quote:Op maandag 13 mei 2019 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
nou oke was weer gezellig
dag lieve mensen![]()
mario
ow dit soort ytjes zijn toch al niet mijn ding...quote:
Wat een heerlijk slaperig poezensmoeltjequote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Hier werd die wakker gemaakt, voor zijn photoshoot
[ afbeelding ]
totallyquote:
Geen WK hier op de tv.. wel NHL later, maar dat volg ik nietquote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke, we zijn wel maar achter nach ,teg russland 5:0
ik had nog een hoop te leren zeg maarquote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow dit soort ytjes zijn toch al niet mijn ding...
JE STINKT VUILE MAGGIKOP GA DOEZEquote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
moet haar wassen....geen zinwie zegt me wat de gevolgen zijn als ik het niet doe
Geen gevolgen. Doe je het morgen toch. Misschien stinkt je kussen morgenochtend maar ja. Nieuw slopie erop en klaar is charquote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
moet haar wassen....geen zinwie zegt me wat de gevolgen zijn als ik het niet doe
die verlost jequote:Op maandag 13 mei 2019 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet los. Misschien kan Petzi me helpen.
Maden in je haar.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
oke that does itquote:
oh for christsake rekkiequote:
GATVERDAMME!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
dan moet je haar niet aanroepenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik door Petzi verlost wil worden.
die stinkende pijpekrullen...zo viesquote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat mensen met dreadlocks dat kunnen krijgen.
neuh maandag is niet haar fokdagquote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet je haar niet aanroepenmaar ik denk dat het al te laat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |