Hoe doet ie dat dan?quote:
Maar waar woont ie dan?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
een of ander rare mix.
Hij moet zich wel scheren ondertussen trouwens.
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja je krijgt het zwaar. Bij mij valt het gelukkig nog mee. Ik had niet zoveel klasse als ze had gedacht. Phew.
Omdat ze nog steeds bloedmooi isquote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt zo raar dat zij als superknap werd neergezet met dat strakgetrokken hoofdOk ook niet lelijk ofzo maar je ziet nog net niet de handtekening van het hoofd chirurgisch team staan
in LAquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds bloedmooi isAussie's hebben een aantal bloedmooie vrouwen
owj wauw. Dat is wel gaafquote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mappen vol correspondentie en knipsels.
Pre-Op was ze mooier jaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt zo raar dat zij als superknap werd neergezet met dat strakgetrokken hoofdOk ook niet lelijk ofzo maar je ziet nog net niet de handtekening van het hoofd chirurgisch team staan
Nee, forever yongquote:
Maar z'n zus woont in...Zwitserland? Duitsland? Ergens. En er was iets met Engeland. Hij is geen Amerikaan. Wel Europeaan,. Dacht ik.quote:
Ja, tegenwoordig vind ik haar ook niet meer mooi.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
IK BEN HEEEL LOS! KIJK MIJ EENS LOS ZIJN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |