jahquote:
Ja ze is team Tati, ik kreeg ook helemaal uitgelegd waaromquote:
man3quote:Op maandag 13 mei 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb godverdomme zo'n tering hekel aan Vodafone dat ik dus ook niets met ziggo te maken wil hebben.
nou neequote:
Die heb ik maar is via Orange overgegaan in online. Service is kut, ik kan al lange tijd niet bij mijn email.quote:
Had Morris er zin an?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
En daarna moest Morris opdraven voor een Hema huiselijke fotoshoot
zijn daar beelden van ?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
nee!quote:
zien!!!!!!!!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou, zo'n tutorial volgen kan ook best enerverend zijn natuurlijk, vooral als er zulke emotionele dieptepunten inzitten.quote:
Omdat ze niet goed genoeg zijn.. ja vreemd wel eigenlijk.. Ze zijn de beste schaatsers en tevens ook de beste hockeyers .. maar samen niet dusquote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is nederland niet bij de ijshockey wm?
quote:
door alle lawines konden we dit jaar niet oefenenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is nederland niet bij de ijshockey wm?
ja dat is wel zo jaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, zo'n tutorial volgen kan ook best enerverend zijn natuurlijk, vooral als er zulke emotionele dieptepunten inzitten.
Mijn kat zou spontaan geen zin meer hebben in iets lekkers als ze iets zou moeten doen. Dat heeft ze haarfijn door.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou koste wel een paar Vitakraft Zalm staafjes
Doe ff de omgeving blurren dan in Paintquote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag staat mijn hele huis op, stalkers en zulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |