ze leest allesquote:
oh jaquote:
wacht ff...nummer 4????? ik ben bij 2 blijven hangenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef TillyB het volgende:
Is Kim K's vierde kind z'n naam nou al bekend?
North, Saint, Chicago ennnnnnnnnnquote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
wacht ff...nummer 4????? ik ben bij 2 blijven hangen
Petzi vroeg laatst of ik ooit wel eens los of lollig ben, zoiets.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet je haar niet aanroepenmaar ik denk dat het al te laat is
Wordpadquote:
en ik zag dat 5tot9 dinges je foto's niet geweldig vond en je moest er een keer bij gaan liggenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Petzi vroeg laatst of ik ooit wel eens los of lollig ben, zoiets.
wat zei je toen?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Petzi vroeg laatst of ik ooit wel eens los of lollig ben, zoiets.
damnquote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan kun je niet eens grafiekjes maken!
Rec krijgt wel een hoop commentaar...quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
en ik zag dat 5tot9 dinges je foto's niet geweldig vond en je moest er een keer bij gaan liggen
ja snap er niets van.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Rec krijgt wel een hoop commentaar...
Is dat die met AvB en die muts?quote:
Ja, dat was wel hard.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
en ik zag dat 5tot9 dinges je foto's niet geweldig vond en je moest er een keer bij gaan liggen
Ik vind er geen reet aan...doet me een beetje aan het koningslied denken, dingen waarvan je weet die komen gaan en zoquote:
ik heb streams aanstaan van de eerste halve finale juryoptredens van ESFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |