Welke youtubers?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb streams aanstaan van de eerste halve finale juryoptredens van ESF![]()
Je ziet geen beelden, enkel die youtibers die daar in het presscenter zitten en beschrijven wat ze zien
Vreselijk. Armin postte die video en ik ging half over m'n nek. Armin wat doe je. Dit is geen trance. Dit is BAGGER. In mijn beleving dan natuurlijk.quote:
ow...maar dat gaat vast nog wel een gevolg krijgen. Petzi never forgets!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was al gaan slapen, dus ik heb geen antwoord gegeven.
Ik kijk naar ESCunited. Krijg milde hartkloppingen van Mattquote:
Ik geloof dat ik 15 seconden heb geluisterd en even doorgespoeld tot ze gingen zingenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vreselijk. Armin postte die video en ik ging half over m'n nek. Armin wat doe je. Dit is geen trance. Dit is BAGGER. In mijn beleving dan natuurlijk.
deze?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kijk naar ESCunited. Krijg milde hartkloppingen van Matt
jaaaa MATTquote:
Ik ben er ook bang voor! Ik heb al één aanvaring met de Petz overleefd en dat was geen prettige ervaring.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow...maar dat gaat vast nog wel een gevolg krijgen. Petzi never forgets!
De hoogte van een a4'tje is 0,4 mm hoog.quote:De tv-ontvanger is: 19x13x4 cm. Oftewel: de helft van een A4
Nicole Kidmanquote:
Ja je krijgt het zwaar. Bij mij valt het gelukkig nog mee. Ik had niet zoveel klasse als ze had gedacht. Phew.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor! Ik heb al één aanvaring met de Petz overleefd en dat was geen prettige ervaring.
een of ander rare mix.quote:
Echt zo raar dat zij als superknap werd neergezet met dat strakgetrokken hoofdquote:
ik wilde het niet zeggenquote:
Nieuwe reeks al uit ? Duurt lang .. al weer 2 jaar geleden of zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |