ik had hem ook uitgezet...43 MINUTEN is dat mens gekquote:Op maandag 13 mei 2019 21:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zijn beide make-up youtubers, ik kende ze wel maar nooit echt in verdiept, nu die video van Tati proberen te kijken maar jeeeeeeeeezus wat veel indirect gelul over niks.na 1/3e afgezet, IK HOEF HET AL NIET MEER TE WETEN OOK. Iets met vitamines en James Charles die close was met Tati en een deal van de concurrent heeft aangenomen ofzo i dunno.
Wanadooquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Iemand een goede suggestie voor een internetprivider? ik heb het helemaal gehad met Online. Een alles in één pakket graag. TV en bellen.
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee James had toch bi sex jongons, Gay willen maken of zo?
Ja wiv seksuele toespelingen naar vrienden van haar op een feest of zo , en vitaminepillen rel jaquote:
oh jeeeeeeeeeeetje dramaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
https://www.hln.be/showbi(...)s-kwijt-is~a5029bb4/
Ja en het is zo vaag en indirect allemaal, KOM EVEN TO THE POINT MA'AM PLEASEquote:Op maandag 13 mei 2019 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik had hem ook uitgezet...43 MINUTEN is dat mens gek![]()
Ik probeer wel eens wat van haar tubes te kijken en tutorials en reviews en zo...maar ze is erg langdradig en behoorlijk vol van zichzelf.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kylie Jenner had James ontvolgd dat vond ik dan wel groot nieuws, maar verderben er iig achtergekomen hoe SAAI die Tati is goddamnnnnn
vitaminepillen relquote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wiv seksuele toespelingen naar vrienden van haar op een feest of zo , en vitaminepillen rel ja
Nouja ok dat is toch wel een dingetje?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik probeer wel eens wat van haar tubes te kijken en tutorials en reviews en zo...maar ze is erg langdradig en behoorlijk vol van zichzelf.
Midden in een oogmakeup tutorial....Oh yes...I need to tell something...I am trying to have a baby...huil huil snik snik....WTF???
close enoughquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn aap ken je James Charles, ik zei nee wel James Brown
Had ie een grote zwarte bril opquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:
Ik heb godverdomme zo'n tering hekel aan Vodafone dat ik dus ook niets met ziggo te maken wil hebben.quote:Als klant van zowel Ziggo én Vodafone profiteer je van gratis extra’s. Lees meer over de gratis extra's.
Een dingetje? Midden in een tutorial???? Probeer je mee te doen en dan krijg je datquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja ok dat is toch wel een dingetje?Maar als grown woman 3 kwartier vaag gaan zitten gossipen over een jonge vent die jou ook nog eens als mentor beschouwde tot voor kort wtf
Man man KPN danquote:Op maandag 13 mei 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb godverdomme zo'n tering hekel aan Vodafone dat ik dus ook niets met ziggo te maken wil hebben.
Vraag eens of ze Tati kentquote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een dingetje? Midden in een tutorial???? Probeer je mee te doen en dan krijg je dat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |