit dezelfde Aussie familie
Ze is een top actrice ook nogquote:Op maandag 13 mei 2019 22:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo veel!!!!!! En zij is ook echt niet lelijk. Maar als je toch iemand als typische bloedmooie femme fatale neer wilt zetten, en je hebt een gigantisch budget en opties te over, kom je dan met háár aan? Nehhhhhhhh kom op
Toch vreemd, ze hebben Britse voorouders en dat zijn nu net voornamelijk allemaal trollenquote:
Jaquote:Op maandag 13 mei 2019 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch vreemd, ze hebben Britse voorouders en dat zijn nu net voornamelijk allemaal trollen
nee nog niet. Ik wacht nog heel eventjes.quote:
Hoe dan ze kan haar kop niet eens bewegen, net als Lady Gaga zeker in a Star is born oh oh oh oh oh wat een expressie zeg als ze met al haar energie probeert iets van beweging in dat botoxvoorhoofd probeert te krijgen zo erg dat de aderen in haar nek er bijna uitpoppen maar verder alles strak blijft.quote:
10 keer liever de kraaienpoten van Sharon Stonequote:Op maandag 13 mei 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Welke vrouw vind jij super knap dan, niet met die Kardashians aankomen graag
Die is wel mooi inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
Ik vind Elizabeth Olsen wel een mooie vrouw. Scarlet Witch
Ik ben heel benieuwd.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee nog niet. Ik wacht nog heel eventjes.
Romy Schneider.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
Ik vind Elizabeth Olsen wel een mooie vrouw. Scarlet Witch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |