Heb ie geen fiets dan ?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek is in slaap gevallen![]()
Die is moe... die moest zijn auto naar de APK brengen en weer naar huis lopen...
en later weer terug lopen om heb op te halen.... dus is logisch,,
die ga ik niet wakker maken
Hij had wel een spijtbericht gestuurd en dat hij op donderdag wel kon langskomen. Ik heb gezegd dat i alleen het weekend kan zoals afgesproken.quote:
Daarna heb jij hem bemuttitquote:Op maandag 13 mei 2019 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... die heeft alleen als kleuter gefietst
hallo ik was nachmiddag down, was al om 8 00 wakker in de grote stadt gewezen einkaufen en bij de werkzoekersquote:
maar lopen is goed voor hem en een beetje zon ook.... het is ook niet ver... 2 km ofzo...quote:Op maandag 13 mei 2019 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ie geen fiets dan ?
Twas wel mooi weer
Ja, ik ook. Dus als je het nog een keer zou willen kopen en dan de eet geluiden op zou willen nemen...quote:Op maandag 13 mei 2019 21:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch nog steeds nieuwsgierig (naar HOE goor ze dan zijn)
Nu is het pas een schatje! radio DJ legendquote:Op maandag 13 mei 2019 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
waarom? ik vind het een scheetje![]()
wie is het?
Ziggoquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Iemand een goede suggestie voor een internetprivider? ik heb het helemaal gehad met Online. Een alles in één pakket graag. TV en bellen.
Eetgeluidenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dus als je het nog een keer zou willen kopen en dan de eet geluiden op zou willen nemen...
Ok . nog wat gevonden ?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo ik was nachmiddag down, was al om 8 00 wakker in de grote stadt gewezen einkaufen en bij de werkzoekers
Maar fietsen zou ook wel goed zijn.. maar dat is leuker overdag dan 's avondsquote:Op maandag 13 mei 2019 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar lopen is goed voor hem en een beetje zon ook.... het is ook niet ver... 2 km ofzo...
met zijn conditie.. 2x 2 km is wel goed....
dat dan weer wel...
Zijn beide make-up youtubers, ik kende ze wel maar nooit echt in verdiept, nu die video van Tati proberen te kijken maar jeeeeeeeeezus wat veel indirect gelul over niks.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB Yo kurwa! Wie is die James Charles en wat is er allemaal aan de hand? Hele beauty community in rep en roer, video van 43 minuten van Tati....WTF gebeurt er? Weet jij het?
nou vertelquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben al op de hoogte door mijn aap van die Youtuber
Pewdiepie had het er ook al overquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB Yo kurwa! Wie is die James Charles en wat is er allemaal aan de hand? Hele beauty community in rep en roer, video van 43 minuten van Tati....WTF gebeurt er? Weet jij het?
Dikke vette paniek in mascaraland!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
enig idee wat er gebeurd is? Er is zelfs een YouTube met een teller hoe snel zijn abonnee's afnemenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben al op de hoogte door mijn aap van die Youtuber
Nee James had toch bi sex jongons, Gay willen maken of zo?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zijn beide make-up youtubers, ik kende ze wel maar nooit echt in verdiept, nu die video van Tati proberen te kijken maar jeeeeeeeeezus wat veel indirect gelul over niks.na 1/3e afgezet, IK HOEF HET AL NIET MEER TE WETEN OOK. Iets met vitamines en James Charles die close was met Tati en een deal van de concurrent heeft aangenomen ofzo i dunno.
jaaaaaa die had ik net ook gezien. Hij snapte het ook allemaal niet zo wat de heisa was.quote:
Kylie Jenner had James ontvolgd dat vond ik dan wel groot nieuws, maar verderquote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
enig idee wat er gebeurd is? Er is zelfs een YouTube met een teller hoe snel zijn abonnee's afnemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |